www.asu.pl :: Zobacz temat - Jeszcze raz o światłach przednich
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jeszcze raz o światłach przednich

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
janoush
*
*


Dołączył: Jun 04, 2007
Posty: 20

PostWysłany: Nie Lip 22, 2012 21:55    Temat postu: Jeszcze raz o światłach przednich Odpowiedz z cytatem

Witam,
Będę niedługo właścicielem auta pt. Chrysler T&C model 2011.
Auto, jak wiadomo, posiada reflektory symetryczne.
Mam dylemat, czy dać je do przerobienia, czy zamienić na europejskie ? Nie wiem, co będzie wymagało przeróbki przy zamianie.

Idąc drugim tropem, zaświtała mi myśl, czy nie zamienić jak już, na lampy europejskie, ale ksenonowe. Problem w tym, co tutaj trzeba przerobić, aby po pierwsze działało, a po drugie nie dawać za bardzo powodu do zabrania DR.

Zauważyłem, że ksenony w wersji LTD z USA nie mają spryskiwaczy a w wersji europejskiej ( to chyba Platinum) są.

Poproszę uprzejmie o pomoc i sugestie Smile

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mihauek1
*
*


Dołączył: Jan 18, 2012
Posty: 922
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lip 23, 2012 6:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zależy od diagnosty i szczęścia na drodze Wink

na lampach masz nabite oznaczenia norm E (EU) i DOT (USA) więc każdy sumienny diagnosta nie da przeglądu i średnio rozgarnięty policjmaster zabierze dowód nawet bez świecenia na ścianę... Oczywiście kupa ludzi jeździ i ma przeglądy i nawet kontrole Policji przechodzi ale to zawsze loteria...

Co do ksenonów to legalne w UE muszą mieć spryskiwacz i samo-poziomowanie inaczej - patrz wyżej

ale lepiej jak ktoś napisze coś z życia bo ja sobie tylko teoretyzuje (mam lampy EU ;D )
_________________
Aktualnie: Jeep Patriot, były: Voyager, 300M, Neon i inne Smile

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon Lip 23, 2012 21:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja bym nie kombinował za dużo, osobiście jeżdżę 5 lat na symetrycznych i bym nie zmieniał ale jak zmienisz na europe może nie pasować wszystko jak ulał, najlepiej zadzwoń do asu i spytaj czy nie będzie problemów elektrycznych
temat już rozgryzany, w PL jeździ tyle aut z usa które nie mają możliwości zmiany na wersje EU bo nie ma, np Cadillac i wydaje mi się ze policja doskonale zdaje sobie z tego sprawę i przymyka oko na przednie, najważniejsze żeby nie świeciły pomarańczowe z przodu i czerwone migacze z tyłu
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 13:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja trafilem na dociekliwego, ktory skontrolowal oswietlenie podczas kontroli drogowej, po czym pytal juz o cikawostki typu ile pali,itd. Smile dodam, ze swiatla mam przerobione(przod i tyl).
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ply
*
*


Dołączył: Jul 14, 2007
Posty: 438
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 21:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no Impala to raczej nie jest popularne auto w europie, Voyagery są tu produkowane wiec się nie rzuca w oczy, wiadomo, można trafić na służbiste ...

ps miło wspominam Impale jadziłem przez rok, wygoda to mało powiedziane Laughing zajebisty krążownik pozdroawiam
_________________
Plymouth Grand Voyager 3,3 '96 LPG, 16l/100km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

doslownie plywa po drodze Smile i cieszy oko, bo drugiego takiego jeszcze nie trafilem na drogach w Polsce i w Belgii tez nie
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Robert_Belgia
*
*


Dołączył: Nov 01, 2008
Posty: 539
Skąd: Belgia

PostWysłany: Nie Sie 19, 2012 12:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juz sa dwa,hehe - na forum przynajmniej
_________________
 chevrolet impala 3.4V6 2004
 BMW E90 2006 2.0 Diesel automat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Sie 20, 2012 7:47    Temat postu: światła Odpowiedz z cytatem

Ja bym zrobił tak :

1. Z tyłu trzeba przerobić bo kierunkowskazy muszą być żółte
2. Trzeba zrobić z tyłu przeciwmgielną
3. Z przodu trzeba zrobić białe światła postojowe

Jak to będziesz miał to nikt dowodu nie powinien zabrać. Policja najbardziej czepia się czerwonych kierunkowskazów (to działa jak płachta na byka)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
funkykoval
*
*


Dołączył: Aug 22, 2010
Posty: 111

PostWysłany: Pon Sie 20, 2012 10:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam podobne auto - z tylu w dolozona zarowka do przeciwmgielnego (zintegrowana w lampie stopu) i oczywiscie zarowki kierunkow pomaranczowe - niestety lampy symetryczne i przeglady musze robic korespondencyjnie :)

Raz jeden ( z ciekawosci ) pojechalem "z marszu" na przeglad i diagnosta nie uznal. Z policja jeszcze przygod nie mialem.

Gdybys doprowadzil sprawe przerabiania do szczesliwego konca to zrob podsumowanie na forum.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gural
*
*


Dołączył: Sep 07, 2007
Posty: 1266
Skąd: UÄ�

PostWysłany: Pią Wrz 07, 2012 8:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przerobka swiatel z przodu to jakie 1,5 godziny dla niewtajemniczonego
2 zarowki, 2 opraki, troche kabla, izolacja, termoizolacyjne opaski i lutownica

to kabla GRDN trzeba dolozyc drugi (na druga zarowke)
MINOR odcinasz od orginalej wtyczki i doprowadzasz do zestawu na druga zarowke

delikatnie nawiercasz klosz gdzie chcesz wyproawdzic zarowke i po sprawie

pamietaj o odlaczeniu akumulatora podczas lutowania
_________________
jest:
dodge grand caravan 3.8 LPG 2005
seat Leon 1.6 2010

było
tyle, że nie spamiętam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group