www.asu.pl :: Zobacz temat - voyager roblem z odpaleniem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

voyager roblem z odpaleniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 19:47    Temat postu: voyager roblem z odpaleniem Odpowiedz z cytatem

hej mam chryslera grand votagera 3.3 v6
mam problem z odpaleniem tzn trzeba dlugo krecic aby zalapal jak odpali to nierowno chodzi , tak jakby ssanie sie nie wlaczalo po kilkunastu sekundach wszystko jest ok
dodam ze po odpaleniu i odrazu wlaczeniu gazu problem znika
mozecie mi powiedziec co sprawdzic przy ssaniu ?
ostatnio mialem podobny problem okazalo sie za niskie cisnienie paliwa po wymianie pompy 3 tygodnie wszystko dzialalo prosze o pomoc
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A tą pompę sprawdziłeś??? Jak tam filtr paliwa i ile masz paliwa w zbiorniku??
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa sprawdzona cisnienie jak mowil mechanik idealne
mam polowe baku paliwa zalana filtr paliwa wymieniany przy wymianie pompy przewody szczelne jutro bede wymienial swiece jak myslice pomoze ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sibi77
*
*


Dołączył: Sep 20, 2011
Posty: 659
Skąd: Rawicz/Bytów

PostWysłany: Wto Paź 09, 2012 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a jak się auto zachowuje podczas przyśpieszania, nie poszarpuje???

Razem ze świecami wymienił bym przewody WN (chyba że już je kiedyś wymieniałeś)
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 AWD 94r. + LPG II gen.
www.tajemnicevoyagerow.inten.pl - forum rodziny Chryslera Voyagera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sro Paź 10, 2012 6:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podczas przyspieszania auto nie szarpie chodzi idealnie
z ciekawosci wykrecilem jedna swiece byl na niej napis made in america czyli mozemy wnioskowac ze swiece sa orginalne ?
i czy w tym modelu jest czujnik temperatury zassysanego powietrza ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Paź 10, 2012 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podbne objawy sa przy zle dzialajacym EGR-ze.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sro Paź 10, 2012 16:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

swiece wymienione szybcej odpala niz normalnie rano sie okaze co z tego bedzie
a mam kolejne pytanie jak sprawdzic zawor egr ? wymienic czy mozna sprawdzic w jakim stopniu jest otwarty?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Paź 11, 2012 11:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można sprawdzić ale jeśli jesteś mniej obeznany to dla ciebie lepiej będzie go wyciągnąć i dokładnie sprawdzić.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Czw Paź 11, 2012 12:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzis sproboje wyczyscic silniczek krokowy bo obroty chodza od 600 do 1000 ( chyba ze to od egr)
i zastanawiam sie czy wyczyscic czy zaslepic egr ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Czw Paź 11, 2012 19:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krokowy i egr wyczyszczony auto dalej ma problemy z odpalaniem egr normalnie otwiera i zamyka sie
zauwazylem ze po chwili ucieka paliwo z listwy wtryskowej to moze byc powodem trudnego odpalania ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Paź 12, 2012 14:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze..przy odpaleniu powienienes miec wyzsze cisnienie na listwie (ok.3Bar?), a po odpaleniu powinno ono spasc (na.ok.2,4Bar?) i utrzymywac sie na stalym poziomie...tak ze najpierw uszczelnij listwe!!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Pią Paź 12, 2012 18:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a mozesz powiedziec jak uszczelnic ? na ktore miejsca zwrocic uwage
dzis wymienilem przepustnice krokowy i czujnik polozenia przepustnicy
obroty nie skacza auto lepiej odpala ale jeszcze ten wynik mnie nue zadawala
jutro zaslepie egr , oraz bede czyscil kolektor dolotowy
rano szykuje sie o 5 wyjazd i zobaczymy jak rano odpali poniewaz rano mial najwieksze problemy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 7:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyglada na to ze auto jest naprawione rano odpalil od strzala obroty stoja w miejscu lecz nieraz jak wrzuce bieg D to auto zaczyna dusic i gasnie brudny/ uszkodzony map sensor ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wypnij wtyczkę z map-sensora i zobacz co dalej.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 11:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a nie przewód od podciśnienia, koleżanka tak miała. Z tyłu pod kolektorem chyba jakiś przewód jej zwisał. Po podłączeniu przez chwilę było tak samo, a potem komp załapał i było już OK. To był Voyek '02 rocznik.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 12:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolezanka ma voyka III ja mam wersje II
jak zloze auto do,,kupy'' to sprawdze , odma na 2 rzedzie zauwazylem ze jest zlamana musialem sciagnac podszybie , kol. ssacy aby mozna bylo wymienic z czego najlepiej zrobic odme ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a widzisz do tej pory nikt nie wiedział z jakim samochodem ma do czynienia.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 14:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

auto zlozone odpala itd , jak odepne map to auto gasnie tak ma byc ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 19:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak odepniesz Mapa to ma zgasnac...ale to o niczym nie swiadczy- bo Mapa mozesz miec poprostu usyfionego w srodku nagarem i poprostu przeklamuje...wykrec go i nalej do srodka np wd40 i zostaw na noc - rozpusci nagar i wtedy go znow przeplucz wd40- tylko niczym nie grzeb wewnatrz MAPA bo go popsujesz!!! tylko mu nalej do srodka i wylej ze srodka! a powiedz mi jedno - jak wyglada kolektor ssacy "od srodka"? bardzo zafajdany nagarem?? jesli tak to moze to swiadczyc o jakiejs usterce w EGR lub np. duzych przedmuchach ze skrzyni korbowej - odnajdz podcisnienie sterujace EGRem i je odlacz od kolektora i zobacz czy praca silnika sie uspokoi. pozatym czasem warto przeczyscic przepustnice - ale do tego trzeba je zdemontowac bo one brudza sie "od srodka"

