www.asu.pl :: Zobacz temat - Mój PTS 3.8 pali jak smok ;)
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mój PTS 3.8 pali jak smok ;)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 18:46    Temat postu: Mój PTS 3.8 pali jak smok ;) Odpowiedz z cytatem

Witam,

Zwracam się do Was z nadzieją, że może dzięki Wam uda mi się znaleźć rozwiązanie z jakimi się boryka mój PTS.
Faktem jest, iż ma on starą instalację gazową ( druga generacja ), która daje w kość. Nie dość, że jara strasznie dużo ( do butli wchodzi 38-40 LG i wystarcza mi to w mieście 150 km ), to w dodatku czuć z niego niespalony gaz. Nie wspominając już, że zdarza mu się nie chcieć przełączyć na gaz i czasami mu się strzela ( ale to rzadkość ) Wink. Reduktor jest nowy " Lovato RGE 170 ". PTS był regulowany już ze 4 razy i różnych gaziarzy, a i tak bez zmian.
Czy macie jakieś pomysły, które były by w stanie pomóc mojemu PTS? A może znacie jakiś dobrych gaziarzy na terenie Krakowa?
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zapach niespalonego gazu jest bardzo podobny do spalin gazu.Mozna sie pomylic.

Spalanie faktycznie wysokie,ale moj były cherokee 4,0 spalał tez z instalacja II generacji 20 do 22 l,skrzynia manualna.Może Twój styl jazdy jest agresywny?

Powinienes mieścic się w 17-20 litrach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jestem kobietą, jeżdżę spokojnie.
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
transsport23
*
*


Dołączył: Jan 16, 2012
Posty: 852
Skąd: LODZ

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:04    Temat postu: ... Odpowiedz z cytatem

A jak ze spalaniem na benzynie,bo jeśli tam jest to samo to regulowac gaz można do śmierci.Radziłbym sprawdzic czy niema nieszczelności w dolocie i nie funduje sobie lewego powietrza
_________________
PTS-2.3. 94' 420 TYŚ. I NADAL JEŹDZI Wink
Chevrolet Cavalier 2.2 automat Smile
PTS-3.1 94 Canada łezka w gazie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dudette napisał:
Jestem kobietą, jeżdżę spokojnie.

Jasne Smile

Nie znam w Krakowie żadnego gazownika.
Nie mieszkam tam już z 8 lat Smile
Słyszałem od znajomego,że jest warsztat instalacji gazowych w N.Hucie w Grębałowie,ulica chyba Geodetów,ale sam tam nie byłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moja kobieta dostaje fotki z 160 km/h Wink...

A co do objawow jakie przedstawilas to wydaje mi sie ze mozesz miec gowniane swiece lub kabelki stare.
Czy auto nie wydaje Ci sie zamulone?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:09    Temat postu: Re: ... Odpowiedz z cytatem

transsport23 napisał:
A jak ze spalaniem na benzynie,bo jeśli tam jest to samo to regulowac gaz można do śmierci.Radziłbym sprawdzic czy niema nieszczelności w dolocie i nie funduje sobie lewego powietrza


Zaraz do smieci.... Jak capi gazem to znaczy ze sie mieszanka dobrze nie spala, ja sa strzaly to moze to oznaczac ze ktoras ze swiec dziala od przypadku i jak jej sie zachce zadzialac to wysadza nadmiar mieszanki, stad tez bum
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na benzynie nie jeżdżę, bo mam przepływomierz walnięty, służy tylko do odpalania. Autko nie jest zamulone, ma kopa na gazie na benzynie zresztą też. Co do lewego powietrza, to nie wiem jak to sprawdzić?. Świece i kabelki były wymieniane rok temu ( z moim przebiegiem to będzie około 2 tyś. km. )
A co do gaziarzy z Grębałowa, zalecili mi reduktor od Poloneza, bo tańszy. Jedynie do czego się nadają, to na cmentarz obok ( za grabarzy ).
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok a jakie obroty trzyma silnik na postoju?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Około 850-950.
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Na benzynie nie je¿d¿ê, bo mam przep³ywomierz walniêty, s³u¿y tylko do >odpalania

