www.asu.pl :: Zobacz temat - Dodge Grand Caravan 96' 3.3 benzyna + lpg
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodge Grand Caravan 96' 3.3 benzyna + lpg
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Mar 14, 2014 10:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mihauek1 napisał:
Darku ja mam tylko takie pytanie... Nie żebym się czepiał...
Ale czy ten biedny człek z US&A wie, że jeździ przeszczepem?

http://www.ebay.com/itm/Dodge-Caravan-WHOLESALE-ECONOMICAL-4-CYLINDER-EXTRA-CLEAN-SERVICED-7-PASSENGER-3RD-ROW-NEW-TIRES-/281275073295?forcerrptr=true&hash=item417d4d030f&item=281275073295&pt=US_Cars_Trucks

silniki 4 cylindrowe w vanach Chryslera były od początku lat 80-tych do 2008 na rynku USA, co gorsza sprzedawali je tan nawet z manualem Wink

taki tam kamyczek do dyskusji o szaranach...


nie wiem czy ten czlek z usa wie ze jedzi przeszczepem. trza by go zapytac. wie chyba jednak,ze jezdzi czyms takim jak u nas fiat fiorino, renault kangoo czy inne peugeot partner itp. maly silnik,czarne zderzaki,stalowe kola,korbki w drzwiach, lawki zamiast foteli...to jest maly amerykanski dostawczak.
jasne ze od zawsze robia 4 cylindry bo te auta od poczatku byly eksportowane na rozne rynki i taki model byl potrzebny marketingowo, a jak juz go produkowali to czemu nie sprzedawac jako nyska na lokalnym rynku. zeby byla jasnosc-nie chodzi mi bynajmniej o osiagi bo juz wyroslem. chodzi mi o to, ze to sa INNE auta. uwierz mi, ze mialem tez amerykanskie 4 cyl. no nie powiesz mi,ze nie widzisz roznicy? ja moze czasem se robie jaja i ktos to moze odebrac jako krytykowanie Very Happy nie-tu raczej chodzi o to, ze dla mnie silniki v costam bardzo sie kojarza z autami z usa i posiadanie takiego auta z z malym silnikiem 4 cyl jest malo zabawne. ale to nie znaczy ze ZABRANIAM komus czyms takim jezdzic:)
zastanawiam sie tylko PO CO wtedy auto z usa ?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Mar 14, 2014 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to śmy się dogadali Wink ja nie przeczę że do minivana z USA optimum to v6. Ja mogę mówić tylko za siebie ale kupiłem 2.0 i choć nie żałuje (różne czynniki się na to złożyły) to każde kolejne moje auto (nie tylko z USA) to już v6, więc nauka nie idzie w las Wink

a po co 4cyl w amcarze (nawet teoretycznym)? Gdybym go nie miał (a z różnych powdów v6/v8 nie wchodziły w momencie zakupu w gre) to nie byłoby mnie raczej na tym forum, zlotach, spotach itp. Życie byłoby szare i nudne Laughing
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Mar 14, 2014 11:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NO I TO JEST ARGUMENT!!! Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pioteer
*
*


Dołączył: Feb 14, 2011
Posty: 169
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Mar 14, 2014 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mihauek1 napisał:
pioteer napisał:
ja miałem Voyagera z silnikiem 2.0... nigdy więcej czegos takiego...
ruszyć z miejsca problem, właczyć się do ruchu tragedia, klimatyzacja działa samochód nie jedzie.

Kupowanie takich mariaży kojarzy mi się z kupieniem ścigacza z silnikiem od motorynki.
amen


sory ale nie mogę się z Tobą zgodzić, nie twierdzę, że to potwór mocy ale jakoś jeżdże takim 2 lata i żyję, robię kilometry nad morze, na Węgry i mogę nawet wyprzedzać Wink a miałem/mam w międzyczasie mocniejsze auta przy których PTS stoi w miejscu Wink (s-type 3.0, 300m, a6 itd.). Jeździłem też w międzyczasie zdrowymi Voykami 3.3 i przyspieszenia nie wgniotły mnie w fotel...

