www.asu.pl :: Zobacz temat - Dodge Grand Caravan 96' 3.3 benzyna + lpg
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodge Grand Caravan 96' 3.3 benzyna + lpg
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Gru 25, 2012 22:20    Temat postu: Dodge Grand Caravan 96' 3.3 benzyna + lpg Odpowiedz z cytatem

Opuszczam Polske i sprzedaje wozidlo Smile

Kupilem troche zapuszczone, doprowadzilem do stanu, w ktorym nie balem sie jezdzic z dzieckiem no i ... trzeba sprzedac.

Idealem nie jest (np. lekko pukniety bok), ale dzielnie wozil mnie do pracy a moja rodzine na zakupy.

http://tablica.pl/oferta/dodge-caravan-chrysler-grand-voyager-CID5-ID1QIpW.html
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Lut 12, 2013 10:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podnosze Smile
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Pią Mar 08, 2013 12:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Naprawde tak ciezko jest sprzedac amerykana??
Cena do negocjacji, auto stoi od stycznia na podworku, bo wyjechalismy z Polski a nikt nawet nie wpadl na ogladanie ;(
Zapraszam Smile
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Mar 08, 2013 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odbierz priva
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Czw Paź 24, 2013 9:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podnosze Smile
Po paromiesiecznym postoju w aucie padla pompa paliwa. Zostala wymieniona na nowa.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Wto Mar 11, 2014 16:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zakonczyla sie historia tego Voyagera w naszych rekach ... WRESZCIE udalo sie go sprzedac za mniej niz polowe tego co mnie kosztowal. Nie pisze tego, zeby sie zalic, bo tego w sumie mozna sie bylo spodziewac Wink ale jako "ostrzezenie" dla amatorow roznych dziwnych samochodow - rynek starych amerykanow jest naprawde szczuply.

Ale, ze milosc nie rowna sie rozsadkowi to umawiam sie na ogladanie tego Voyjka Wink
http://cars.donedeal.ie/cars-for-sale/chrysler-voyager-2007-7seater/6581613
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 6:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Radek ale bez urazy,to ma silnik z kosiarki i wajche miedzy siedzeniami Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 10:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale za to "tylko" tysiac euro podatku rocznie, a nie prawie dwa tysiace Wink
Silnik jak silnik - mnie boli najbardziej, ze nie grand Sad
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 12:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:
Ale za to "tylko" tysiac euro podatku rocznie, a nie prawie dwa tysiace Wink

To ile liczą za 5-litrówkę???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 12:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

redneck1 napisał:
RadekNet napisał:
Ale za to "tylko" tysiac euro podatku rocznie, a nie prawie dwa tysiace Wink

To ile liczą za 5-litrówkę???


Powyzej 3001ccm jest juz jedna stawka - 1800e.
W Irlandii "duzy silnik" to 2.0 (700e) Wink Samochody z wiekszymi sa ... no, sa ciezkosprzedawalne Wink

Myslalem jeszcze o 2.8 diesel z automatem i w wersji grand, ale one chyba kiepsko wychodza w porownaniu do benzyny z gazem jesli chodzi o spalanie, i kolejne 300e na podatku wiecej (1300e). Moze ktos robil porownanie spalania 2.4 lpg do 2.8 diesel na podobnej trasie (a miasto nie patrze, bo do jazdy po miescie jest mae autko)?
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to najlepiej kupic espace szaran alhambra itp 2.0 tdi

1000e czyli na polskie warunki jakies 1000 zl
300e czyli na nasze 300 zl.

ja pracuje na etacie w prywatnej firmie wiec jestem prawie zebrakiem ,ale za 1300 zl bym sie nie zastanawial nad przejsciem z samochopdu na traktor lub kosiarke i to w dodatku z przepychaczem od kibla miedzy fotelami Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 15:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
to najlepiej kupic espace szaran alhambra itp 2.0 tdi


A jaka jest przewaga Sharana 2.0 tdi nad Voyagerem 2.4 lpg lub 2.8 diesel?

esdarek napisał:

1000e czyli na polskie warunki jakies 1000 zl
300e czyli na nasze 300 zl.

ja pracuje na etacie w prywatnej firmie wiec jestem prawie zebrakiem ,ale za 1300 zl bym sie nie zastanawial nad przejsciem z samochopdu na traktor lub kosiarke i to w dodatku z przepychaczem od kibla miedzy fotelami Wink


Ja jestem tylko prostym kierowca i sie zastanawiam. Tzn na pewno na silnik 3.3 mnie nie stac i waham sie czy stac mnie na 2.8 (dostajac in plus wersje grand).
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szaran jest lepszy bo jest niemiecki,bo jest w dieslu bo ma manuala,bo sie go da sprzedac, bo mniejszy podatek Laughing

w zorganizowanej (srednio) grupie przestepczo zlodziejskiej zwanej przez niektorych polska bylo cie stac na 3,3 a w irlandii cie nie bedzie stac? jedziesz tam ksiazke pisac?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 15:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
szaran jest lepszy bo jest niemiecki,bo jest w dieslu bo ma manuala,bo sie go da sprzedac, bo mniejszy podatek Laughing


Aaa no tak...ale faktycznie po zakladanych 5 latach eksploatacji nastawiam sie na oddanie Voyagera w cenie zlomu.

esdarek napisał:
w zorganizowanej (srednio) grupie przestepczo zlodziejskiej zwanej przez niektorych polska bylo cie stac na 3,3 a w irlandii cie nie bedzie stac? jedziesz tam ksiazke pisac?


