www.asu.pl :: Zobacz temat - wylacznik pompy paliwa
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

wylacznik pompy paliwa

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 9:27    Temat postu: wylacznik pompy paliwa Odpowiedz z cytatem

witam mam taki problem
zjarała mi sie kolejna pompa paliwa ,auto jezdzi na gazie ale widze ze pali tez pb mam pytanie jak zalozyc ,do czego podpiac wylacznik pompy paliwa teraz mam odpietą pompe i autko jezdzi ok ale ja tylko zalaczy sie pompa to czary na samym paliwie tez jest ok spotkal sie ktos z tematem
?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 9:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W motopompie pompa jest mechaniczna i trzeba zagiąć wężyk lub wylać wachę żeby nie dymała nie potrzebnie a na gazie też pali
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oki doki auto to dodge caravan 3,0 96 rok Embarassed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 9:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

fakt mało składnie napisałem posta
do czasu jak pompa była dobra palilo i pb i lpg pojechałem trase ok 600 km w baku mialem jakies 5 l pb dolałem za 70 zl czyli jakies 14 l ,wskaznik mi nie dzialal jak potzreba wiec sie nie przejmowałem auto jechało i było git
po jakichs 400 km postoj i nie dało sie go odpalic ale daleko do domu mialem i cos trza było robic aby ruszyc ,samostart i pojechalem w domku na kanał pompa wek i nie chodzi (kolejna ,3) czyli cos jest nie halo teraz załozyłem pompe dobra ale jej nie podłaczyłem
i tu jest moje pytanie dot. wyłacznika ktory bedzie wylaczał pompe jak pojade na lpg widzialem cos takiego na alergi
http://allegro.pl/automatyczny-wylacznik-pompy-paliwa-na-lpg-i2460725841.html


ps teraz lepiej dodge caravan 3,0 96 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W opisie pisze, że nie nadaje się do sekwencji.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 20:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zaden wylacznik pompy sie nie nadaje do sekwencji! problem polega na tym ze sekwencja "wspomaga" sie Pb (np. powyzej jakis tam obrotow, powyzej jakiejs tam temperatury kompa, ponizej pewnego cisnienia gazu itp,itd). innym problemem jest to ze jak wylaczysz pompe, a braknie ci gazu to samochod ci pewnie zgasnie bo pompa nie zdazy nabic cisnienia w ukladzie, a komp gazowy odetnie juz wtrysk gazu.
jedynym w miare sensownym "patentem" byloby zalozenie normalnego pstryczka i poprostu na trasie "reczne" odlaczanie pompy...co nie zmienia faktu ze to lekkie druciarstwo i leczenie skutkow a nie przyczyny ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 20:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam zwykłą instalacje mieszalnikową i taka jest do tego motoru najlepsza ......i basta hmmmm zdaje mi sie ze skoro silnik 3,0 konstrukcyjnie jest z poczatku lat 90 to wlasnie dla niego stworzono instalacje 1 gen wszystkie te sekwencje itp sa do nowszych typów silników
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W centralce z D.T. gas tech jest możliwość wyłączenia pompy paliwa w czasie pracy na gazie.
Mam to podłączone i sprawdza się świetnie.
Po przełączeniu na benzynę różnicy nie ma żadnej.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 4:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mam taką centralke z przełaącznikiem na 3 pozycje ,ale nie taki dotykowy tylko przełącznik hebelkowy i nie mam pojecia jak on działa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 5:51    Temat postu: reduktor Odpowiedz z cytatem

Przy reduktorze masz elektrozaworów który otwiera się po przełączeniu na gaz. On będzie sterowany plusem.

Znajdujesz przewód zasilający pompę paliwa. Rozcinasz go. Podłączasz do przekaźnika (zwykły przekaźnik) pod wyjścia 30 (od strony auta) i 87a (od strony pompy). Pod wyjścia 85 podłączasz plus z reduktora gazu, 86 masę.

W momencie gdy nie ma plusa na reduktorze/przekaźniku napięcie jest przepuszczane pomiędzy nóżkami 30 i 87a. Jak pojawi się plus na przekaźniku napięcie przestanie być podawane na pompę paliwa.