Nie chcę nikogo przekonywać na siłę do 2.0 czy 2.4 z M/T ale proszę was nie przesadzajcie w krytyce tych wozidełek.


Ja nie chwale PTS'a bo to rakieta nie jest... takie V1 raczej w fazie prób. ale 2.0 przyprawiało mnie o ból głowy w kilku przypadkach na trasie i odpuściłem ten pojazd. po prostu bezpieczeństwo to równiez moc awaryjna w razie W. Smile Oczywiscie jździł ze mną wszędzie i czułem że zawsze dojadę. tylko niestety...moc...
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 94r .był...
Windstar 3.0 98r był...
chrysler Voyager 2.0L 98r był...<br>WIELKI
PTS 3.8 95r jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Mar 14, 2014 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

generalnie pełna zgoda Wink mocy nigdy dość...
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 6:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ja w pontonie chcialbym V8,chocby 4.6 northstar Smile Smile
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 9:25    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

I tył napęd Very Happy
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 13:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak marudzicie na male silniki, a ilu z Was jezdzi PRAWDZIWYMI amerykanskimi vanami z PRAWDZIWYMI amerykanskimi wielkimi silnikami? Wink

Wiecie co mnie zastanawia na irlandzkim rynku Voyagerow? Ze w ogloszeniach sa albo nowe samochody 2014 albo 2008 i starsze. Wychodzi mi na to, ze te auta kupuja ludzie, ktorzy chca nimi dlugo jezdzic. Optymistycznie zakladam, ze w zwiazku z tym dbaja o auto nalezycie.
A jezdza dlugo i malo, bo rowniez przebiegi w rocznikach 2005-2007 nie sa powalajace (w przeciwienstwie do Sharanow Wink ).
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 16:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale to nie trzeba byc irlandczykiem tylko pelnosprawnym umyslowo zeby kupic dobre auto i jezdzic nim do czasu kiedy ma to sens ,a nie kupowac co 2 lata nowsze drozsze, dokladac, dokladac, dokladac i dokladac. i wszystko to tylko dla sasiada , kolegi z pracy czy wujka....
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, innych rynkow nie obserwuje. Ale skoro jest tak jak w Ire to tylko sie cieszyc z wlasciwego wyboru. No nie?
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 17:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nie ma im sie co dziwic-kupuja voyka to trudno im sie z nim rozstac, a i tez zmienic nie bardzo jest na co Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 18:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
no nie ma im sie co dziwic-kupuja voyka to trudno im sie z nim rozstac, a i tez zmienic nie bardzo jest na co Very Happy


Hmmm... jak moja zona zobaczyla tego nowego (chyba od 09') to powiedziala, ze nie chce autobusu. A ten z rocznika okolo 06' sie jej podoba.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 18:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wcale jej sie nie dziwie. mam podobne zdanie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak_kn
*
*


Dołączył: Dec 06, 2012
Posty: 98
Skąd: Konin Wielkopolska

PostWysłany: Sob Mar 15, 2014 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmm trochę dziwna dyskusja Smile ale może powiem trochę z innej beczki jeździłem szaranem
1.9 tdi w hi line czyli skóry automat itp teraz vojtek 3.3 awd i powiem tak nigdy więcej niemieckich wanów wolał bym kupić espace niż szarana lub jemu podobne poza tym każdemu kto się dziwi że jeżdżę tak dużym wanem jeszcze z USA odpowiadam że nie stać mnie na utrzymanie europejskiego samochodu. Smile Części i serwis nawet w wersji ekonomicznej (czytaj nie MOPAR tylko dobrej jakości zamiennik ) są niebo tańsze niż do niemieckich samochodów co do spalania to kosztowo wychodzi w sumie to samo VW średnio 7l ON wojtek 12-13L gazu koszt podobny a frajda z jazdy hmmmmm sami porównajcie
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD LE 93r

statek z jasną skórzaną kajutąSmile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tak marudzicie na male silniki, a ilu z Was jezdzi PRAWDZIWYMI amerykanskimi vanami z PRAWDZIWYMI amerykanskimi wielkimi silnikami?