Tzn ze gdzie jade? Bo generalnie jezdzie codziennie w inne miejsce Wink

A jesli chodzi o podatek w wysokosci 1800e to ... rozmawiamy o realiach irlandzkich czy mozemy zalozyc, ze ja je lepiej znam i wiem co mowie, mowiac, ze na 3.3 mnie nie stac? ;P O polskich realiach nie dyskutuje, bo z ostatnich 8 lat bylem tam tylko pol roku, wiec tylko teoretyk jestem. Chociaz w sumie praktyki tez zakosztowalem i wlasnie wyszlo na to, ze nie tylko nie stac mnie na 3.3 a nie stac mnie na nic Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wlasie realia sa tu takie jakie sa a tam inne (znane mi skadinad b. bobrze wbrew pozorom)
w zwiazku z powyzszym po co zakladac temat i pisac o zakupie auta skoro go nie chcesz?
no ale moze ja rzeczywiscie czegos nie rozumiem... napewno nie rozumiem po w jakim celu sie kupuje hybryde auta z traktorem albo z kosiarka. piszesz,ze masz szarana. potrzebujesz drugiego? sorry ja niewiele rozumiem wiec sie wylacze z dyskusji ale jakbys doprecyzowal(sobie najlepiej) czego ci trza to by bylo latwiej wszystkim....
ja odbieram to tak jakbys chcial kupic voyka, albo lepiej saloneke przegubowa z silnikiem od hondy jazz.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 15:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
no wlasie realia sa tu takie jakie sa a tam inne (znane mi skadinad b. bobrze wbrew pozorom)
w zwiazku z powyzszym po co zakladac temat i pisac o zakupie auta skoro go nie chcesz?
no ale moze ja rzeczywiscie czegos nie rozumiem... napewno nie rozumiem po w jakim celu sie kupuje hybryde auta z traktorem albo z kosiarka. piszesz,ze masz szarana. potrzebujesz drugiego? sorry ja niewiele rozumiem wiec sie wylacze z dyskusji ale jakbys doprecyzowal(sobie najlepiej) czego ci trza to by bylo latwiej wszystkim....
ja odbieram to tak jakbys chcial kupic voyka, albo lepiej saloneke przegubowa z silnikiem od hondy jazz.


1) Skoro piszesz, ze tax za 3.3 to tutaj pikus to nie mozesz znac tutejszych realiow. Dziekuje, ze w tym temacie chcesz zakonczyc dyskusje.
2) Nie ladnie jest komus patrzec w portfel.
3) Tak mam Sharana, chce drugiego. Co w tym dziwnego?
4) Co tu bardziej precyzowac? Poluje na cos takiego jak z linka (czyli 2.4 LX 05'-07') a mocno waham sie nad grandem 2.8 (tez LX). Niesmialo liczylem na jakies rady pod katem tych dwoch wersji.
5) Temat zalozylem chcac sprzedac polskiego 3.3 i z zalem stwierdzilem, ze amerykany (tak w Polsce, jak i w Irlandii) sa totalnie "nie w cenie" i warto byc tego swiadomym kupujac takie auto.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

DZIEKUJE Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:
esdarek napisał:
szaran jest lepszy bo jest niemiecki,bo jest w dieslu bo ma manuala,bo sie go da sprzedac, bo mniejszy podatek Laughing


Aaa no tak...ale faktycznie po zakladanych 5 latach eksploatacji nastawiam sie na oddanie Voyagera w cenie zlomu.

Chociaz w sumie praktyki tez zakosztowalem i wlasnie wyszlo na to, ze nie tylko nie stac mnie na 3.3 a nie stac mnie na nic Wink

A jakby tak zarejestrowac auto w Polsce i tu oplacac,(na babke,matke,wuja, itp.)a tam jeździć?teraz juz podobno mozna zarejestrowac w PL z kiera po prawej Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

redneck1 napisał:
A jakby tak zarejestrowac auto w Polsce i tu oplacac,(na babke,matke,wuja, itp.)a tam jeździć?teraz juz podobno mozna zarejestrowac w PL z kiera po prawej Wink


Nie da rady Sad Juz od dluzszego czasu nie widac polskich rejestracji, bo sie wieli za "oszczednych" Wink Znam ludzi, ktorzy rejestrowali tutaj swoje polskie auta, zeby nie miec klopotow. Zostaje kosiarka lub kuter rybacki Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:
redneck1 napisał:
A jakby tak zarejestrowac auto w Polsce i tu oplacac,(na babke,matke,wuja, itp.)a tam jeździć?teraz juz podobno mozna zarejestrowac w PL z kiera po prawej Wink


Nie da rady Sad Juz od dluzszego czasu nie widac polskich rejestracji, bo sie wieli za "oszczednych" Wink Znam ludzi, ktorzy rejestrowali tutaj swoje polskie auta, zeby nie miec klopotow. Zostaje kosiarka lub kuter rybacki Wink


Czyli w Polsce nie jest zle Wink
Zarabia się mało w stosunku do ludzi z wysp a i tak można sobie pozwolić na coś więcej niż kosiarka Very Happy