uszczelnienie listwy wtryskowej polega na wymianie oringow - poszukaj tu na forum bo gdzies podawalem wymiary oringow do Visiona, a podejrzewam ze u ciebie beda takie same. troche z tym roboty jest ale bez tragedii Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego w kolektorze dolotowym na sciance bylo z 4-5 mm nagaru (najprawdopodobniej od instalacji gazowej 2 gen)
w bloku silnika gdzie wchodzi kolektor nie bylo zadnego nagaru
egr zostal zalepiony i jest po problemie
a do mapa musze zalatwic klucz jakis bo ni mam takiego , przepustnice krokowy i czujnik polozenia przepustnicy wymienilem na nowy
mam jeszcze takie pytanie obroty sie utrzymuja idealne na benz i na gazie ale gdy jade na gazie to jak skrzynia redukuje na 1 bieg przy parkowaniu to obroty potrafia zejsc do okolo 500 a niekiedy do 300 i gasnie
oraz to juz bedzie lekki offtop ale macie jakies sposoby na zaprogramowanie pilota b ? mam od znajomego sprawnego pilota lecz nie chce placic 400 zl za programowanie wiec szukalem na internecie i znalazlem aby do gniazda obd dokladnie do pinu 1 podac mase i wlaczyc zaplon ale jest problem bo w pinie 1 jest napiecie 12 v i nie chce popsuc jakiegos kompa nieiwem czy probowac czy odpuscic ten sposob ?
oraz jak wylaczyc fabryczny alarm aby sie nie wlaczal poniewaz mam uszk. mikrostyk w drzwiach otwieram drzwi kierowcy i ze srodka przyciskiem otwieram wszystkie drzwi lecz czasem fabryczny alarm sie uzbraja i mam pociagniety kabel od bcm dokladam go do masy i sie rozbraja lecz niezawsze dziala i trzeba probowac po 3 min jest to lekko irytujace
aaaa dodam ze nie mam oryg. pilota i mam auto bez immo lecz wymienialem w nim body komputer
lekko sie rozpisalem Smile ale pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Paź 13, 2012 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>w kolektorze dolotowym na sciance bylo z 4-5 mm nagaru >(najprawdopodobniej od instalacji gazowej 2 gen)

instalacja gazowa nie brudzi kolektora!! brudzi go glownie EGR, jesli do tego dodamy przedmuchy ze skrzyni korbowej i mgle olejowa to mamy totalny syf ;/
ale niewazne. skoro miales tyle nagaru to wez jeszcze skontroluj jak tam wyglada czujnik temperatury powietrza - bo jest on zabudowany chyba wlasnie w kolektorze? moze tu leza twoje problemy bo jest on "izolowany" nagarem?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Nie Paź 14, 2012 7:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyciagalem kolektor i zadnego czujnika nie widzialem byl tylko map na 3 piny wyjscie podcisnien z tylu masa przykrecona i zapiete kable od alternatora i sondy lambda
ma ktos jakis pomysl na ten nagar co zrobic ?
jak sprawdzic czy mam przedmuchy ?
no i te programowanie pilota ma ktos pomysl ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Paź 14, 2012 19:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnika temperatury powietrza nie ma w tych rocznikach.

Po wyjęciu wtyczki z map sensora silnik na biegu jałowym zgaśnie ano dlatego ,że steruje on silnikiem krokowym.


Powinieneś zrobić przegląd instalacji elektrycznej bo szukasz po omacku i nie przynosi to efektu.

Kup spraj do konserwacji elektryki i wazelinę bez kwasową.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300


Ostatnio zmieniony przez sato dnia Pon Paź 15, 2012 7:00, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Nie Paź 14, 2012 19:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mozesz mi powiedziec gdzie ten czujnik ?
mapa wymienilem na nowy ze wzgledu ze uszkodzilem go podczas czyszczenie (psikanie sprezonym powietrzem) jak auto odpalilo kopcilo na bialo niebiesko albo gaslo po wymianie wszystko jest ok
auto pali od strzala utrzymuje obroty nie gasnie dziwkuje wam za pomoc
jeszcze jakbyscie mi powiedzieli o tym czujniku Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Paź 15, 2012 7:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A kolega Dawid napisze skąd pochodzi być może będzie ci ktoś mógł pomóc z okolic.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Pon Paź 15, 2012 18:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego jestem z sosnowca Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dawid27
*
*


Dołączył: Aug 12, 2012
Posty: 197

PostWysłany: Pon Paź 15, 2012 18:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestety ale kolejny problem auto przy dojezdzaniu do swiatel itd redukujac na 1 bieg spadaja obroty do 400 lub 300 i gasnie ale to nie zawsze i tylko na gazie
inst. gazowa mam 2 gen . wiec nie wiem od czego to tak pomyslalem za duzy/ zbyt maly luz zaworowy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group