www.asu.pl :: Zobacz temat - TransSport / Montana / Venture / Silhouette z okolicy 2000r.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TransSport / Montana / Venture / Silhouette z okolicy 2000r.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Pią Maj 10, 2013 20:13    Temat postu: TransSport / Montana / Venture / Silhouette z okolicy 2000r. Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich!

Znów wróciłem do tematu zakupu czegoś z wyżej wymienionych modeli w okolicy roku 2000 i mam do szanownych Kolegów kilka pytań.

1. Jak odróżnić wersję krótką od długiej? Krótka nie ma drzwi przesuwnych po lewej stronie?

2. Który silnik lepszy 3.4 czy 3.8, jeszcze inny może?

3. Jak wygląda kwestia podatności na rdzę?

4. Które wersje były najbogatsze (drzwi elektryczne)?

5. Co powiecie o tym egzemplarzu?
http://allegro.pl/chevrolet-trans-sport-2001-lpg-i3232912548.html


Pozdrawiam!

Zientas
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sob Maj 11, 2013 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

za duzo tych "drobnych usterek" wedlug mnie, jak chcesz sobie kupic, to poszukaj takiego w miare sprawnego. Mialem takie auto i super mi sie jezdilo(komfort jazdy z rodzina, pojemnosc wnetrza i bagaznika),wiekszych usterek nie mialem, poza skrzynia(nie dzialal ostatni bieg), ktora wymienilem.
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maxudosik
*
*


Dołączył: Oct 21, 2009
Posty: 74
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob Maj 11, 2013 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na dniach będę miał takiego na sprzedaż. Za kilka dni jedzie do mechanika w Poznaniu/Skórzewie ul. Malwowa na wymianę świec, przewodów, czujnika temp oraz zmianę oleju na Perto Canada.

Wersja długa, prawie drzwi elektryczne, skóra, 2 strefowa klima itp.

Pozdrawiam,
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zientas
*
*


Dołączył: Mar 12, 2006
Posty: 98
Skąd: Poznań / Komorniki

PostWysłany: Sob Maj 11, 2013 12:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ile będziesz wołał za swojego?

Koledzy jak z rdzą w tych autach? Gniją tak samo jak Voyagery? Rolling Eyes
_________________
Pontiac Bonneville SLE 2000 + LPG (Był Chrysler T&C 3.8 Limited 2001 + LPG, Cirrus 2.5, Durango 4,7 I gen, G.V `99 w planach kolejne amerykany)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Maxudosik
*
*


Dołączył: Oct 21, 2009
Posty: 74
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob Maj 11, 2013 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto jest taty, myślę że koło 8,5tys, bo auto w bdb stanie, jakieś 20kkm temu wymienione wszystkie amorki, nowa pompa paliwa(niemiecka), dodatkowy komplet dobrych opon zimowych(goodyear/continental) z voyagera alu 16", nowe lampy z przodu, bo stare już były zbyt matowe, nowy układ wydechowy, nowa piasta lewy przód itp Smile Dużo tego jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Maj 11, 2013 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...zwykły tramwaj jakich wiele Wink jak nie zgnity to brac. obrzeza klap i drzwi powiedzą wiele o stanie calosci.

czujnik poziomu plynu chłodniczego wymienia się bez wyciągania chłodnicy. jest z boku po lewej stronie po otwarciu maski Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Maj 11, 2013 20:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

poogladaj dobrze progi tam gdzie lacza sie z tylnymi blotnikami i przednie laczniki pomiedzy progiem ,a podluznica. mozesz tez popatrzec na nadkola tylne ,ale musialbys auto podniesc zeby kola poszly w dol i zobaczyc pionowa czesc nadkoli zaraz za kolami. jeszcze obramowanie przedniej szyby. poza tym raczej korozja nie wystepuje, przynajmniej nie tak masowo jak w voykach. dluga wersja jest dluzsza:) glownie poznac to po odstepie miedzy drzwiami suwanymi ,a nadkolem tylnym. krotki ma tam z 2,3-cm dlugi z 10. dlugi patrzac z boku ma m/w trzy tej samej dlugosci szyby,krotki ma tylna mala szybke. oba silniki sa super. mysle jednak,ze znajdziesz z 3,4. 3,4 ma lepsze brzmienie!!!
nie ma wesji ubogich bardzo(ja nie widzielem). wyzsze modele maja elektryczne drzwi boczne i w zasadzie to tyle. sa wersje limitowane np WB z dvd ,sluchawkami bezprzewodowymi itp.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group