A co do wyboru (3.0/2.8d)to esdarek ma racje...Lepiej kupić espasa albo sharana niż vojka
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 20:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
RadekNet napisał:
redneck1 napisał:
A jakby tak zarejestrowac auto w Polsce i tu oplacac,(na babke,matke,wuja, itp.)a tam jeździć?teraz juz podobno mozna zarejestrowac w PL z kiera po prawej Wink


Nie da rady Sad Juz od dluzszego czasu nie widac polskich rejestracji, bo sie wieli za "oszczednych" Wink Znam ludzi, ktorzy rejestrowali tutaj swoje polskie auta, zeby nie miec klopotow. Zostaje kosiarka lub kuter rybacki Wink


Czyli w Polsce nie jest zle Wink
Zarabia się mało w stosunku do ludzi z wysp a i tak można sobie pozwolić na coś więcej niż kosiarka Very Happy


W koncu zielona wyspa Razz
Aaa jest prosta metoda na tanie jezdzenie autem z duzym silnikiem Wink Wystarczy kupic samochod ponad 30letni (84 chyba w tym roku juz sie lapie) i placimy 50e podatku plus drugie tyle ubezpieczenie i odpada nam coroczny przeglad. Takie polskie "zolte blachy" tylko bez zadnych formalnosci.

JaBolek napisał:

A co do wyboru (3.0/2.8d)to esdarek ma racje...Lepiej kupić espasa albo sharana niż vojka


Zakladam, ze mowicie to z przekory - nie widze zadnej przewagi Sharana 2.0 lpg nad Voyagerem 2.4 lpg.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 20:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NO I JAK TU ZAKONCZYC ?Smile

ad1) nie po to sie jedzie do cywilizacji zeby biedowac bardziej niz w polsce
ad2) jak wyzej
ad3) mozesz miec szaranow i 142 szt. dla mnie 1 sztuka to juz za duzo, ale o gustach sie nie dyskutuje. co w tym dziwnego ze chcesz drugiego? poza powyzszym to to ze szukasz go na forum aut amerykanskich
ad4) wszyscy probuja ci delkiatnie pisac(tylko ja tobie to niedelikatnie) to co zapewne juz wiesz: nie kupuje sie przeszczepow. te auta zostaly skonstuowane jako 6 cylindrowe automaty.
ad5)nie wiem co dla ciebie znaczy "nie w cenie" dla mnie to znaczy tyle ,ze pospolstwo jest niedouczone i kupuje jakies wieswageny z dizlami,przeplaca,serwisuje a potem sprzedaje z ogromna strata. ja kupje za grosze,jezdze 10 lat i sprzedaje ze strata 1000 zl. kazdy tak moze ale nie kazdy ma odwage. jesli kupujesz auto nie z mysla o sobie tylko o kupcu to kup vw passata(nie wiem jak w irlandii czy tam tez istnieje mit wieska pastucha, akurta z rodzina w irl n/t aut nie rozmawiam bo nie sa pasjonatami aut usa wiec nie mam o czym)


i odpowiedz na ostatnie twoje pytanie- tak szaran to z przekory. nikt z nas by takiego auta nie popelnil(moze sie myle) ale nikt z tych ludzi z forum,ktorych znam dobrze napewno nie. my jezdzimy tymi dupowozami usa na codzien i z przekonania. nie w niedziele do kosciola albo na zlot ,a na codzien skoda albo opel w dieslu.

tak szaran 2.0 tdi ma przewage nad voykiem 2,4: szaran niczego nie udaje-jest autem z niemcowni z malym silnikiem diesla zgodnie z zalozeniemi producenta.

wole miec trabanta z silnikiem polo niz voyagera z silnikiem z kutra czy kosiarki.

ja naprawde nie wiem czy to jest takie skomplikowane??? Confused
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky


Ostatnio zmieniony przez esdarek dnia Sro Mar 12, 2014 20:55, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:

ad1) nie po to sie jedzie do cywilizacji zeby biedowac bardziej niz w polsce


Juz Ci pisalem, ze nie ladnie komus w portfel patrzec. Na prawde nie mam problemu z przyznaniem sie, ze na cos mnie nie stac. Ty masz? Wspolczuje.

esdarek napisał:

ad3) mozesz miec szaranow i 142 szt. dla mnie 1 sztuka to juz za duzo, ale o gustach sie nie dyskutuje. co w tym dziwnego ze chcesz drugiego? poza powyzszym to to ze szukasz go na forum aut amerykanskich


Zastanawiam sie czy ma sens dalej odpisywac skoro Ty faktycznie nie rozumiesz (Twoje slowa..). No tak, wrzucam linka z Voyagerem, pisze ze jade go ogladac, ale szukam Sharana...

esdarek napisał:

ad4) wszyscy probuja ci delkiatnie pisac(tylko ja tobie to niedelikatnie) to co zapewne juz wiesz: nie kupuje sie przeszczepow. te auta zostaly skonstuowane jako 6 cylindrowe automaty.


