www.asu.pl :: Zobacz temat - Strzaly LPG pomocy
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Strzaly LPG pomocy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Stryj
*
*


Dołączył: Dec 29, 2005
Posty: 2

PostWysłany: Czw Gru 29, 2005 10:02    Temat postu: Strzaly LPG pomocy Odpowiedz z cytatem

Witajcie!,

Mam Problem w swojej Vectrze B 1999 r. 1,6 16 V.
Przez rok po zainstalowaniu gazu samochod jezdzil niezle, pozniej moze troche wiecej palil i zdazalo mu sie w korku przelaczyc samoistnie na benzyne.
Niestety jakis miesiac temu nastapil pierwszy strzal.
Czytalem juz wiele na forach ale nie znalazlem odpowiedzi dlaczego strzela.
Swiece mam nowe, zadnych przebic na cewce (bo nie mam przewodow NW), filtr gazu wymieniony i powietrza tez. Wszystko zostalo sprawdzone u gazownika w warsztacie + regulacja za co zaplacilem 60zl. On powiedzial ze przyczyna musi tkwic w benzynie, bo jak sprawdzil byla na niskich obrotach zla mieszanka (na benzynie wieksze odchylenia niz na gazie), i nic wiecej nie poradzil. Po wyjechaniu z warsztatu sprobowalem znow przelaczyc na gaz i na niskich obrotach ok a jak gwaltownie gazu dodalem to strzal (sorki ze nie wiem jak sie to nazywa, ale w taka wielka tube).
Prosze o pomoc bo boje sie kolejnych wyrzuconych w bloto pieniedzy i narazie jezdze na benzynie.
Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 29, 2005 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdż silnik krokowy -ten od gazu-albo niech ci gazownik pożyczy na kilka dni inny.
Poza tym myśle że czas na wymiane bebechów w parowniku.
Kup sobie zestaw naprawczy do takiego modelu jak masz zamontowany i mysle ze sam się z tym uprasz w godzinke.
Póżniej oczywiście regulacja.

wojtek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Stryj
*
*


Dołączył: Dec 29, 2005
Posty: 2

PostWysłany: Czw Gru 29, 2005 16:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy to oznacza ze problem lezy jednak w gazie?
tak jak mowilem gazownik powiedzial ze instalacja jest nowa i sprawdzal parownik rowniez, powiedzial ze wszystko ok!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 29, 2005 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wstaw auto do ciemnego garażu i na pracującym silniku oglądaj przewody wysokiego napięcia. Jak zaiważycz że pływają po nich iskierki to do wyżucenia. Zmniejsz przerwę na świecach o około 0,1 do 0,15 mm.
A ten gazownik niech nie opowwiada bzdur. Jak auto przcuje na gazie to benzyna nie ma na to żadnego wpływu i odwrotnie
Co ma piernik do wiatraka.

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 10:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym jeszcze zmienił odsęp miedzy elektrodami na świecach na 0,8-0,7 u mnie tez strzelał a jak zmniejszyłem przerwę jak reką odjoł zadnego strzału Laughing
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcinm
*
*


Dołączył: Sep 29, 2004
Posty: 56
Skąd: gĂłrny śląsk

PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak nie masz przewodów kolego to pewnie masz cewki i moduł pod pokrywą z tworzywa,i do tego fajki na świece.Ja nie wiem jak jest w Vektrze,ale tak jest w moim Pontiacu.Jeżeli masz to tworzywa to musisz je niestety wymienić i przestanie ci strzelać-pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Gru 30, 2005 23:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jezeli masz cewke na kazdy cylinder to tez ktoras moze byc padnieta i miec przebicie ale jeszcze zapytam jakie masz swiece jakiej firmy jezeli bosh to je wywal poprostu zaloz NGK zmien przerwe na 06-07mm i po klopocie skoro gaz masz ok Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Wto Sty 03, 2006 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jarecek ma rację - jak wymieniłem świece na nówki Autolite to auto zaczeło strzelać jak wściekłe - kupiłem NGK i strzały mineły momentalnie Very Happy

pozdro
Marek
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tonny
*
*


Dołączył: Jan 22, 2006
Posty: 54
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pon Sty 23, 2006 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mi się wydaje, że wystarczy wyregulować zawory i strzały miną. Jeździłem kiedyś Skoda Felica Pickup na gazie i strzelal przy kazdym dotknieciu gazu Wink (silniki skody nie nadaja sie na gaz!) Po wyregulowaniu zaworów nie strzelił ani razu!
_________________
1988+1/2 Ford Escort GT 1.9 EFI HO "Renegat"
powered by LPG :/
Ksywka celowo komiczna na cześć wszechmogącego, udającego twardziela - bohatera tegoż serialu...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Sty 24, 2006 21:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kazdy silnik nadaje sie do gazu tylko ktos kto zaklada powinien miec łeb na karku podstawa to świece najlepiej NGK,kable wysokiego napiecia i poprawnie wyregulowana i zamontowana instalacja i po klopocie zapominasz ze masz instalacje gazową w aucie tylko lejesz i jezdzisz a co do zaworów to jezeli sa nieszczelne to owszem lubi czasami strzelac ale regulacja raczej nic nie daje tylko naprawa gniazd zaworowych i wymiana zaworow oraz poprawne ich dotarcie i dopasowanie wazne sa rownierz prowadnice aby nie mialy za duzego luzy bo tez lubi to tworzyc nieszczelnosci na gniazdach Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
jussttyna
*
*


Dołączył: Jan 30, 2006
Posty: 7
Skąd: Radom/Warszawa

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 16:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mnie raz strezlił gaz, ale tak porządnie, że przepływomierz mi rozwaliło, a strzelił, bo:
1. moja instalacja gazowa nie jest nowoczesna, a z taką jaką ja mam trzeba umieć jeżdzic
2. dodałam za mało gazu przy ruszaniu w korku
3. miałam wlaśnie świece i przewdy do wymiany (bo zapomniałam, ze trzeba czesciej je wymieniać jak się na gazie jeżdzi)

No wlasnie, to zalezy jakiej generacji masz instalacje?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Sty 30, 2006 20:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie do konca bo sekwencja tez strzeli i to nie chudo poprostu gaz jest wtryskiwany w momencie kiedy zasysa go silnik ale gdy nie zostanie dopalony w cylindrze z jakiegos powodu i zapali sie w katalizatoze to jest huk i to niezly wiec nie ma znaczenia czy to sekwencja czy to mieszalnik jak cos jest nie tak to jedno i drugie strzela Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group