www.asu.pl :: Zobacz temat - Demontaż przekładni kierowniczej Dodge Grand Caravan 2005
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Demontaż przekładni kierowniczej Dodge Grand Caravan 2005

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
pawdem
*
*


Dołączył: Jun 26, 2012
Posty: 24
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:27    Temat postu: Demontaż przekładni kierowniczej Dodge Grand Caravan 2005 Odpowiedz z cytatem

Pilnie szukam instrukcji, informacji jak wyciągnąć przekładnie kierowniczą w caravanie 3.3 2005, obecnie odkreciłem drążki, dwie śruby po prawej (mocujące przekładnie) i jedną po lewej (cholernie ciężkie dojście ale udało mi się ale auto dalej stoi rozgrzebane bo nie moge pójść dalej jak wykręcić przewody i odpiąć od kolumny tam wogóle nie ma dojścia, a muszę ją wytargać i zawieść do regeneracji bo leje z niej.
_________________
Dodge Grand Caravan 3.3 V6 2005 + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 12:57    Temat postu: Telefon Odpowiedz z cytatem

Chyba rozmawialiśmy przez telefon ale napiszę na wszelki wypadek....

Musisz odkręcić całą "kołyskę" i wyciągnąć ją z przekładnią. Napisz czy się udało Question
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawdem
*
*


Dołączył: Jun 26, 2012
Posty: 24
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 13:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1. odkręcamy gałki kierownicze (wybijamy)
2. odkręcamy prawy drążek bez odkręcenia drążka nie da się jej wyciągnąć
3. pod autem z prawej strony odkręcamy 2 śruby (od góry trzymamy płaskim kluczem 18 bo nakrętki są luźne nie przyspawane) i jedna po lewej stronie przy kolumnie również od spodu auta i też przytrzymać trzeba kluczem 21 (dojście kiepskie ale się da)
4. wchodzimy do auta i odkręcamy od podłogi trzy śruby przy kolumnie

całą maskownice dźwigamy do góry i jest już dojście żeby wybić zawleczkę łączącą kolumnę z przekładnią

5. kolumnę dźwigamy do góry (przydatny jakiś mały łom) i rozczepiamy kolumnę z przekładnią
6. od góry również jest już dojście by odkręcić 2 przewody z przekładni (płaskim kluczem 18 ), podstawiamy miskę odkręcamy je spuszczamy płyn
7. wchodzimy pod auto wyciągamy drążek prawą stroną (koło oczywiście ściągnięte musi być)

nie ma potrzeby odkręcania sanek i da się to zrobić bez potrzeby podnośnika, ja wyciągnąłem ją podnosząc auto z jednej strony wysoko, zalecany przy wymianie kanał dużo prościej i szybciej ...

w Katowicach regeneracja wraz z wymianą osłon kosztuje 490 zł
_________________
Dodge Grand Caravan 3.3 V6 2005 + LPG


Ostatnio zmieniony przez pawdem dnia Sro Lip 11, 2012 9:51, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 13:56    Temat postu: heh Odpowiedz z cytatem

hehe. A dokumentacja serwisowa podaje odkręcenie sanek (może przy podnośniku jest to szybsza metoda.... Confused )
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pawdem
*
*


Dołączył: Jun 26, 2012
Posty: 24
Skąd: Tychy

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 14:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

metoda serwisowa podaje metodę serwisową a nie podwórkową Wink
_________________
Dodge Grand Caravan 3.3 V6 2005 + LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 14:17    Temat postu: hehe Odpowiedz z cytatem

pawdem napisał:
metoda serwisowa podaje metodę serwisową a nie podwórkową Wink


Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group