Nie neguje, ze silniki 3.3 sa dobrymi silnikami. Czekam na argumenty, ze silnik 2.4 jest wyraznie gorszy niz volkswagenowski 2.0 skoro jest mi "polecany".

esdarek napisał:

ad5)nie wiem co dla ciebie znaczy "nie w cenie" dla mnie to znaczy tyle ,ze pospolstwo jest niedouczone i kupuje jakies wieswageny z dizlami,przeplaca,serwisuje a potem sprzedaje z ogromna strata. ja kupje za grosze,jezdze 10 lat i sprzedaje ze strata 1000 zl. kazdy tak moze ale nie kazdy ma odwage. jesli kupujesz auto nie z mysla o sobie tylko o kupcu to kup vw passata(nie wiem jak w irlandii czy tam tez istnieje mit wieska pastucha, akurta z rodzina w irl n/t aut nie rozmawiam bo nie sa pasjonatami aut usa wiec nie mam o czym)


Mam dziwne wrazenie, ze na sile starasz mi sie cos udowodnic co wg Ciebie nie jest dla mnie zbyt pochlebne. Szkoda, ze robisz to w stylu wlasnie takiego wiejskiego pastucha, tyle ze jezdzacego amerykanem. Nie warto kompleksow leczyc samchodem. Moj Sharan wyraznie odstaje od sredniej jesli chodzi o wiek, a ze do tej pory jezdzil bezproblemowo to po co wymieniac?
Ale co prawda to prawda, dzieki temu, ze wiekszosc woli pospolite samochody to auto typu Voyagera gwaltownie traci na wartosci i roczniki 2005-2007 kosztuja 1/3 tego co np. Sharan oferujac IMO wiecej.

esdarek napisał:

i odpowiedz na ostatnie twoje pytanie- tak szaran to z przekory. nikt z nas by takiego auta nie popelnil(moze sie myle) ale nikt z tych ludzi z forum,ktorych znam dobrze napewno nie. my jezdzimy tymi dupowozami usa na codzien i z przekonania. nie w niedziele do kosciola albo na zlot ,a na codzien skoda albo opel w dieslu.


No i brawo - kazdy powinien miec pasje. Ja na przyklad jestem zafascynowany starymi Volvo i zeglarstwem. A Voyagera "tylko" lubie za jego komfort i niezawodnosc. A Sharan to (pomijajac zawyzone ceny) bardzo przyzwoite auto.

esdarek napisał:

tak szaran 2.0 tdi ma przewage nad voykiem 2,4: szaran niczego nie udaje-jest autem z niemcowni z malym silnikiem diesla zgodnie z zalozeniemi producenta.


A co udaje Voyager 2.4 w porownaniu z Sharanem 2.0? ;>

esdarek napisał:

wole miec trabanta z silnikiem polo niz voyagera z silnikiem z kutra czy kosiarki.

ja naprawde nie wiem czy to jest takie skomplikowane??? Confused


Jest, bo jesli jest temat silnika innego niz 3.3 to zadnych argumentow reczowych nie ma, tylko wlasnie takie jak Twoje - totalnie emocjonalne.
Mam leciwego Sharana benzynowego z lpg. Mialem leciwego Voyagera 3.3. Na tej podstawie moge sobie wiele rzeczy porownac. A bardzo trudno mi uwierzyc, ze silnik Voyagera 2.4 rozyspie sie wczesniej niz 2.0 sharana.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wiesz kolego 2.4 musi pociagnac troche wiecej kg niz 2.0 w sharanie.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

200kg roznicy przy ciut wiekszym silniku - 115KM Sharana vs 147KM Voyagera. Stawiam na to, ze ze wzgledu na masa/pojemnosc zywotnosc silnika bedzie podobna a masa/moc rownie mizerne bedzie przyspieszenie?

Do 250 tys km chyba ten silnik dojezdza bez wiekszych klopotow?
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zastanawiam sie po co niesiemy ten ciezki kaganek oswiaty(na szczesie jest tu kilku zapalencow uzytkownikow ,a nie tylko lubiacych te auta)
w zasadzie jesli uda sie nam przekonac wielu ludzi do aut z usa i gawiedz zrozumie, ze to sa naprawde fajne,trwale,wygodne i tanie w eksploatacji auta to zaczna ona byc bardziej popularne ,a co za tym idzie poszukiwane i w konsekwencji drozsze. jaki mamy w tym interes-zaden!!!
niestety nad zdrowym rozsadkiem goruje u nas chec dzielenia sie wiedza i niesienia pomocy. na szczescie sa ludzie ktorzy kupuja auta amerykanskie z silnikiem 4 cylindrowym albo-o zgrozo-diesle i potem narzekaja na awaryjnosc, drogie czesci itp i pozostaje wszytko w rownowadze wiec....musze sie przestac udzielac bo robie sobie pod gorke:)

ad twoje 1
sam sie przyznalem wczesiej ze jestem prawie zebrakiem wiec nie pisz ze mam problem sie przyznac ze mnie na cos nie stac. pracuje uczciwie na etacie ,mam kierownicze odpowiedzialne stanowisko i nie stac mnie na nic.
nikt mi w zyciu nie pomogl-nie mam rodzicow,tesciow,ojciec nie bral udzialu w prywatyzacji wydzialu transportu w panstwowym zakladzie wiec to co mam(malo) zawdzieczam tylo sobie

ad twoje 3
sam pisales,ze masz szarana i szukasz drugiego wiec... dal mnie voyek z 4 cyl. silnikiem jest gorszy niz szaran bo nie jest to oryginalna konstrukcja tylko przeszczep. piesze DLA MNIE!