Dudka no to juz masz odpowiedz dlaczego tyle pali Smile przeplywka to PODSTAWOWY element dzieki ktoremu ECU wie ile powietrza sie dostaje do silnika i ile w zwiazku z tym ma wtrysknac paliwa zeby bylo i ekonomicznie i ekologicznie (z naciskiem na ekologicznie). jesli komp tego nie wie to wpada w tryb awaryjny - wydluza czasy wtryskow do jakis wartosci zaprogramowanych, wywala checka i czeka na serwis - to tyle jesli chodzi o sprawe benzyny u ciebie.
jesli zas chodzi o gaz to zeby sie nie narazac na niepotrzebne koszty zrob trase kilkadziesat km i jak przestygnie silnik wykrec swiece i zobacz na izolatory - moze faktycznie ktoras swieca juz pada, czesto sie tez zdarza ze jak malo jezdzisz to na swiecach powstaje taki niby nagar (szczegolnie przy LPG) z tym ze koloru bialego - czasem potrafi zapchac cale elekrody.
jesli kable i swiece beda ok to zobacz na sama instalacje - ja stawiam jednak na zla regulacje lub zle dobrany parownik.
jesli tu rowniez bedzie wszystko ok to masz jeszcze po drodze emulator wtryskow - jak padnie to moga sie dziac rozne rzeczy bo silnik moze dostawac i Pb i LPG rownoczesnie - stad moze byc zapach paliwa w spalinach i strzaly w wydech - ale to wyjdzie ci przy ogledzinach swiec Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co ma przepływomierz do instalacji 2 generacji? Z tego co wiem to do sekwencji.
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz 3 opcje ( moim zdaniem)

Kable swiece cewka-wez sobie po ciemaku psiknij spryskiwaczem po kabelkach (wiem ze wymianiane ale tak dla swietego spokoju)

Zle dobrana mieszanka lub uszkodzony parownik - pokrec sobie srobkami na parowniku.wiecej i tak nie spali wiec zadne ryzyko.

no i trzecia opcja - mozesz miac zdlawiony dolot powietrza.zdejmij filt powietrza i sprawdz czy silnik dobrze "ssie"

Jesli to cos innego, to zostaje Ci szukac dobrego mechanika...
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za radę. Zacznę od tych kabli i świec. Reduktor nówka i na pewno dobrze dobrany http://www.phjacus.pl/Reduktor-parownik-Lovato-Lovtec-Major-170kW-p845.html .
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Czw Lip 05, 2012 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jeszcze przyszlo mi do golowy ze moze byc poprostu gdzies nieszczelnosc i sie lpg ulatnia...
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lip 06, 2012 7:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>A co ma przep³ywomierz do instalacji 2 generacji? Z tego co wiem to do sekwencji.

do samej instalacji nic nie ma, ale ECU wchodzac w stan awaryjny moze korygowac tez zaplon (i pewnie koryguje), a ty zeby utrzymac parametry jazdy musisz wcisnac poprostu wiecej gazu - a to juz ma wplyw na spalanie
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lip 07, 2012 2:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys - powiedz mi w jaki sposob komputer reguluje sklad mieszanki w inst.gaz 2 gen? Czy jest tam oddzielny przeplywomierz (MAF- sensor) dla komp.gazu? Arrow pytam z ciekawosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Lip 07, 2012 8:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mysle ,ze pierw musisz doprowadzic do porzadku prace silnika na pb. nie masz aktualnie odnosnika ile to auto naprawde pali. wymien przeplywomierz i sprawdz na pb. wystarczy ,ze np masz wypalony zawor. auto bedzie normalnie dzialac i palic 20 pb ! dopiero potem bedziesz mial obraz tego ile pali. pomysl nad modernizacja instalacji. ten silnik z instalacja sekwencyjna pali 14 w miescie i 11 w trasie.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lip 07, 2012 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MarkSeven napisał:
marcys - powiedz mi w jaki sposob komputer reguluje sklad mieszanki w inst.gaz 2 gen? Czy jest tam oddzielny przeplywomierz (MAF- sensor) dla komp.gazu? Arrow pytam z ciekawosci


nie...nie ma! roznie rozni ludzie numeruja generacje instalacji gazowej ale mnie uczono ze 1 gen. to calkowicie mechaniczna instalka- nie ma w niej nawet elektrozaworow odcinajacych gaz, gen 2 to instalka z elektrozaworem i srubka regulacyjna, 3 generacja to to samo co druga z tym ze z prostym sterownikiem i attuatorem zamiast srubki, 4 gen - sekwencja i 5 wtrysk w fazie cieklej.
jesli zatem dudette ma 2 badz 3 generacje to wydatek reduktora jest regulowany podcisnieniem z kolektora ssacego - im mniejsze podcisnienie tym wiekszy wydatek - do tego dochodzi jeszcze ustawienie srubki lub regulacja attuatora, ale generalnie jest tak jak esdarek pisze ze dopóki dudette nie naprawi Pb to i na gazie jej sie moga dziac rozne rzeczy
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lip 07, 2012 22:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys - dzieki za wyjasnienie Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sob Lip 07, 2012 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dudette napisał:

A co do gaziarzy z Grębałowa, zalecili mi reduktor od Poloneza, bo tańszy. Jedynie do czego się nadają, to na cmentarz obok ( za grabarzy ).

