www.asu.pl :: Zobacz temat - MV - Klima, Central, Dzienne, TPS
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

MV - Klima, Central, Dzienne, TPS

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
warszawa_24
*
*


Dołączył: Apr 01, 2010
Posty: 6
Skąd: Słubice

PostWysłany: Czw Lis 08, 2012 15:22    Temat postu: MV - Klima, Central, Dzienne, TPS Odpowiedz z cytatem

Witam.

Mam 4 pytanka dot. Mercurego Villagera 1993:

1. W wakacje chciałem włączyć klimatyzację. Udało mi się tylko raz.
Naciskam przycisk (mam tylko na przód) i nic sie nie dzieje, dioda się nie zapala, zero reakcji. Co to może być? Bezpiecznik ok, klima nabita.

2. Pamiętam, że kiedyś walczone było z centralnym/alarmem.
Czy te komplety z Allegro pasują pod orginalne wtyczki?

3. Da radę jakoś wyłączyć w nim światła dzienne?
Po odpaleniu auta zapalają się przednie reflektory, świecąc połową mocy.

4. Ma ktoś jakieś dane oporowe TPSa? Troche objawów z nim związanych moje auto objawia, a chciałbym mieć pewność.
Liczę na pomoc userów Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
warszawa_24
*
*


Dołączył: Apr 01, 2010
Posty: 6
Skąd: Słubice

PostWysłany: Pon Gru 10, 2012 12:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nikt nie wie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Gru 10, 2012 15:08    Temat postu: villager Odpowiedz z cytatem

AD1. Wiele może być przyczyn (nikt dokładnie nie odpowie na to pytanie). Zacznij od sprawdzenia bezpieczników i przekaźników. Sprawdź czy na kilka sekund możesz załączyć kompresor "ma krótko".

AD2. NIE. Możesz zamontować taki uniwersalny centralny ale instalację musisz przerobić. Bez znajomości podstaw elektryki i schematów sam tego nie zrobisz.

AD3. NIE. Jest tam moduł od tego. Możesz je wyłączyć jedynie przerabiając instalacje (nie ma dodatkowego włącznika itp.)

AD4. TPS sprawdzasz na aucie. Jeden przewód to stałe 5V, drugi to masa. Trzeci to sygnał. Przy zamkniętej przepustnicy na przewodzie sygnałowym będziesz miał ok. 0.6-1.0V. W miarę otwierania przepustnicy napięcie będzie się zwiększać do około 4-5V (przy pełnym otwarciu).
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group