ad twoje 4
nikt normalny ci nie poleca 2 litrowego wieswagena. chodzi o to,ze w szaranie 2 litry to zgodnosc z projektem a w vojku to profancaja, podroba, smutek w oczach. pogada z ludzmi kotrzy uzywali takich przeszczepow (ktorzy uzywali bo ci ktorzy uzywaja jeszcze moga sie nie przyznac do bledu)

ad twoje 5
wiesiek pastuch to vw passat wiec nikogo tu tym okresleniem nie obrazam. piszesz ze twoj szaran odstaje wiekiem-a co wiek ma do wartosci auta? wartosci w sensie korzysci jaka z niego mamy ,a nie lokaty kapitalu jesli chcesz lokowac kapital to kup zloto. oczywiscie ze nawet stary voyek oferuje wiecej niz nowy szaran-to chyba oczywiste.

pasja-zagdzam sie w 100% akurat auta z usa to nie jest moja pasja ale napeno mnie rajcuja. pasje bym mial jakbym mial w garazu idelnego camaro z 74 roku:)
lubisz voyka za komfort i niezawodnosc-to bardzo zrozumiale
voyka z 4 litrowym silnikiem i manualem bedzie lubil za wyglad bo tylko tyle bedzie mial wspolnego z oryginalem.

co udaje voyek 2.4 w porownaniu z szaranem 2.0? udaje amerykanskie auto. to tak jakbys do wzmacniacza yamahy zamontowl bebechy clatronic i sie cieszyl,ze masz aluminiowy front panel i klocek 45x50 cm przy czym cos by tam w glosnikach bzykalo-nie wiem jak ci to obrazowo wytlulaczyc...

nie wiem po jakim czasie sie rozsypie silnik 2,4 voyka w stos. do silnika szarana. obydwa sa do dupy w porownaniu do jakiejkowiek v6tki z usa niezaleznie od jej wieku.


fajnie mi sie z toba pisze:)

zauwaz ze ja i koledzy poswiecamy ci swoj czas wiec chcemy ci mimo wszystko pomoc.
wybor auta i tak jest twoim wyborem,my bedziemy miec czyste sumienia i poczucie dobrze spelnionego obowiazku.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:
200kg roznicy przy ciut wiekszym silniku - 115KM Sharana vs 147KM Voyagera. Stawiam na to, ze ze wzgledu na masa/pojemnosc zywotnosc silnika bedzie podobna a masa/moc rownie mizerne bedzie przyspieszenie?

Do 250 tys km chyba ten silnik dojezdza bez wiekszych klopotow?


To moze inaczej... Miales 3.3 i z tego co przeczytalem byles zadowolony.
Kupisz 2.4 i pewnie tez bedziesz zadowolony tyle ze mniej Wink
2.4 poprostu nie jedzie.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
zastanawiam sie po co niesiemy ten ciezki kaganek oswiaty(na szczesie jest tu kilku zapalencow uzytkownikow ,a nie tylko lubiacych te auta)
w zasadzie jesli uda sie nam przekonac wielu ludzi do aut z usa i gawiedz zrozumie, ze to sa naprawde fajne,trwale,wygodne i tanie w eksploatacji auta to zaczna ona byc bardziej popularne ,a co za tym idzie poszukiwane i w konsekwencji drozsze. jaki mamy w tym interes-zaden!!!
niestety nad zdrowym rozsadkiem goruje u nas chec dzielenia sie wiedza i niesienia pomocy. na szczescie sa ludzie ktorzy kupuja auta amerykanskie z silnikiem 4 cylindrowym albo-o zgrozo-diesle i potem narzekaja na awaryjnosc, drogie czesci itp i pozostaje wszytko w rownowadze wiec....musze sie przestac udzielac bo robie sobie pod gorke:)


Coz...podobnie mialem kiedys z Volvo. Na szczescie sa to wciaz samochody, na ktore ludzie reaguja "lomatkoboska jakie to bedzie drogie w naprawach" Wink

esdarek napisał:

ad twoje 1
sam sie przyznalem wczesiej ze jestem prawie zebrakiem wiec nie pisz ze mam problem sie przyznac ze mnie na cos nie stac. pracuje uczciwie na etacie ,mam kierownicze odpowiedzialne stanowisko i nie stac mnie na nic.
nikt mi w zyciu nie pomogl-nie mam rodzicow,tesciow,ojciec nie bral udzialu w prywatyzacji wydzialu transportu w panstwowym zakladzie wiec to co mam(malo) zawdzieczam tylo sobie


Wybacz, ale teksty o czyis finansach sa moim zdaniem nie ma miejscu. Tyle w temacie.

esdarek napisał:

ad twoje 3
sam pisales,ze masz szarana i szukasz drugiego wiec... dal mnie voyek z 4 cyl. silnikiem jest gorszy niz szaran bo nie jest to oryginalna konstrukcja tylko przeszczep. piesze DLA MNIE!


