www.asu.pl :: Zobacz temat - Odwracający się pasek klimy - Chrysler lhs
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odwracający się pasek klimy - Chrysler lhs

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
squid
*
*


Dołączył: May 30, 2013
Posty: 40

PostWysłany: Pon Lip 01, 2013 14:45    Temat postu: Odwracający się pasek klimy - Chrysler lhs Odpowiedz z cytatem

Witam,

mam problem z paskiem od klimy - do kiedy był stary było wszystko ok, kiedy wymieniłem pasek na nowy zaczęło się dziać coś dziwnego tj. pasek "odwraca się" na kołach a pozniej przeciera i zrywa - tak jakby nie chciał pracować klinem do dołu. Zmieniłem już dwa paski - teraz będę kupował trzeci. Może ktoś ma pomysł co może być nie tak ? Zastanawiałem się już czy w autach amerykańskich nie jest inny kąt klina w pasku albo coś w ten deseń (pasek kupowałem w zwykłym motoryzacyjnym zawsze więc pewnie jakiś zamiennik) ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak_kn
*
*


Dołączył: Dec 06, 2012
Posty: 98
Skąd: Konin Wielkopolska

PostWysłany: Pon Lip 01, 2013 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ciekawe zjawisko wiesz co zobacz czy kola są w osi i ewentualnie jakiś napinacz, bo nie pamiętam czy tam jest jeden pasek ja miałem w woytku taki przypadek z paskiem "conti-techa", niby do 3.3 a padł po 3 dniach pocięty w drobne paseczki tak jak by był za cienki wymieniłem na jakiś mało znany niemiecki i chulaaa Smile ale okazało się ze przy pełnym naciągu odchylał się napinacz bo się zużył wymieniłem napinacz i wszystko wruciło do normy "nic się nie tnie i nic nie spada" więc może to być jakieś zużycie mechaniczne kół pasowych (wytarły się ) albo ktróreś się zaciera.

pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD LE 93r

statek z jasną skórzaną kajutąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Adriano
*
*


Dołączył: Feb 27, 2008
Posty: 247
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto Lip 02, 2013 8:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi w lincolnie też cieło pasek, winny był napinacz któy był odchylony. Tylko ja miałem pasek wielorowkowy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zwierzak_kn
*
*


Dołączył: Dec 06, 2012
Posty: 98
Skąd: Konin Wielkopolska

PostWysłany: Wto Lip 02, 2013 14:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ja też wielorowkowy mam i się okazało że napinacz pieprzył sprawę ale co do conti techa to okazało się że po 1 był za krótki o 1.5 cm (dziwne bo do 3.3 z klimą) po 2 był za cienki i po napięciu po prostu sie pocioł o wystające kliny na kółkach teraz mam nowy napinacz i grubszy i dłuższy pasek Smile jest ok

więc trzeba szukać przyczyny albo w napinaczu albo w zużytych kołach pasowych

pozdrawiam
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD LE 93r

statek z jasną skórzaną kajutąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group