www.asu.pl :: Zobacz temat - regulator cisnienia
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

regulator cisnienia

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Gru 12, 2005 16:35    Temat postu: regulator cisnienia Odpowiedz z cytatem

KOLEJNY PROBLEM Z CAVALIEREM. ODPALA, ALE MUSZE NAKRECIC SIE SPORO ROZRUSZNIKIEM. SILNIK PRACUJE ROWNO ALE TYLKO DO 4000 OBR. POZNIEJ ZACZYNA STRZELAC Z WYDECHU I PO KILKU SEKUNDACH GASNIE. NA WOLNYCH OBROTACH KIEDY GWALTOWNIE NACISNE PEDAL GAZU SILNIK AUTOMATYCZNIE GASNIE I NASTEPUJE STRZAL. PODEJZEWAM ZE WINNY JEST REGULATOR CISNIENIA PALIWA. WG PRODUCENTA CISNIERNIE POWINNO WYNOSIC OD 2.8 DO 3.3 BAR. PRZY PRZEKRECENIU KLUCZYKA W POZYCJE ON POMPKA CHODZI PRZEZ JAKIES 2 SEK I SIE WYLACZA. W TYM CZASIE CISNIENIE WYNOSI 3.3 ALE ZARAZ PO WYLACZENIU GWALTOWNIE SPADA I PO KILKU SEKUNDACH WYNOSI ZERO. JEDEN ZAWOR CISNIENIOWY MAM NA LISTWIE WIEC CZY POWINIEN BYC JESZCZE JEDEN PRZY POMPIE??????? NO I CO POWODUJE TE STRZALY??????ZA MALE CISNIENIE??????? SAM SILNIK JEST RACZEJ DOBRY- NA WSZYSTKICH CYLINDRACH 8.3-8.5 BAR (FABRYKA -8.5) WYMIWNIONE ZOSTALY: MAP SENSOR, S. LAMBDA, SILNIK KROKOWY, EGR(ZASLEPIONY).
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Gru 12, 2005 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A czujnik stukowego spalania ?? Jezeli cos jest nie tak to szarpnie zapłonem tak ostro ze bedzie strzelał Smile A czy przypadkiem nie masz gazu w aucie ??
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Gru 12, 2005 20:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

GAZU NIE MAM. A CO DO CZUJNIKA TO CZY BEDE MOGL TO SPRAWDZIC ODLACZAJAC WTYKE?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Sob Gru 17, 2005 20:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KS WYMIENIONY NA ZAPASOWY. WSZYSTKO JEST JAK BYLO. MOZE JAKIES INNE POMYSLY?
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Gru 18, 2005 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze ci sie w jakis sposob zaplon delikatnie przestawil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Nie Gru 18, 2005 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie jest modul, ktory zreszta zostal wymieniony razem z czujnikiem polozenia walu. podejrzewam sklad mieszanki a mianowowicie takie same czasy wtryskow w calym zakresie obrotow. wymienie jeszcze tps i zobaczymy czy bedzie tak samo. co do ukladu paliwowego- czy powinien byc zawor cisnieniowy przy pompce jezeli jeden znajduje sie na listwie???
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Pon Gru 19, 2005 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WLASNIE MI SIE COS PRZYPOMNIALO. POPRZEDNI WLASCICIEL MOWIL ZE PO PRZEKROCZENIU 145KM/H NASTEPUJE ODCIECIE PALIWA. NIE MIALEM OKAZJI TEGO SPRAWDZIC BO JESZCZE WSZYSTKICH BLACH NIE POPRZYKRECALEM. PRAWDOPODOBNIE SILNIK USTAWIONY JEST NA 4000 OBR I ODCIECIE PALIWA- RESZTKI BENZYNY, DUZO POWIETRZA I STRZELA (MAM NADZIEJE ZE TO JEST PRZYCZYNA). TERAZ PYTANIE: CZY JEST MOZLIWOSC REGULACJI MAKSYMALNYCH OBROTOW (ODCIECIE)? EWENTUALNIE JAK TO CALKOWICIE WYPIEPRZ..?
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Gru 19, 2005 22:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mozliwe zeby producent zablokowal motor na 4000 obr/min bo to by byla porazka chyba ze ktos cos dolozyl lub poprostu pompa paliwa nie wyrabia cisnienia zaloz manometr i pogazuj troche zobacz czy cisnienie na listwie wtryskiwaczy nie spada ponizej 3,5 bar lub walniete jest kolko na ktorym chodzi czujnik polozenia walu i przy wyzszych obrotach zaczyna gubic zaplony moze byc tez winny komp i powysychane elektrolity i zeczywiscie glupieje przy 4 tys/obr Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WYDAJE MI SIE ZE W.W. EWENTUALNE PRZYCZYNY MOGLYBY POWODOWAC TAKIE ZACHOWANIE SIE SILNIKA GDYBY NIE FAKT ZE NP PRZY 3.9 TYS OBR/MIN MOTOR PRACUJE IDEALNIE. TAK SAMO JEST PRZY 4 TYS JEDNAK GDY OBROTY LEKKO WYJDA ZA 4TYS ZACZYNAJA SIE STRZALY, 2-3 SEKUNDY I GASNIE. SPRAWDZE DZISIAJ NA PODNOSNIKU CZY FAKTYCZNIE PRZY 145KM/H BEDA OBR 4000 I CZY NASTAPI ODCIECIE. POZDRAWIAM
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A JA MIAŁEM IDENTYCZNĄ PRZYGODE W POLONEZIE.
PROBLEM ZACZĄŁ SIE W MOMENCIE GDY ZAINSTALOWAŁEM MOJEJ KONSTRUKCJI UKŁAD PRZECIW ZLODZIEJOM. nIE WCHODZĄC W SZCZEGUŁY ODCINAŁ GŁÓWNE ZASILANIE ELEKTRYCZNE A ELEMENTEM WYKONAWCZYM BTŁ TYRYSTOR. w MOMENCIE PRZEKROCZENIA ZAWSZE TYCH SAMYCH OBROTACG GASŁ SILNIK PONIEWAŻ MÓJ UKŁAD ODCINAŁ PRĄD. PO NAPRAWDĘ DŁŁŁUUUUGICH POSZUKIWANIACH ZNALAZŁEM WINOWAJCE. OKAZAŁA SIĘ NIĄ TAKA MAŁA CEWKA BĘDĄCA W APARACIE ZAPŁONOWYM. DO DZISIAJ NIE WIEM TEŻ DLA CZEGO. PONIEWAŻ POMIARY NIE POKAZYWAŁY ŻADNEGO PRZEBICIA CEWKA TA W ŻADEN SPOSÓB NIE BYŁA ZWIAZANA Z MOIM UKŁADEM A GENEROWAŁA JAKIEŚ PRZEBICIE KTÓREGO PRĄ ZWROTNY BLOKOWAŁ TYRYSTOR I WYŁANCZAŁ ZASILANIE. WYMIANA NA NOWĄ USUNĘŁA PROBLEM
TAK WIĘC ZASTANAWIAM SIĘ CZY U CIEBIE NIE JEST TO ZWIĄZANE NP Z ALARMEM LUB INNĄ ELEKTRONIKĄ KTÓRĄ COŚ ZAKŁUCA.

