www.asu.pl :: Zobacz temat - Regulator napięcia
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulator napięcia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
bartoszpo
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 6

PostWysłany: Czw Gru 29, 2005 11:48    Temat postu: Regulator napięcia Odpowiedz z cytatem

Twisted Evil witam czy ktoś wie gdzie znajduje się regulator napięcia w grand voyager 2.5 TD rok 95 w benzynie znajduje się w tym samym miejscu Mad i czy jest on wymienny
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 23:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znajdziesz go w alternatorze i czy jest wymienny to zalezy od typu alternatora predzej ci szczotki padły niż regulator są dosyć wytrzymałe Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bartoszpo
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 6

PostWysłany: Sob Gru 31, 2005 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing dzięki za info ale w alternatorze niema regulatora kable prowadzą pod deske rozdzielczą i dlatego pytam czy jest wymienny Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Sty 01, 2006 16:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam benzyne i jakos jest w alternatorze !!
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon Sty 02, 2006 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

napewno jest w alternatorze tyle że wewnątrz bo elektronik a kabli masz tylko trzy jeden gruby i dwa cienkie podaj nazwę producenta alternatora będzie łatwiej coś naklikać pozdro Wiesiek Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bartoszpo
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 6

PostWysłany: Pon Sty 02, 2006 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alternator to BOSCH a regulator jest w komputerze auta koszt 500 zl Laughing Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wpgulin
*
*


Dołączył: Dec 31, 2005
Posty: 319
Skąd: Radom

PostWysłany: Sro Sty 04, 2006 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sorry ale z tym modelem się nie spotkałem Bosch ma zwykle regulato na alternatorze mocowany na dwie śrubki lub nowszy pod plastikową osłoną tak samo mocowany nie spotkałem się z tym by był w kompie coś tu mi nie pasuje nawala regulato to trzeba wymienić cały komputer coś nie tak Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bartoszpo
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 6

PostWysłany: Czw Sty 05, 2006 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing dowiedziałem się o tym na stronie chikago.pl i co ciekawe rozebraliśmy ze znajomym benzyniaka i taka sama historia dzwoniłem do serwisu który to potwierdził widocznie w stanach to błachostka wymienic komputer Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Sty 05, 2006 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No a podpięcie innego regulatora pod ten alternator nie powinno być problemem dla działania samochodu. Jeżeli nawet znajduje się on w centralnym kompie nie sądzę aby był on w jakiś sposób sprzężony z pozostałą elektroniką samochody.
Uniknie sie w ten sposób na pewno o wiele droższej wymiany centralnego komputera.
Ważne ze alternator będzie pracował właściwie

Woktek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
i obecnie czeka wiosny w garażu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bartoszpo
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 6

PostWysłany: Nie Sty 08, 2006 16:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing tak tu masz rację tak zrobiłem tylko ładowanie jest słabsze nie ładuje tak jak powinien ładuje 13,70 ale to wystarcza niewiem dlaczego podczas postoju ładowanie wskakuje na maksa i spada itak kilka razy powtarza sie i gdy rusze uspokaja się więc myślałem o wymiania regulatora ale droga to impreza Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Nie Sty 08, 2006 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tymi skokami ładowania to cos jest nie tak.
Podejżewam ze to wina regulatora.
Jedno pytanie, czy załżyłeś elektroniczny czy taki etarego typu mechaniczny.

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bartoszpo
*
*


Dołączył: Dec 28, 2005
Posty: 6

PostWysłany: Pon Sty 09, 2006 18:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest elektroniczny te wachaniaq zdażają się bardo żadko no ale są to już czwarty jeszcze została próba od poloneza założyć z większą ilością diód
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group