"Ale, ze milosc nie rowna sie rozsadkowi to umawiam sie na ogladanie tego Voyjka"

esdarek napisał:

ad twoje 4
nikt normalny ci nie poleca 2 litrowego wieswagena. chodzi o to,ze w szaranie 2 litry to zgodnosc z projektem a w vojku to profancaja, podroba, smutek w oczach. pogada z ludzmi kotrzy uzywali takich przeszczepow (ktorzy uzywali bo ci ktorzy uzywaja jeszcze moga sie nie przyznac do bledu)


Jako, ze nie mam problemu z profanacja to bardzo chetie wyslucham CO sie w tych silnikach psuje w stopniu ponadprzecietnym.

esdarek napisał:

ad twoje 5
wiesiek pastuch to vw passat wiec nikogo tu tym okresleniem nie obrazam. piszesz ze twoj szaran odstaje wiekiem-a co wiek ma do wartosci auta? wartosci w sensie korzysci jaka z niego mamy ,a nie lokaty kapitalu jesli chcesz lokowac kapital to kup zloto. oczywiscie ze nawet stary voyek oferuje wiecej niz nowy szaran-to chyba oczywiste.


No widzisz, wlasnie wiek do wartosci auta ma duzo. Szczegolnie tej wartosci, ktora widzi sasiad. Zatem z tamtym tekstem trafiles jak kula w plot. Jesli niepotrzebnie potraktowalem to jako osobista wycieczke to sie ciesze.

esdarek napisał:

pasja-zagdzam sie w 100% akurat auta z usa to nie jest moja pasja ale napeno mnie rajcuja. pasje bym mial jakbym mial w garazu idelnego camaro z 74 roku:)


U mnie stoi Volvo 142 69' i czeka na sprowadzenie do Irlandii, bo w Polsce sie tylko kurzy Sad A Sharan / Voyager...no coz...czyms trzeba wozic rodzinie.

esdarek napisał:

lubisz voyka za komfort i niezawodnosc-to bardzo zrozumiale
voyka z 4 litrowym silnikiem i manualem bedzie lubil za wyglad bo tylko tyle bedzie mial wspolnego z oryginalem.


Ale zawieszenie bedzie miec to samo, fotele bedzie miec takie same itp itd.

esdarek napisał:

co udaje voyek 2.4 w porownaniu z szaranem 2.0? udaje amerykanskie auto. to tak jakbys do wzmacniacza yamahy zamontowl bebechy clatronic i sie cieszyl,ze masz aluminiowy front panel i klocek 45x50 cm przy czym cos by tam w glosnikach bzykalo-nie wiem jak ci to obrazowo wytlulaczyc...


Skoro wydaje ten sam dzwiek...

esdarek napisał:

nie wiem po jakim czasie sie rozsypie silnik 2,4 voyka w stos. do silnika szarana. obydwa sa do dupy w porownaniu do jakiejkowiek v6tki z usa niezaleznie od jej wieku.


Trudno sie nie zgodzic. Na marginesie - moim marzeniem z tych do realizacji jak sie dzieci odchowaja jest wlozenie do Volvo 760 smallblock'a. Podobno w Stanach sa gotowe kity do tego.

esdarek napisał:

fajnie mi sie z toba pisze:)


Mnie, wycinajac pewne fragmenty, tez Wink

esdarek napisał:

zauwaz ze ja i koledzy poswiecamy ci swoj czas wiec chcemy ci mimo wszystko pomoc.
wybor auta i tak jest twoim wyborem,my bedziemy miec czyste sumienia i poczucie dobrze spelnionego obowiazku.


Rozumiem, ze mam postawic piwo na jakims zlocie? Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki JaBolek za wsparcie bo opadam z sil...tylko na ciebie ,widac, mozna liczyc.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
RadekNet napisał:
200kg roznicy przy ciut wiekszym silniku - 115KM Sharana vs 147KM Voyagera. Stawiam na to, ze ze wzgledu na masa/pojemnosc zywotnosc silnika bedzie podobna a masa/moc rownie mizerne bedzie przyspieszenie?

Do 250 tys km chyba ten silnik dojezdza bez wiekszych klopotow?


To moze inaczej... Miales 3.3 i z tego co przeczytalem byles zadowolony.
Kupisz 2.4 i pewnie tez bedziesz zadowolony tyle ze mniej Wink
2.4 poprostu nie jedzie.


Taka mam nadzieje! Chyba, ze mi napiszecie, ze bede miec duzo wiecej problemow niz z silnikiem Sharana (a jak sie wszyscy zgadzamy Sharan nie jest idealnym autem), ktorych w sumie nie mialem wiele Wink Tylko, ze wtedy bede w kropce, bo ... na 3.3 mnie nie stac a diesel jakos mnie nie przekonuje.

Panowie, jesli moge miec prosbe - nie przekonujcie mnie do silnika 3.3, bo na to nie ma szans Sad Moze nastepnym razem, za jakies 6-7 lat, kiedy bede mogl kupic Voyagera podatkowanego od spalin a nie od pojemnosci. Na razie w gre wchodzi 2.4 lub ewentualnie 2.8 w grandzie. Licze na Wasza pomoc z ew wyborem calej reszty Voyagera.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

rozjasniles nam nieco sytuacje Smile
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To teraz ja bede troche wscipski Wink

Czemu twierdzisz ze niestac Cie na vojka 3.3 a na 2.4 juz tak?
Czy chodzi tylko o ten ww podatek?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
dzieki JaBolek za wsparcie bo opadam z sil...tylko na ciebie ,widac, mozna liczyc.


