www.asu.pl :: Zobacz temat - Wariuje elektronika/elektryka Lincoln
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wariuje elektronika/elektryka Lincoln

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Doctor
*
*


Dołączył: Sep 26, 2011
Posty: 321
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sro Gru 05, 2012 19:11    Temat postu: Wariuje elektronika/elektryka Lincoln Odpowiedz z cytatem

Koledzy, krata piwa na najbliższym zlocie dla tego, który powie mi co może być przyczyną dwóch utrapień w Lincolnie Mark VII:

1. DTE na wyświetlaczu kompa ciągle pokazuje "0" a przy tym po każdym przekręceniu stacyjki trzeba wciskać cokolwiek aby wyjść z tej opcji bo piszczy niemiłosiernie. Auto juz tak kupiłem ale po rocznej jeżdzie i milionie wciśnięć mam już dość. Wskaźnik paliwa przy zegarach pokazuje normalnie poziom ( o ile normalnym jest kładzenie się wskazówki przy zakrętach ).

2. Na wyświetlaczu od klimy ciagle wskazania temp są w fahrenheitach pomimo ustawień celsjusza/kilometrów. Przebieg, dystans, spalanie, temperatura zewnętrzna-wszystko pokazywane w naszych jednostkach-oprócz ustawień na klimatroniku Obecnie zimno na dworze i często po kilkunastu km przejechanych wskakuja ludzkie stopnie ale po dłuższym postoju auta przy odpalaniu znów są ichnie i co ciekawe zawsze temp wskakuje na 75 ( jakby jakąś pamięć tracił ). Nie jest to uciążliwe ( nie tak jak DTE "0" ) bo juz wiem ile to ile ale jednak fajnie jakby było poprawnie.

Może ktoś miał jakieś doświadczenia podobne i się podzieli gdzie szukać przyczyn Wink

PZDR
_________________
Cadillac Eldorado 1970 8.2 L Hard Top
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Gru 05, 2012 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kompletnie si enie znam na lincolnach ale w swojej padlinie mialem kiedys tak ze przygasal mi klimatronik, wtedy ogrzewanie i dmuchawa zalaczala sie na mxa...dzialo sie to calowicie losowo, rozbieralem panel klimatronika ze 3 razy i nic nie dotrzeglem!!! dopiero podlaczylem mu rownolegle do zasilania panelu zarowke 2w (tak calkowicie na "pale" wyciaglem ponad deske rozdzielcza na drutach ) i tak jezdzialem....ale zarowka swiecila caly czas ;/ potem poprostu wyciagnalem panel na zewnatzr i dopiero wtedy wyszlo ze jednak mam zimne luty na gniezdzie Smile pekniecia byly tak male ze nawet dobra lupa bylo je ciezko dostrzec!! osobiscie uwazam ze u ciebie traci sie gdzies zasilanie samego klimatronika i stad powraca do ustawien fabrycznych w farenchajtach. podepnij mu najpier zarowe i zobacz czy nie gasnie - jak bedzie gasnac to masz problem z kablami, jak nie bedzie to z samym panelem
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Doctor
*
*


Dołączył: Sep 26, 2011
Posty: 321
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Sro Gru 05, 2012 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tylko że nie wraca całkowicie do "ustawień fabrycznych" bo pamieta ustawienie z jaka siłą i na które obszary ma wiać. Problem jest za każdym razem z wartościami usa/pl a wskazanie temperatury to juz jakieś jego widzi mi się - raz trzyma, raz ustawia 75.

Wyjąć nie głupi pomysł tylko co dalej Razz Trza by mieć jakiegoś magika-elektronika przy sobie żeby zerknał do środka bo to sporych rozmiarów skrzynka jest sprzed prawie 30-stu laty ;D
_________________
Cadillac Eldorado 1970 8.2 L Hard Top
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Czw Gru 06, 2012 3:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Typowe przyczyny przerw lub spadkow napiec w zasilaniu obu paneli.Albo przy wielowtykach,albo na plytkach drukowanych. Idea Zycze Cierpliwosci i Wytrwalosci oraz polecam Ostroznosc i Dokladnosc.Probnik z zarowka oraz schemat podlaczen wtyczek bedzie twoim przewodnikiem. Exclamation
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Doctor
*
*


Dołączył: Sep 26, 2011
Posty: 321
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Czw Gru 06, 2012 11:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Yyyy czyli poczeka do wiosny Razz

Dzieki za podpowiedz, jak się cieplej zrobi to rozbiore oba panele Wink
_________________
Cadillac Eldorado 1970 8.2 L Hard Top
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Gru 09, 2012 12:34    Temat postu: Mark VII Odpowiedz z cytatem

Tak jak napisał MarkSeven problem jest z zasilaniem. Jak chcesz to mogę wysłać Ci schemat na e-mail.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Doctor
*
*


Dołączył: Sep 26, 2011
Posty: 321
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: Nie Gru 09, 2012 18:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No pewnie że chcę ;-D
_________________
Cadillac Eldorado 1970 8.2 L Hard Top
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Gru 09, 2012 21:19    Temat postu: email Odpowiedz z cytatem

Wyślij mi na pater@asu.pl e-mail z przypomnieniem. Jutro będę w pracy to Ci wyślę.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group