www.asu.pl :: Zobacz temat - Drżenie w zawieszeniu, przy skręcaniu,
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Drżenie w zawieszeniu, przy skręcaniu,

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
CRAZY-LER
*
*


Dołączył: Sep 29, 2007
Posty: 85
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Nie Cze 02, 2013 22:31    Temat postu: Drżenie w zawieszeniu, przy skręcaniu, Odpowiedz z cytatem

Witam.
Ostatnio po wizytach w warsztacie ,czy to po wymianie opon czy innym razem przy wymianie oleju itp. za każdym razem gdy auto było na podnośniku i zawieszenie „zwisało” , później podczas jazdy, przy skręcaniu jest drżenie pod podłogą, ale nie wyczuwalne na kierownicy. Bardziej to jest odczuwalne przy skręcaniu na kostce betonowej.
Po kilkunastu km , problem się wycisza, ale niespodziewanie potrafi wrócić, już nie tak intensywnie jak zaraz po zjeździe z podnośnika. Przy jeździe na wprost zero problemów.

Przy skręcaniu ( także podczas drżenia)kierownica chodzi ok. , bez większych niż zwykle oporów. Zawieszenie sprawdzone , luzów brak, jest cichutko , zbieżność zrobiona , maglownica bez luzów…. Koledzy rzućcie trochę światła na problem, - czy to może górne mocowania amorów się skończyły ?
_________________
CHRYSLER Town&Country 3,8 2002 + LPG "SE-KWĘKA"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Cze 03, 2013 12:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najpewniej lozyska w gornych poduszkach mcphersonow. nie wiem jak w vojku ale w visionie sa one normalnie demontowalne i mozna je smialo wyczyscic i na nowo przesmarowac i jest OK
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Cze 03, 2013 13:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W grandach są plastikowe bieżnie i po czasie się rozpadają.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Cze 03, 2013 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem tak kiedys. wymienilem, gore ,a to....sworznie sie zatarly. wymiana ,a nastapinie coroczne smarowanie rozwiazaly problem.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Cze 03, 2013 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>W grandach s± plastikowe bie¿nie i po czasie siê rozpadaj±.

jeszcze nie poznalem swojego nowego wozidla bo poprostu nei bylo okazji, ale vision tez mial plastikowe bieznie, z tym ze po rozlozeniu tych biezni (cza bylo delikatnie podwazyc malym srubokretem i lozysko rozkladalo sie na 2 bieznie i kulki) okazalo sie ze w tych plastikach sa normalnie wsadzone stalowe miseczki i standardowe (dostepne na kila w sklepie z lozyskami) kulki. jesli wiec miseczka nie byla na tyle zuzyta by wystapily jakies mega wzery czy wytluczenia to cala naprawa polegala na wyczyszczeniu, umyciu i nalozeniu nowego smaru - ale o tym dowiedzialem sie dopiero jak juz kupilem nowe lozysko i zabralem sie za wymiane zatartego ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group