www.asu.pl :: Zobacz temat - firebird 3.4
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

firebird 3.4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
firebird84
*
*


Dołączył: Jan 10, 2012
Posty: 13
Skąd: Dolnośląskie Głogów

PostWysłany: Wto Sty 10, 2012 16:46    Temat postu: firebird 3.4 Odpowiedz z cytatem

Mam problem z silnikem 3.4 w firebirdzie.Wymieniałem uszczelki pod głowicami i kolektorami.Po złożeniu świeci SES,silnik nierówno chodzi,nie ma mocy i pali 100 na 100 .Nikt ni potrafi zrobić mu diagnostyki kompoterowej.Jakie mogą być tego przyczyny,spotkał się ktoś z czymś podobnym?Aha i jeszcze jedno wie ktoś jak w nim dobrze ustawić zawory?bo ilu ludzi tyle słyszałem sposobów
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Wto Sty 10, 2012 18:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też cię witamy ! Skąd jesteś - uzupełnij dane w profilu. Zawory regulowane są hydraulicznie pod warunkiem że nie dokręciłeś zbyt luźno koników. Czy wszystkie czujniki są wpięte ? Sprawdź dokładnie czy nie dynda gdzieś jakaś wtyczka, dobrze powpinałeś kable zapłonowe ?
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
firebird84
*
*


Dołączył: Jan 10, 2012
Posty: 13
Skąd: Dolnośląskie Głogów

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 1:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wtyczki i kable są dobrze,zawory regulowałem ale nie wiem czy dobrze są ustawione
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
diku
*
*


Dołączył: Aug 05, 2007
Posty: 606
Skąd: Stary Giera³tów

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 7:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Zawory regulowane są hydraulicznie pod warunkiem że nie dokręciłeś zbyt luźno koników.


Cytat:
zawory regulowałem ale nie wiem czy dobrze są ustawione


Jak są regulowane hydraulicznie to jak je regulowałeś? Czegoś tu nie rozumię. Shocked
_________________
Windstar 3.8 LX 95r pb+LPG
Explorer 4.0 96 pb+LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 10:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jesli przed wymiana uszczelki pod glowica(mi) wszystko bylo ok z zaworami to moze przy montazu co poknociles.
Byc moze zle zalozyles laski popyhaczy,z tego co pamietam to roznia sie na koncach.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 12:30    Temat postu: silnik Odpowiedz z cytatem

Silniki 3.1/3.4L oprócz tego, że mają liftersy (regulatory hydrauliczne) to mają jeszcze regulacje na śrubie. Jeśli zbyt mocno dokręciłeś "koniki" to zawory nie będą się domykać. Auto nie będzie miało mocy i będzie chodzić bardzo nierówno....
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
firebird84
*
*


Dołączył: Jan 10, 2012
Posty: 13
Skąd: Dolnośląskie Głogów

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 14:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tak mają regulację na śrubie,regulowałem tak,że jak laska przestała się ruszać,dokręciłem jeszcze odrobinę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to przedobrzyłeś. Koniki masz tak dokręcać do małego oporu tak że jeszcze laska popychacza ma się obracać palcami. W twoim przypadku po wzroście ciśnienia w układzie masz uchylone zawory i dmucha ci kompresję stąd nie prawidłowa praca silnika itp. Z jakiego miasta jesteś ? Ludzie piszcie miasto łatwiej się ugadać ewentualnie !
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 15:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ludzie jest XXI w.,kazdy ma neta.Tego typu wiadomosci odnosnie twojego rozrzadu sa w sieci dostepne,trzeba bylo tam zajrzec przed,oczywiscie jak zawsze "madry Polak po szkodzie" Rolling Eyes
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 15:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A w ogóle co było powodem zmiany uszczelek pod głowicami ?
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
firebird84
*
*


Dołączył: Jan 10, 2012
Posty: 13
Skąd: Dolnośląskie Głogów

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 15:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pany,a w całym internecie piszą że laski mają być na ciasno,że jeszcze od pół do całego obrotu sie dokręca jak już laski nie chodzą ,to ja i tak delikatnie dokręciłem ,to mówicie że mają być tak,żeby laska nie ruszała się góra-dół,ale żeby się obracała? Uszczelki wymieniałem,bo między głowicami a kolektorem poszedł płyn chłodniczy do oleju.Ale SES ma coś wspólnego z zaworami?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 16:27    Temat postu: ses Odpowiedz z cytatem

Tak. wyświetla pewnie błąd zapłonu.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 16:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak spalanie silnika jest złe to i lambda ma nieprawidłowe parametry odczytu itp zapłon. Z tym że twoim przypadku nie da się zrobić testu spinaczowego wiec fajnie by było wpiąć się w skaner i zczytać faktyczne błędy. Tak laski mają się obracać z lekkim oporem ważne żeby góra dół nie latały.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
firebird84
*
*


Dołączył: Jan 10, 2012
Posty: 13
Skąd: Dolnośląskie Głogów

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 16:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak fajnie by było zrobić diagnostykę komputerową,ale nijt nie da rady,no cóż trzeba znowu go rozbierać i ustawiać zawory
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
firebird84
*
*


Dołączył: Jan 10, 2012
Posty: 13
Skąd: Dolnośląskie Głogów

PostWysłany: Czw Lip 12, 2012 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie rozebrałem jeszcze raz silnik,ustawiłem znowu zawory,wymieniłem przewody zapłonowe(jeden był przepalony).Silnik chodzi lepiej,pali tyle co palił przed przed awarią,ale nie ma pełnej mocy.Na zimnym silniku jeszcze nie jest najgorzej,ale po chwili kiedy osiągnie parę stopni traci moc .SES ciągle świeci.Czy jeszcze coś mogę zrobić bez diagnostyki?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Czw Lip 12, 2012 17:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group