www.asu.pl :: Zobacz temat - Problem dodge interapid 3.5 es v6
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem dodge interapid 3.5 es v6

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zbitaaa
*
*


Dołączył: Sep 26, 2012
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sro Wrz 26, 2012 20:25    Temat postu: Problem dodge interapid 3.5 es v6 Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem z autem mianowicie dzisiaj gdy wyszedłem ze sklepu po jakichś 5 minutach i odpaleniu silnika, zauważyłem mała kałuże ze zbiorniczka wyrównawczego chłodnicy ale temperatura ok wentylatory działają,ogrzewanie jest. Przyjechałem do domu i silnik kreci ale nie łapie ostygł i znów wszystko działa.. Zauważyłem tylko ze silnik prawie natychmiast dostaje temperaturę 50-60 stopni podczas jazdy czy to normalne w tych modelach ? to mój pierwszy samochód i mam go jakieś hmmm tydzień. Proszę o jakąś pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Wrz 26, 2012 21:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pewnie czujnik temperatury zdechł. W tych autach i wcześniejszym visionie było coś takiego( w moim visionie to przerabiałem).Padał czujnik temperatury to z wyłączeniem silnika wyłączał się wentylator. Efektem tego było wyrzucanie płynu na postoju bo silnik był jeszcze gorący a wentylator już był wyłączony. Ja bym zaczął od wymiany czujnika temperatury i termostatu. Czujnik temperatury i termostat polecam oryginalne nie żaden szajs made in china bo szkoda wymieniać uszczelki pod głowicąSmile Można by się jeszcze pokusić o sprawdzenie czy uszczelki pod głowicą są ok czyli czy przez wydech nie wyrzuca białej chmurki:D,na zimnym silniku można sprawdzić zbiornik na płyn chłodniczy czy płyn jest czysty bez śladu oleju i czy nie ma osadu na ściance zbiornika. Ten 3.5 to przypadkiem nie czerwony metalik?Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Wrz 27, 2012 7:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tak samo działa w pontonie? U mnie też po wyłaczeniu zapłonu wyłączają się wentylatory Shocked
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Wrz 27, 2012 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem jak jest u Ciebie...U mnie nawet pracują jeszcze po wyłączeniu silnika w mustangu i taurusach i focusie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zbitaaa
*
*


Dołączył: Sep 26, 2012
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob Wrz 29, 2012 18:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czerwony metalik.... nie... srebrny tak,srebrny z Podkarpacia. Dzięki za informację tylko jak ja to zasugeruję mechanikowi Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Wrz 29, 2012 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

w moim visionie wiatraki sie wylaczaja na 100% z chwila wylaczenia stacyjki.

>zauwa¿y³em ma³a ka³u¿e ze zbiorniczka
>Zauwa¿y³em tylko ze silnik prawie natychmiast dostaje temperaturê 50->60 stopni podczas jazdy czy to normalne w tych modelach

masz albo uszkodzony korek zbiorniczka (sprawdz jak wyglada jego uszczelka - czy nie jest juz odcisnieta,ale dla pewnosci kup od razu nowy- na cisnienie 16-17LBS, koszt ok.20-50zl). Mozesz miec tez padnieta uszczelke pod glowica..ale zacznij od korka Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zbitaaa
*
*


Dołączył: Sep 26, 2012
Posty: 12
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Wto Maj 28, 2013 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziękuję za podpowiedzi ale po wielu bojach znalazłem rozwiązanie..... problemem był termostat i pęknięty zbiornik wyrównawczy.Już samo wyciągnięcie jego(termostatu:) ) dało efekt... i kod 22 też zniknął...czkam na nowy.
..........................................................................................................
Wszystko doszło i zamontowane....problemy zniknęły.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group