Wiesz sam sobie kiedys tak "poprawilem".
Naszczescie tylko raz Wink
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli tylko polityka podatkowa jest problemem to po pierwsze auta z silnikami powyzej 3l powinny tam byc relatywnie tansze. poza tym nie lepiej kupic starsze(nie gorsze,nie bardziej zajechane) auto z dobrym silnikiem niz nowsze i drozsze z byle czym pod maska, a zaoszczedzone pieniadze przeznaczyc na podatek?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
pioteer
*
*


Dołączył: Feb 14, 2011
Posty: 169
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja miałem Voyagera z silnikiem 2.0... nigdy więcej czegos takiego...
ruszyć z miejsca problem, właczyć się do ruchu tragedia, klimatyzacja działa samochód nie jedzie.

Kupowanie takich mariaży kojarzy mi się z kupieniem ścigacza z silnikiem od motorynki.
amen
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8 94r .był...
Windstar 3.0 98r był...
chrysler Voyager 2.0L 98r był...<br>WIELKI
PTS 3.8 95r jest...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
jesli tylko polityka podatkowa jest problemem to po pierwsze auta z silnikami powyzej 3l powinny tam byc relatywnie tansze. poza tym nie lepiej kupic starsze(nie gorsze,nie bardziej zajechane) auto z dobrym silnikiem niz nowsze i drozsze z byle czym pod maska, a zaoszczedzone pieniadze przeznaczyc na podatek?


esdarek napisał:
jesli tylko polityka podatkowa jest problemem to po pierwsze auta z silnikami powyzej 3l powinny tam byc relatywnie tansze. poza tym nie lepiej kupic starsze(nie gorsze,nie bardziej zajechane) auto z dobrym silnikiem niz nowsze i drozsze z byle czym pod maska, a zaoszczedzone pieniadze przeznaczyc na podatek?


Tutaj taka psychologiczna bariera jest pojemnosc 2.0. Od dluzszego juz czasu przegladam ogloszenia i ceny zakupu tych samochodow z rocznikow 2005-2007 z pelna historia serwisowa, max 2 wlascicieli, max 120 tys km przebiegu, wersja LX, sa podobne. A sa na tyle tanie (~3 tys e), ze musieli by doplacic, zeby roznica 1000e w kosztach utrzymana sie zwrocila Wink

Tak, praktycznie w 100% chodzi o wysokosc podatku w wyborze silnika.

Jeszcze zauwazcie, ze tutaj jest zupelnie inna dynamika ruchu. Jak jezdzilem po Polsce Sharanem to mnie cholera brala. Tutaj nie czuje, ze odstaje. W Polsce moc 3.3 byla a w sam raz, tutaj mam nadzieje, ze jednak ten 2.4 bedzie miec ciut lepsza dynamike niz Sharan 2.0, wiec i ta na plus.
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle,ze cie nie przekonamy wiec caly misternie knuty plan w pi.du Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
mysle,ze cie nie przekonamy wiec caly misternie knuty plan w pi.du Laughing


Zebyscie wiedzieli jak mi brakuje granda z 3.3 ... ale czasem sie nie da i trzeba isc na ustepstwa.
Spoko, jak zle kupie to bedziecie miec rozrywke pt "a nie mowilem" Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

RadekNet napisał:

Spoko, jak zle kupie to bedziecie miec rozrywke pt "a nie mowilem" Wink


i nareszcie odnajdziemy cel w zyciu Wink

BTW w 69 volvo mialo juz przekatna na masce czy stary wzor z pionowym podzialem?
pamietam,ze od tego auta zaczalem zbierac prospekty(to takie katalogi dealerskie za ktorymi szalaly dzieci w latach 70 tych prl:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sro Mar 12, 2014 22:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
jesli tylko polityka podatkowa jest problemem to po pierwsze auta z silnikami powyzej 3l powinny tam byc relatywnie tansze. poza tym nie lepiej kupic starsze(nie gorsze,nie bardziej zajechane) auto z dobrym silnikiem niz nowsze i drozsze z byle czym pod maska, a zaoszczedzone pieniadze przeznaczyc na podatek?


Tutaj taka psychologiczna bariera jest pojemnosc 2.0. Od dluzszego juz czasu przegladam ogloszenia i ceny zakupu tych samochodow z rocznikow 2005-2007 z pelna historia serwisowa, max 2 wlascicieli, max 120 tys km przebiegu, wersja LX, sa podobne. A sa na tyle tanie (~3 tys e), ze musieli by doplacic, zeby roznica 1000e w kosztach utrzymana sie zwrocila Wink

Tak, praktycznie w 100% chodzi o wysokosc podatku w wyborze silnika.

Jeszcze zauwazcie, ze tutaj jest zupelnie inna dynamika ruchu. Jak jezdzilem po Polsce Sharanem to mnie cholera brala. Tutaj nie czuje, ze odstaje. W Polsce moc 3.3 byla a w sam raz, tutaj mam nadzieje, ze jednak ten 2.4 bedzie miec ciut lepsza dynamike niz Sharan 2.0, wiec i ta na plus.[/quote]

Zanim podejmiesz ostateczna decyzje wez jeszcze dokladnie sobie przelicz czy napewno wyjdziesz na plus.
Pamietaj ze 2.4 wymaga wymiany np. paska czy sprzegla.
Ponadto jesli masz lekka noge to moze byc tak ze 3.3 spali miej paliwa niz 2.4.Warto tez sprawdzic jakie sa roznice w cenie czesci.Wydaje mi sie ze przedzej znajdziesz cos urzywanego do 3.3 niz do 2.4
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 6:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
No widzisz, wlasnie wiek do wartosci auta ma duzo. Szczegolnie tej wartosci, ktora widzi sasiad

