www.asu.pl :: Zobacz temat - Delikatne stukanie zaworów zaraz po odpaleniu
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Delikatne stukanie zaworów zaraz po odpaleniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
squid
*
*


Dołączył: May 30, 2013
Posty: 40

PostWysłany: Pon Cze 24, 2013 15:40    Temat postu: Delikatne stukanie zaworów zaraz po odpaleniu Odpowiedz z cytatem

Witam

Powoli dochodzę do ładu z Chryslerem LHS 3,5 i chciałem podpytać czy delikatne stukanie zaworów przez pierwsze 2-3 sekundy pracy silnika po odpaleniu jest czymś normalnym, czy to już jakaś dysfunkcja i kłopot Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
pawelxp
*
*


Dołączył: Dec 01, 2012
Posty: 418
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon Cze 24, 2013 16:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć .Ja tak mam w PTS 3.8,na początku stuka,jakby olej jeszcze nie doszedł.Parę sekund i jest ok.Zasięgałem opini i od jednych słyszałem że to normalka,a od innych że nie.Więc jeżdżę tak dalej i nic się nie dzieje>Wydaje mi się że olej spływający do miski potrzebuje chwilę że by dotrzeć do góry silnika-ale moge być w błędzie Surprised
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Cze 24, 2013 16:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Normalka. Zawory są regulowane hydraulicznie stąd też ważne na jakim oleju się śmiga. Ma być taki jaki jest napisany na korku wlewu. Bez wyjątku jaki przebieg
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pon Cze 24, 2013 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W mustangu 3.8 silnik mi pracował idealnie. Po zmianie oleju na shell zaczęło stukać. Po zmianie na poprzedni czyli mobil1 10w 40 wszystko wróciło do normy. U mnie w visionie było coś takiego jak u Ciebie i niestety to nie przeszło no i po niedługo po tym silnik zdechł ale kupiłem visiona za 2700 i jeździłem dwa lata więc nie narzekam:D
Radzę sprawdzić co jest z silnikiem bo niestety jak popatrzysz na allegro to sporo chryslerów ma w ogłoszeniu "uszkodzony silnik" .
W serwisie gdzie oddaję auta. Stało sporo chryslerów z lat 90tych i ok 2002 roku i prawie każdy już stukał. Był concorde, sebringi,lhs, 300m i chyba zielony vision:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 9:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Squid,ze tak zapytam,uzywasz oleju takiego jak fabryka przewidziala?
Czasami tak jest,ze niektore po prostu tak maja.Mialem kilka fordow z usa i po mimo uzywania oleju jaki przewidzial producent delikatne stukanie przez 2-3 sek.po uruchomieniu mialo miejsce zawsze.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 13:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mnie tez stuka mimo oleju zgodnego z wymogami silnika. w lato to jest kilka pukniec w zime troche wiecej. chyba nie trza sie tym przejmowac. jak pisali koledzy-zanim wypelnia sie szklanki,samoregulatory i inne liftery to chwila uplywa.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 13:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No tak jak mówisz dopóty układ się nie wypełni i ciśnienie nie zrobi swojego.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 13:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To dlaczego jak te auta miały ok 5-8 lat to nic nie stukało?Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Bo raz ,ze z czasem spada wydajnosc pompy oleju,dwa ze wewn.lifterow zbiera sie delikatny nagar,trzy,ze w caly ukladzie smarowania taki nagar sie pojawia.
Nie wiem czy kiedykolwiek rozbierales taki lifter,wbrew pozorom to dosc precyzyjne ustrojstwo,a niewielki nalot/nagar moze zmniejszyc/opoznic jego dzialanie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Cze 25, 2013 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dodałbym do listy zaworek zwrotny oleju, a właściwie jego sprężynę.
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Cze 26, 2013 9:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby to byla rzedowka to wyciagniecie lifterow bylo by proste.
Ja swego czasu potraktowalem liftery z escorta usa srodkiem do mycia i sciagania nagarow z gaznikow,moczyly sie kilka dni,potem plukanie w ropie i byly jak nowe.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group