www.asu.pl :: Zobacz temat - problem ze skrzynią chrysler voyager 3.3 97r
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem ze skrzynią chrysler voyager 3.3 97r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
krzynek79
*
*


Dołączył: May 13, 2013
Posty: 4
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Maj 13, 2013 14:56    Temat postu: problem ze skrzynią chrysler voyager 3.3 97r Odpowiedz z cytatem

Witajcie. Mam problem ze skrzynią chrysler voyager 3.3 97r. Pojawiły się po wymianie uszczelniaczy i dolaniu oleju poleconego w sklepie ATF 2.Na zimnym i dobrej ulewie nic się nie dzieje,gdy się rozgrzeje przy ruszeniu przerzuca biegi normalnie gdy zwolnię redukuje do 3-go(lekko szarpnie), przyśpieszam i nie wrzuca 4-go zostaje na 3-im, dopiero wrzuci jak zgaszę silnik i odpalę. Czy przyczyną może być olej??? czy elektronika???. Jestem na etapie wymiany oleju na razie odkręciłem miskę i zdjąłem filtr, czy szukać czegoś więcej w skrzyni.
proszę o pomoc...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Maj 13, 2013 17:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak wcześniej nie miałeś problemów to wywal ten olej i zalej atf+3 lub atf+4 i żadnym innym.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzynek79
*
*


Dołączył: May 13, 2013
Posty: 4
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pon Maj 13, 2013 18:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

problemów wcześniej nie było. Mam zakupiony olej mopar ATF 4+ 5 litrów filtr itp. ale ile należy mieć do wymiany dynamicznej bo zlałem 3,8 L. a ten olej do tanich nie należy.

Ostatnio zmieniony przez krzynek79 dnia Pon Maj 13, 2013 18:15, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Maj 15, 2013 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ATF2 nie nadaje się do tej skrzyni. Zmień filtr i zalej ATF+4>
Do wymiany dynamicznej musisz mieć około 12-15 litrów oleju
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Wto Cze 04, 2013 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wrzucę tutaj swój problem żeby nie tworzyć postów. Zmieniłem jakieś 2 miechy temu olej w skrzyni na Valvoline ATF high mileage. Objaw - szarpnięcie przy hamowaniu do zera oraz delikatne szarpnięcia przy przyśpieszaniu. Myślę żeby zlać ten olej i zalać jak wcześniej było Ravenol ATF+4. A może już co innego się dzieje. Wszelkie sugestie mile widziane. Przebieg 263000km.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Wto Cze 04, 2013 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na razie odepnij na 15 min akumulator i sprawdź czy szarpnięcia będą dalej po podłączeniu
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Cze 10, 2013 19:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki merkava pomogło Very Happy . Pojeździłem kilka dni po odpięciu aku i jest OK.
Very Happy
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzynek79
*
*


Dołączył: May 13, 2013
Posty: 4
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Cze 15, 2013 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam trochę czasu minęło ale po wymianie oleju się troszkę poprawiło nie szarpie nie wchodzi tak często w tryb awaryjny jak wcześniej. podpiąłem skaner, błąd to P1767 lipna sprawa bo w necie nie jest sprecyzowany ten symbol . Od czego zacząć najlepiej ? proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzynek79
*
*


Dołączył: May 13, 2013
Posty: 4
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob Cze 15, 2013 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

znalazłem przez kluczykowanie błąd 55 i mówi to że:Kod ten jest zwykle po remoncie
cooler nie jest opróżniany. Kod 50 do 55 - błąd prędkości
zaostrzenie VB z uderzenia lub brudu z
50 - błąd prędkości w odwrotnej
51 - Błąd w 1. Prędkość
52 - Błąd w 2 Prędkość
53 - błąd prędkości w 3-te
54 - błąd prędkości w 4
55 - błąd prędkości w Neutralne 9 (dla przyszłości
używać)
Uwaga: Jeśli te kody ustawić kontroler
, nie widział złą przełożenie na
szczególności narzędzi lub
nadmierna zmiana turbiny lub wału wyjściowego
prędkości.
Super Ważne
Jeśli kod 36 jest obecny (błąd natychmiast
po zmianie) z jednego z tych 50 serii
Kody tam jest wewnętrzny
Problem skrzynia biegów!
UD / OD pierścień uszkodzony snap
OD sprzęgło paczka spalony
Awaria Przekładnia
itd.
Kod 56 - czujnik prędkości error Turbine
Kod 57 - czujnik prędkości Output error
Uwaga: Kontroler widział nadmierne
zmiany w turbinie lub rpm wyjściowego w jakikolwiek
gear.
Diagnostic Tip
Jeśli kod jest przerywane są szanse,
mają złe połączenie na wejściu lub
czujniki prędkości wyjściowe spowodowane
luźne styki żeńskie w okablowaniu kończy.
Nie próbuj zmieniać rozmiar żeńskich końcówek w
złącze. Wymienić
przewodów kończy się zestaw części # Chrysler
4419478. Czujniki wejściowe lub wyjściowe można ustawić
więcej na temat skrzyni to ten link: http://acidtechno.freehost.pl/A604codes.pdf.
Jak ma ktoś po polsku to proszę o podobny.
proszę o podpowiedz co mam z tym zrobić.
Z góry dziękuje..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sob Cze 15, 2013 23:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzynek79 napisał:
znalazłem przez kluczykowanie błąd 55

przez kluczykowanie sprawdzisz TYLKO silnik.
Błędy te odnosza się do silnika.
55 to koniec kodów i nic nie oznacza
Skrzynię sprawdzisz tylko i wyłącznie odpowiednimi skanerami diagnostycznymi
błąd P1767 oznacza - transmission relay output always on co oznacza że musisz otworzyć puszkę z przekaźnikami pod maską i poszukać przekaźnika EATX. Albo padł - na co wskazywałby opis błędu , albo pomoże czyszczenie
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group