He he Laughing ,typowa polska przypadlosc,"zastaw sie a postaw sie"
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 7:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie przerazaj mnie!!! ja mam nadzieje,ze on o tym sasiedzie pisal w formie zartu Shocked
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
RadekNet napisał:

Spoko, jak zle kupie to bedziecie miec rozrywke pt "a nie mowilem" Wink


i nareszcie odnajdziemy cel w zyciu Wink


W koncu to forum samochodow amerykanskich - tu sie jencow nie bierze Wink

esdarek napisał:

BTW w 69 volvo mialo juz przekatna na masce czy stary wzor z pionowym podzialem?
pamietam,ze od tego auta zaczalem zbierac prospekty(to takie katalogi dealerskie za ktorymi szalaly dzieci w latach 70 tych prl:)


Moje:


Na nosku maski powinno byc logo takie jak tu:
http://img168.imageshack.us/img168/3572/volvo1421.jpg

JEDI_V napisał:
Cytat:
No widzisz, wlasnie wiek do wartosci auta ma duzo. Szczegolnie tej wartosci, ktora widzi sasiad

He he Laughing ,typowa polska przypadlosc,"zastaw sie a postaw sie"


Dokladnie! Obserwuje, ze na parkingach dla pracownikow pod duzymi firmami z reguly Polak-magazynier ma drozsze auto (i koniecznie VW lub BMW) niz np. Brytyjczyk-manager Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz te volvo na blachach powiatu tarnogorskiego?
fajne autko!!!
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
RadekNet
*
*


Dołączył: Jul 03, 2012
Posty: 90
Skąd: Dublin

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 13:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak jest Smile Bo ja z Orzecha jestem Smile Juz kiedys tu pisalem, ze mijalismy sie po drodze Wink
_________________
Jest: Volvo 142 69' + Chrysler Voyager 2.4 LX 06'
Byl: Dodge Grand Caravan 3.3 96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale swiat jest maly Laughing
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Darku ja mam tylko takie pytanie... Nie żebym się czepiał...
Ale czy ten biedny człek z US&A wie, że jeździ przeszczepem?

http://www.ebay.com/itm/Dodge-Caravan-WHOLESALE-ECONOMICAL-4-CYLINDER-EXTRA-CLEAN-SERVICED-7-PASSENGER-3RD-ROW-NEW-TIRES-/281275073295?forcerrptr=true&hash=item417d4d030f&item=281275073295&pt=US_Cars_Trucks

silniki 4 cylindrowe w vanach Chryslera były od początku lat 80-tych do 2008 na rynku USA, co gorsza sprzedawali je tan nawet z manualem Wink

taki tam kamyczek do dyskusji o szaranach...
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile



Ostatnio zmieniony przez mihauek1 dnia Czw Mar 13, 2014 21:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 21:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pioteer napisał:
ja miałem Voyagera z silnikiem 2.0... nigdy więcej czegos takiego...
ruszyć z miejsca problem, właczyć się do ruchu tragedia, klimatyzacja działa samochód nie jedzie.

Kupowanie takich mariaży kojarzy mi się z kupieniem ścigacza z silnikiem od motorynki.
amen


sory ale nie mogę się z Tobą zgodzić, nie twierdzę, że to potwór mocy ale jakoś jeżdże takim 2 lata i żyję, robię kilometry nad morze, na Węgry i mogę nawet wyprzedzać Wink a miałem/mam w międzyczasie mocniejsze auta przy których PTS stoi w miejscu Wink (s-type 3.0, 300m, a6 itd.). Jeździłem też w międzyczasie zdrowymi Voykami 3.3 i przyspieszenia nie wgniotły mnie w fotel...

Nie chcę nikogo przekonywać na siłę do 2.0 czy 2.4 z M/T ale proszę was nie przesadzajcie w krytyce tych wozidełek.
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 22:24    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

Ze mną też jest coś nie tak,zamieniłem 3.1 na 2.3 i nestem zadowolony.A teraz żona vectre 2.0 2003r na corse 1.4 z tego samego roku.Z nią to już wogóle tragedia,ale za vectre było 164 funty mc,a za corse 68 funtów więc nie trzeba być asem żeby nie widzieć różnicy a w korkach każdym autem stoi się tak samo...
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Mar 13, 2014 23:32    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

transsport23 napisał:
Ze mną też jest coś nie tak,zamieniłem 3.1 na 2.3 i nestem zadowolony.A teraz żona vectre 2.0 2003r na corse 1.4 z tego samego roku.Z nią to już wogóle tragedia,ale za vectre było 164 funty mc,a za corse 68 funtów więc nie trzeba być asem żeby nie widzieć różnicy a w korkach każdym autem stoi się tak samo...


Masz racje.
Jutro zamienie forda na tiko z podtlenkiem lpg.
Dojazd do roboty bedzie mnie kosztowal 2x mniej tfu 3x mniej co przez rok da taka kase ze bedzie mnie stac....na fajne autko z mocniejszym silnikiem Smile

Slyszalem ostatno ze kazde auto jest dobre a przewaznie popiepszony jest lacznik miedzy kierownica a pedalami Wink
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group