Trzeba to przetestować czy auto nie zgaśnie w momencie przełączenia. Jak tak to można założyć przekaźnik czasowy który rozłączy pompę np. po 10 sekundach....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Trzeba to przetestowaæ czy auto nie zga¶nie w momencie prze³±czenia. >Jak tak to mo¿na za³o¿yæ przeka¼nik czasowy który roz³±czy pompê np. po 10 sekundach....

rafal ale cza by chyba zastosowac czasowke ktora by zalanczala pompe WCZESNEJ niz WYLACZY sie gaz - bo to tu jest problem ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 20:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle wlasnie nad tą czasówką ale od godzina 15 mam 2 tygodnie urlopu wiec dam rade
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sipadodge napisał:
ja mam taką centralke z przełaącznikiem na 3 pozycje ,ale nie taki dotykowy tylko przełącznik hebelkowy i nie mam pojecia jak on działa


Nie pamiętam co którym położeniu ale

1.rozruch na pb +praca na gazie
2.Rozruch i praca tylko na gazie
3.Rozruch i praca tylko na pb

Jeśli zużywa ci Pb w czasie jazdy na gazie to pradopodobnie masz uszkodzony emulator (odłącznik ) wtryskiwaczy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 23:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmmfajnie by bylo zebym qrde wiedzial co to takiegp
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 23:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdaje mi sie na 99 proc ze nie mam czegos takiego ,to instalka 1 gen a czy cos takiego mozna zamontowac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 5:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do pierwszej i drugiej generacji wystarczy zwykły przekaźnik.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 10:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sipadodge napisał:
ja mam taką centralke z przełaącznikiem na 3 pozycje ,ale nie taki dotykowy tylko przełącznik hebelkowy i nie mam pojecia jak on działa

Możesz mieć coś pokićkane przy tym wyłączniku - może jakieś kabelki się pozwierały albo styki w samym przełączniku.
Działa on tak jak napisał już wmarek - poszczególne pozycje sterują odpowiednimi dołożonymi przekaźnikami umieszczonymi pod maską przy zakładaniu instalacji LPG.
Jest jeszcze możliwość uszkodzenia dołożonego przekaźnika odcinającego wtryski (masa/zasilanie) Pb i po prostu działają one zawsze.
W instalacjach takiego typu opcjonalnie na obwodzie zasilania Pb mógł być założony elektrozawór sterowany z tego hebelkowego wyłącznika lub elektrozaworu na reduktorze.
Ciężko przewidzieć kto i jak wykonał odcięcie PB w Twoim aucie musisz to posprawdzać, ale tak jak sato napisał w tej generacji instalacji nie ma żadnej elektroniki tylko same przekaźniki.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrób zdjęcia tych czarnych puszeczek od gazu i przestaniemy gdybać Laughing .Przy wielopunktowym wtrysku nikt raczej się nnie bawił z przekaźnikami. Co masz na węż doprowadzającym gaz do miksera?śróbę czy silniczek krokowy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sipadodge napisał:
ja mam taką centralke z przełaącznikiem na 3 pozycje ,ale nie taki dotykowy tylko przełącznik hebelkowy i nie mam pojecia jak on działa


dziala on tak ze pod tym hebelkiem masz troche elektroniki Smile elektronika odpowiada za otwarcie elektrozaworu gazu,a zamkniecie paliwa + wysterowanie emulatora lub przekaznika odcinajacego wtryski.
sama zas elektronika sterowana jest impulsami z cewki zaplonowej/modulu lub czasem tez mozna zastosowac patent w postaci owiniecia przewodu wysokiego napiecia 7 zwojami drutu - wytworzone pole magnetyczne windukuje napiecie ktore to wysteruje nasz "hebelkowy" przelacznik w pozycje "GAZ" Smile generalnie chodzi o to ze ta elektronika odetnie ci gaz gdy straci impulsy od ukladu zaplonowego, czyli gdy auto ci zgasnie - to dla bezpieczenstwa by ci nagromadzony gaz nie wybuchl..i tyle..cala filozofia Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group