www.asu.pl :: Zobacz temat - Przepalający się bezpiecznik intrepid 2.7
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Przepalający się bezpiecznik intrepid 2.7

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Rafal128
*
*


Dołączył: Nov 18, 2011
Posty: 5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Pon Cze 24, 2013 22:23    Temat postu: Przepalający się bezpiecznik intrepid 2.7 Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie, problem dotyczy przepalania bezpiecznika w skrzynce pod maską opisanego jako Bezpiecznik T �?? 20A
Przekaźnik automatycznego wyłączania
Czujnik tlenu
Zawór EGR
Alternator
Bezpiecznik przepala się przy wyższych obrotach, przy czym szybciej przy rozgrzanym silniku, dodam że ładowanie oscyluje w granicach 13,5v , węc jest OK. po przepaleniu zaświeca sie kontrolka ładowania, silnik pracuje normalnie.
Może ktoś się spotkał z taką przypadłością, wielkie dzięki za każde info
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kelpin
*
*


Dołączył: Feb 02, 2012
Posty: 192
Skąd: Wawa

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 8:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A na wyższych obrotach sprawdzałeś jakie masz ładowanie?
_________________
Jest 00'Camaro / 95'Continental / był Trep'99 2.7 V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 9:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uszkodzeniu mogl ulec regulator napiecia.Moze byc tak,ze przy obrotach biegu jalowego i niskich ladowanie jest jeszcze w normie,ale nagle skacze na wyzszych.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Rafal128
*
*


Dołączył: Nov 18, 2011
Posty: 5
Skąd: Lublin

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 23:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ladowanie jest jednakowe, czy wysokie czy niskie obroty, jedyna roznica zimny/cieply, gdy muflon sie zagrzeje pali szybciej.
No nic jak narazie wyprute wiazki, wyjety alternator, robota wre, jak widac godzina wypowiedzi dosc przyzwoita Very Happy, jutro alternator idzie na stol, i co wyjdzie zobaczymy, bede pisal co dalej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group