No jak to,jezdzimy prawdziwymi amerykanskimi vanami z prawdziwymi amerykanskim silnikiami.
Radek Bog tez zaczynal od zera,a my juz dawno temu zobaczylismy swiatelko w tunelu w ksztalcie V8 Laughing Laughing Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Nie Mar 16, 2014 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:
Tak marudzicie na male silniki, a ilu z Was jezdzi PRAWDZIWYMI amerykanskimi vanami z PRAWDZIWYMI amerykanskimi wielkimi silnikami? Wink


w vanach nie stosuje sie wielkich silnikow. maximum to 3.8. w salonkach sa wieksze. nie wiem skad pytanie. moj ponton byl zrobiony w lansing/michigan ,a silnik w flint/michigan. to w usa jest Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sluchajcie, a majac wybor miedzy 2.4 benzyna i 2.8 diesel to co lepsze? Nigdy nie mialem diesla, boje sie ich jak diabel wody swieconej, ale moze bezzasadnie?
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 15:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bierz diesla-najlepiej turbo. diesel jest oszczedny ,bezawaryjny,ladnie brzmi, jest eko, prawdziwie auta maja tylko diesla-podjedz pod parking w niedziele pod polskim kosciolem czyli galeria handlowa-tylko auta VAG i tylko DIESEL Cool
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 15:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
bierz diesla-najlepiej turbo Confused


Chciales powiedziec -TDI? ;>
Marzy mi sie jeden (albo dwa )powazne posty o wyborze miedzy tymi dwoma silnikami. Tak tak, wiem, ze to malo realne Wink hehehe Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z dwojga zlego chyba wybralbym dizla.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 15:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to tak jakbys wszedl na forum obroncow zwierzat i zapytal czy lepiej uszyc se futro z pandy czy moze z bialej foki i liczyl na sensowna odpowiedz Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 16:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
Z dwojga zlego chyba wybralbym dizla.


Pod katem awaryjnosci czy komfortu?

Mi wyszlo, ze w skali roku, przy przebiegu ~20 tys km, zakladajac, ze auto bede miec 5-7 lat 2.8 diesel bedzie mnie kosztowac 500e rocznie wiecej, ale ... przy zalozeniu, ze 2.4 benzyna jezdzi caly czas na LPG. A chociazby w ostatni weekend zrobilem 500km na benzynie. Koszty serwisu (oleje itp.) zakladam podobne(?).
Tez to juz pisalem, ale sie powtorze - z dieslem dostaje "gratis" automat, siedzenia chowane w podloge, grand'a ... i sporo strachu, bo nie lubie diesli Wink

Darek, ja na prawde lubie takie emocjonalne dyskusje, ale w kontekscie np. zabytkowego auta a nie takiego co codziennej jazdy. Taki do jazdy na codzien ma jezdzic - Sharan spisywal sie niezle, ale jego czas dobiega konca. A po pol roku z Chryslerem bardzo polubilem te auta, wiec ide tym tropem, co skutkuje aktywnoscia na Waszym forum. Mam nadzieje, ze z tym moim "nieuwielbianiem" 3.3 zbytnio sie nie narzucam Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 16:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spokojnie,przynajmniej jest sie na kim powyzywac Laughing

a tak serio-jedna awaria diesla ,ktora nastapi napewno i cale twoje oblicznia w piz...
do tego klekot, telepanie autem, smrod z dupy. dla mnie nie do przyjecia nawet jakbym mial wegiel tym wozic. z drugiej strony benzyna + manualna skrzynia i brak wszystkich innych fajnych rzeczy. co ci zostaje tak naprawde z tego voyagera? ksztalt?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pioteer
*
*