WSPÓŁCZUJĘ CI POSZUKIWAŃ

WOJTEK
WINDSTAR LX 3,8/95 ZAGAZOWANY


Ostatnio zmieniony przez wk dnia Wto Gru 20, 2005 21:06, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 19:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

POJEZDZILEM TROCHE AUTEM NA ROLKACH OPOROWYCH I FAKTYCZNIE PRZY 4TYS OBR AUTO "JECHALO" 140KM/H I ODCIECIE. ZAUWAZYLEM ZE PO WYJECIU JEDNEGO BEZPIECZNIKA OD ALARMU ROZLACZA SIE POMPA PALIWA. MOZLIWE ZE PRZYCZYNA JEST WLASNIE ALARM?
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 21:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O kurcze!
Aż jestem zdziwiony ze trafiłem w tarcze Shocked
Teraz ty musisz trafić w 10

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

że alarm odcina napięcie od pompki to normalne. że jeste obwód zabezpieczony bezpiecznikiem, to ciekawe, ale nie widze w tym roblemu. czy odłącza pompe można szybciutko sprawdzić podłaczając woltomierz do obwodu zasilającego pompe. ale coś mi sie nie chcie wierzyć że to jest przyczyną, ale... zawsze warto spróbować.
zresztą jeśli sie okaże że odłaczana jest pompa przy 4tys obr. to nie musi oznaczać ze jest to wina alarmu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Wto Gru 20, 2005 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na razie wszystkim dzieki! od jutra zaczynam poszukiwania Very Happy
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
CAVAZ24
*
*


Dołączył: Oct 28, 2005
Posty: 108
Skąd: OSTROWIEC SW.

PostWysłany: Sro Gru 21, 2005 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alarm sprawdzony i wszystko ok. moze jakies inne sugestie? czego szukac i gdzie?
_________________
CHEVROLET CAVALIER Z24, 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Czw Gru 22, 2005 15:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

PODEJŻEWAM ZE POMPA ZASILANA JEST 12 WOLTAMI
MOŻNA ZROBIĆ WIĘC TAKIE DOŚWIADCZENIE
DODATKOWYM OBWODEM PODŁĄCZYĆ POMPE PROSTO Z AKUMUKATORA (DLA BEZPIECZEŃSTWA NA URUCHOMIONYM SILNIKU)
NO I PODNIEŚĆ OBROTY POWYŻEJ TYCH 4000.
JEŻELI SILNIK ZNÓW PADNIE TO ZNACZY ŻE TO NIE OD POMPY A JEŻELI BEDZIE PRACOWAŁ WŁAŚCIWIE TO ZNAK ŻE COŚ ODŁANCZA POMPE.

WOJTEK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Gru 22, 2005 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najprostrze rozwiązanie to diagnostyka na porządnym kompie.Ale stawiam na któryś z czujnikow położenia wału,TPS,cewka zapłonowa-moduł sterujący nią jeżeli takowy jest w tym aucie,niskie ciśnienie paliwa lub komputer silnika gubi się coś przy tej prędkości a zakładam się o wszystko że nie ma możliwości aby to było zabezpieczenie poprostu masz coś walnięte z w/w żeczy i tak się zachowuje zdejmowałem nie jedną blokadę obrótów i prędkości z TIR-ów i innych aut tunningowanych i nigdy nie ma możliwośći strzelania lub gaśnięcia auta jeżeli jest taka blokada !!! Posłuchaj moich rad i posprawdzaj to wszystko po koleji czujniki dasz rade tylko oscyloskopem !!!! a zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów podczasz szukania niby blokady !! Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Gru 27, 2005 12:26    Temat postu: Re Odpowiedz z cytatem

Jesli spada cisnienie na listwie to sprawdz filtr paliwa , ewentualnie pompe paliwa ( moze ona nie wyrabia i daje zamale cisnienie Confused ). Zacznij od najprostszych i najbardziej prawdopodobnych przyczyn.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group