Mr. Green Mr. Green
Niech im ziemia lekka bedzie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lip 08, 2012 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale moment czy reduktora nie dobiera się do mocy auta. Od poldka 1.6-1.8 a tu w PTS silnik 3.8 160 km ???!!!. Po za tym wymień przepływomierz i ogarnij trochę ten silnik bo te auto nie tylko służy do jeżdżenia i od czasu do czasu trzeba trochę przy nim popracować. To nie nic nie boli i nie szukaj tanich części bo na tym prawie zawsze się źle wychodzi.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 5:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zwierzak napisał:
Ale moment czy reduktora nie dobiera się do mocy auta. Od poldka 1.6-1.8 a tu w PTS silnik 3.8 160 km ???!!!.

Napisala przeciez:

170 KW

http://www.phjacus.pl/Reduktor-parownik-Lovato-Lovtec-Major-170kW-p845.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 15:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tylko ze nienalezy tak doslownie brac danych zawartch przez producenta parownika za swietosc! bardzo czesto te wyniki sa otrzymywane w warunkach labolatoryjnych ktore w normalnym uzytkowaniu nie wystepuja, dodatkowo pewnie otrzymywane wg roznych norm....
w pontiacu 3,8 mialem 1 reduktor oryginalny prinsa i dawal rade...w visionie mam juz 2 - kazdy o mocy 150KW (silnik ma 155kW)bo pojedynczy do mocy 160kW nie dawal rady Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tak wogole to ile pali?
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Pon Lip 09, 2012 21:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

38-40 na 150 km sporawo...
chyba ze sie kolezance kilometry z milami pomerdaly Wink
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 11:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przepływomierz wymieniony, na Carbone ( Nówka ), skasowane błędy poprzez odpięcie akumlatora i tu się zaczyna problem. Falują obroty na PB i samochód gaśnie, czasami się uda, że się ustabilizuje to wtedy przy przełączeniu na gaz strzela i rozłącza wężyki z pod ciśnieniem. Po rozłączeniu przepływomierza wszystko jest ok. Kable i świece wymienione. Proszę o jakieś podpowiedzi.
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 11:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze musisz musisz nauczyc silniczek krokowy? po odlaczeniu akumulatroai/lub czyszczeniu siniczka trza go zwykle skalibrowac.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 12:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A jak się to robi?
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

warto odpiac kleme na 5 min. potem zapiac. wlozyc kluczyk do stacyjki i kilka razy przelaczyc na jedna pozycje przed rozruchem i spowrotem. potem odpalic i pozwolic sie silnikowi rozgrzac do temp roboczej.

polecam tez poczytac tu:
http://www.motogazeta.mojeauto.pl/Technika/Nie_lekcewaz_falowania,a,150459.html
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 12:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to super Sad , czujnik temperatury zewnetrznej pokazywał dzisiaj 8 st. a faktycznie było więcej może to on daję w dupe Question , czasami lubi się przywiesić Shocked
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Masz dwa czujniki temperatury,pierwszy tzw.sender wysyla sygnal do wskaznika na desce,drugi-sensor do komputera i ten odpowiada za sklad mieszanki i spalanie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 17:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdzie można je znaleść? Może czyszczenie wtyczek coś pomoże?
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 17:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z tylu za przepustnica jest jeden a ponizej drugi,dojscie fatalne,najlepiej sprawa wyglada po zdemontowaniu przepustnicy,wiec przy takiej zabawie dobrze wymienic na nowe.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 17:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakie koszta mniej więcej? - bo w sklepie Asu ich nie widzę
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak czegos nie ma to prosze dzwonic do Rafala,napewno postara sie cos zorganizowac.Taki czujnik ale do silnika 3.1 to ok.70zl.
Ja bym najpierw zaczal od sprawdzenia wtyczek od tych czujnikow,tez mialem problem z jednym,gdyz oba sa umieszczone nad wydechem z przedniej glowicy i wszystko co nad nim lubi sie przegrzewac i kruszyc sie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Dudette
*
*


Dołączył: Jul 05, 2010
Posty: 170
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią Wrz 21, 2012 18:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok, dzięki, jeszcze jak mogę prośić o jakieś zdjęcie co gdzie i jak?
_________________

Pontiac trans sport 3,8 92r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group