Dołączył: Feb 14, 2011
Posty: 169
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 17:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja żona jeździ Mondeo TDDI.
wsiadła ostatnio do PTS'a i mówi..

jej... jak tu cicho Shocked silnik działa? (a zaznaczam że kolektor do wymiany) w każdym aucie tak jest? pyta... tak...odpowiadam w każdym prawdziwym amerykańskim aucie. Wink
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 94r .był...
Windstar 3.0 98r był...
chrysler Voyager 2.0L 98r był...<br>WIELKI
PTS 3.8 95r jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-tatusiu ten samochod jest chory?
-nie synu, to jest diesel...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:
JaBolek napisał:
Z dwojga zlego chyba wybralbym dizla.


Pod katem awaryjnosci czy komfortu?

Mi wyszlo, ze w skali roku, przy przebiegu ~20 tys km, zakladajac, ze auto bede miec 5-7 lat 2.8 diesel bedzie mnie kosztowac 500e rocznie wiecej, ale ... przy zalozeniu, ze 2.4 benzyna jezdzi caly czas na LPG. A chociazby w ostatni weekend zrobilem 500km na benzynie. Koszty serwisu (oleje itp.) zakladam podobne(?).
Tez to juz pisalem, ale sie powtorze - z dieslem dostaje "gratis" automat, siedzenia chowane w podloge, grand'a ... i sporo strachu, bo nie lubie diesli Wink

)


Dizel oferuje pare niutkow wiecej.W porownaniu do 2.4 prawdopodobnie pojezdzi troche dluzej.Ale jesli sie cos rozwali to koszty remontu rozkladaja na lopatki.
Jezdzilem dizlem i nie bylo duzo glosniej niz w 2.4.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 19:09    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Jakieś osiem,dziewięć lat temu mieliśmy w firmie nowego granda z dieslem.I auto jak żadne inne uwielbiało dalekie trasy,niestety na lawecie do serwisu.Fakt może taki egzemplaż,ale mnie zraził strasznie. Miałem okazję go później kupić w sumie za bezcen ale strach mi nie pozwolił.Ale jak już jechał to całkiem zwinnie.
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
-tatusiu ten samochod jest chory?
-nie synu, to jest diesel...


Laughing Wink

bierz 2.4, jedyna zaleta 2.8 to seryjny automat, więcej plusów toto raczej nie ma, chyba że spalanie min. 8-10 ON to oszczędnie jest Wink i 2.4 na pewno zrobi więcej km bez drenującej kieszeń awarii niż CRD (a ma tam się co psuć:))

Generalnie diesle nowej generacji są "fajne" (oksymoron) jak są nowe, po paru latach gdy były serwisowane np. jako Long Life...

[url][/url]
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Wto Mar 18, 2014 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mihauek1 napisał:


sory ale nie mogę się z Tobą zgodzić, nie twierdzę, że to potwór mocy ale jakoś jeżdże takim 2 lata i żyję, robię kilometry nad morze, na Węgry i mogę nawet wyprzedzać Wink a miałem/mam w międzyczasie mocniejsze auta przy których PTS stoi w miejscu Wink (s-type 3.0, 300m, a6 itd.). Jeździłem też w międzyczasie zdrowymi Voykami 3.3 i przyspieszenia nie wgniotły mnie w fotel...

Nie chcę nikogo przekonywać na siłę do 2.0 czy 2.4 z M/T ale proszę was nie przesadzajcie w krytyce tych wozidełek.


