www.asu.pl :: Zobacz temat - krótkoterminowe korekcje paliwa STFT duże spalanie
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

krótkoterminowe korekcje paliwa STFT duże spalanie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
szmernik
*
*


Dołączył: Jan 02, 2005
Posty: 72

PostWysłany: Sro Paź 10, 2012 6:48    Temat postu: krótkoterminowe korekcje paliwa STFT duże spalanie Odpowiedz z cytatem

Witam mam problem ze moim intrepidem zauważyłem spadek mocy na gazie, co skłoniło mnie do szukania problemu i zacząłem sprawdzać
pracę na paliwie

Po sprawdzeniu sond O2 które pracowały w zakresie 0,5 do 0,8 V "bogato" wymieniłem je na nowe. Spalanie się lekko obniżyło ale pozostawia wiele do życzenia z 26 na 20 litów na 100km. Teraz sondy mają zakres 0,1 do 0,85V

Po dalszych testach skanerem Launch doszedłem do wniosku że strasznie mi skaczą korekcje krótkoterminowe STFT od 2% do 49% w czasie mniej więcej co 1 sek.
Sprawdziłem wtryskiwacze ,są ok .
Map jest ok,
czujnik temp silnika także ok.

Korekcje zaczynają wariować dopiero jak silnik się zagrzeje około 80 stopni i wyżej ,do tej temperatury utrzymują się w granicach 2-3,5 %
Sprawdziłem ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach około 12 BAR.
_________________
DODGE INTREPID 2.7V6 rok 99
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Paź 10, 2012 16:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może masz gdzieś wyciek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Paź 11, 2012 8:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdz jeszcze regulator cisnienia paliwa (wepnij sie manometrem w listwe) i sprawdz czy po odpaleniu cisnienie na liswtie spadnie i czy jest ~stale.
sprawdz czy egr ci nie przepuszcza (zaslep w razie czego), sprawdz tez dokladnie wszystkie podcisnienia wychodzace z kolektora ssacego - na czas prob najlepiej zaslepiaj po kolei kazde kontrolujac czy te korekty sie nie zmieniaja
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Paź 11, 2012 11:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jakim sposobem sprawdziłeś czujnik temperatury.Do tego trzeba mieć sporo danych i testery porządne.

Jeśli czujnik temperatury będzie miał złą rezystancje to silnik także będzie sporo palił.
A jak z otwarciem termostatu.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group