3.8 troche wgniata w fotel Wink

https://www.youtube.com/watch?v=SVLSQj5VB7U&feature=youtu.be
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sro Mar 19, 2014 14:35    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:


Slyszalem ostatno ze kazde auto jest dobre a przewaznie popiepszony jest lacznik miedzy kierownica a pedalami Wink

Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Mar 25, 2014 15:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Argumnety o halasie sa istotne - dosc sie diesla w pracy naslucham Wink A argument o kosztach napraw przypomnial mi dlaczego sie od diesla zawsze trzymalem z daleka.

OK, takie mam warunki w wyszukiwarce wpisane (+ wersja nie gorsza niz LX):
http://cars.donedeal.ie/find/cars/for-sale/Ireland/chrysler%20%20voyager?filter%28max_engine%29=Max+Litres&filter%28max_mileage%29=Max+KM&filter%28max_price%29=4000&filter%28max_year%29=Max&filter%28min_engine%29=Min+Litres&filter%28min_mileage%29=Min+KM&filter%28min_price%29=Min&filter%28min_year%29=2005&multiFilter%28fuelType%29=Petrol&source=all

Ale kusi tez ten:
http://cars.donedeal.ie/cars-for-sale/chrysler-voyager/6582186
Bez przegladu, bez podatku, 7 wlasciciel ... ale moze warto kupic za grosze (800e) i dopiescic? Macie jakies uwagi (tylko nie rozmawiajmy juz o silniku ;P ) ?
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 26, 2014 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hehe widze, ze jak poprosilem o nieroztrzasanie sprawy silnika to ciisza Wink

A ja jednak Was pomecze:
http://www.corrigancars.ie/viewanad.php?ad_id=744123
Samochod szefa tej firmy, ktory kupil je jako nowe a teraz zmienil na inne nowe. Podobno serwisowany w salonie Chryslera w Dublinie, ktory ... zostal zamkniety i z tego powodu wcielo ksiazke serwisowa (he? dziwne nie?).
Od sierpnia bez podatku (na miejscu mowili, ze stoi od kilku miesiecy, co jest wielce prawdopodobne sadzac po zieleni w paru miejscach karoserii).
Bez przegladu, ale na moje oko nie powinno byc problemow, bo zmianie opon. Akumulator "zero" - do wymiany. Jesli prawda jest to, ze go nie odpalali od miesiecy to po podaniu pradu bardzo ladnie zapalil.
Klima dziala, tempomat dziala, nic nie stuka na dziurach.
2500e

Jakies uwagi?
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 26, 2014 17:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmm...fajny kolor Rolling Eyes
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Mar 26, 2014 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na zdjęciach ładny Wink nie odnosząc się do tego egzemplarza to z długiego stania mogą wyjść różne rzeczy Rolling Eyes

a z książką to historia taka polska, handlarska Wink
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
merkava
*
*


Dołączył: Jan 04, 2007
Posty: 248
Skąd: Gdynia

PostWysłany: Sro Mar 26, 2014 23:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
w vanach nie stosuje sie wielkich silnikow. maximum to 3.8.

w V genie voyager'a jest 4.0 Laughing
_________________
chrysler grand voyager 3.3l 1993
plymouth voyager 3.0l 1992
605349406
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Czw Mar 27, 2014 0:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:
Tak marudzicie na male silniki, a ilu z Was jezdzi PRAWDZIWYMI amerykanskimi vanami z PRAWDZIWYMI amerykanskimi wielkimi silnikami? Wink


Jeżdżę na codzien jeepem grand cherokee WJ z 4,7 V8 na lpg.Mam tez mustanga z 5,0 V8 na benzyne od swieta.Niedawno mialem też dodge ram 1500 z 4,7 V8 benzyna-sprzedany.
Mieszkam i zarabiam w Polsce.

Mialem niedawno tez motocykl VTR 1000 spalanie 10 l/100 km.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Kwi 01, 2014 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ufff wreszcie mozemy zamknac ten temat o wyzszosci jednych silnikow nad drugimi i kto ile (i gdzie!) zaraba, bo Voyager stoi pod domem Smile
2.4, LX, 2006, 135 tys km.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group