www.asu.pl :: Zobacz temat - Pomocy Niechce mi odpalic!!!!!2,4
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy Niechce mi odpalic!!!!!2,4

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 14:56    Temat postu: Pomocy Niechce mi odpalic!!!!!2,4 Odpowiedz z cytatem

Witam mam ogromny problem przyjechałem do domku dzisiaj rano samochodzik postał 3 godzinki chce go odpalic a w nim chodzi tylko jeden cylinder . Crying or Very sad Pierwszy raz tak mi sie zdazyło. i niechce zapalic ani na benzynie ani na gazie
pomocy co to może być
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 18:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mogła paść cewka zapłonowa skoro pali tylko na jeden cylinder czasami jak skonczy sie uszczelka pod glowica objaw jest podobny ale to tylko gdybanie zaczolbym od cewki,komputera Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 21:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cewke sprawdzilem daje iskre komp nie pokazuje bledu paliwo dostaje i nic Crying or Very sad a moze mogł sie rozrzad przestawic? było tak stał na podjezdzie kat 40 stał na biegu i zachciało mi sie go troszke spuscic na dół i wcisnołem sprzegło i jak troche zjechał to pusciłem i wtedy był taki stuk jak by coś przeskoczyło Mad ma ktos moze schemacik znaków koł rozrządu do silniczka 2,4 96r jakby ktos znalazł taki schemacik prosiłbym o przesłanie na e-mail kazimierczykk@wp.pl z góry dziekuje
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

proszę bardzo Razz http://autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/1a/3c/cc/0900823d801a3ccc.jsp

poszperaj trochę na tej stronie - znajdziesz tam na pewno jeszcze więcej informacji Idea

pozdr
Marek
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw Lis 24, 2005 22:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to raczej rozrząd jak go odpalałeś to pewnie coś mogło się stać z zaworami wydaje mi się ze nie obejdzie się bez zdjęcia głowicy Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 11:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To prawie jak i u mnie. Evil or Very Mad Wraca żona z zakupów , zostawiła na kilka godzin na dworze i nie mogę go odpalić. Na początku jakby chciał ale coś mu brakowało . Jakby benzyny. Niestety nie mogę przestawić go na gaz i sprawdzić czy odpali. Czyżby padła pompa paliwowa? A może banał zamarzł przewód paliwowy lub sama pompa paliwa?

Jak to sprawdzić? Idea

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz i Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 12:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no raczej zamarznięcie nie wchodzi w rachubę - raz że nie było jeszcze teraz takich mrozów ,a dwa to nie diesel - pędzej w nim niż w benzynie robiłaby się kasza

po włączeniu zapłonu w czasie 1-2 sekund powinna być słyszalna pompa - nabija ciśnienie do listwy wtryskiwaczy.

w listwie wtrysków (w przedniej głowicy ) znajduje się zaworek do sprawdzania ciśnienia - jak masz dojście do odpowiedniego ciśnieniomierza to możesz je dokładnie sprawdzić - jeżeli nie to spróbuj nacisnąć ten zaworek - paliwo powinno wyraźnie ,z dość dużym ciśnieniem z niego trysnąć - jeżeli się tylko zasączy - to coś z pompą

jeszcze jedno - dlaczego nie możesz przełączyć na gaz - większość centalek gazowych ma taką funcję(awaryjną) do odpalenia auta na gazie omijając benzynę - jeżeli jednak jej nie znajdziesz - to podaj po prostu plus na elektrozawór ( na reduktorze też),oraz na emulator wtrysków - jeżeli odpali to przyczyna tkwi w układzie paliwowym ,a jak nie to błąd jest chyba w układzie zapłonowym
powodzenia
Marek
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro sprawdzę cisnienie na listwie. Natomiast co do gazu to przełącznik nie ma opcji tylko gaz.
Co do gazu to może być mały problem. A co z zaworem na butli?

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz i Opel omega 2,0 gaz (automat)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WMA napisał:
Co do gazu to może być mały problem. A co z zaworem na butli?


nie bardzo rozumiem - co z tą butlą ? Sad
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i właśnie mam przestawiony wałek rozrządu ssacy o 1lub 2 ząbki przestawie i zobaczę co sie stanie
dzieki za schemaciki Laughing mam nadzieję ze tam w silniczku nic sie nie nabroiło Rolling Eyes
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tigra napisał:
mam nadzieję ze tam w silniczku nic sie nie nabroiło Rolling Eyes


na autozone.com widziałem zdjęcia tłoka - wygląda na to że ma on miejsce na otwarte zawory - więc myślę że nie zostały one powyginane

pozdr.
Marek
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oby tak było dam znac jak go złoże Wink
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do odpalania awaryjnego na gazie to wystarczy podac plus do jednego elektrozaworu a reszta sama sie pootwiera bo sa spiete równolegle ten w butli równierz Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki za podpowiedź. W sobotę będę próbował go uruchomić. A w którym miejscu wyłączyć wtryski?

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz i Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Lis 25, 2005 23:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak podasz plus na ktorys z elektrozaworów to poda automatycznie na emulator wtryskiwaczy i odlaczy sam pod warunkiem ze masz zalozony emulator ale chyba masz Smile Pozdr jakby co to dzwon tel 0603-214-210 zawsze mam przy sobie ten tel i sluze pomoca nawet w nocy ale to tylko w pilnych naprawde przypadkach !!
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing udało sie znowu usłyszałem swój silniczek i już jest wszystko OK Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Przestawiłem o 2 ząbki rozrząd tak jak powinno być na znakach
przestrzegam wszystkich do zostawiania samochodziku na podjazdach górkach itd na biegu bo może wam sie stać tak samo jak mi Mad
Jeszcze raz dzieki za schemaciki Exclamation Exclamation Exclamation
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 9:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to super że się udało - teraz pytanie o stan paska - może należy go wymienić - wydaje mi się że dobry pasek nie ma prawa przeskoczyć na kołach Exclamation

pozdro
Marek
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tigra
*
*


Dołączył: May 30, 2005
Posty: 36
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wyglada na to ze jest w super stanie ma przejechane 20tys km byc moze stało sie przez to ze stawiałem go przez pół roku na podjezdzie na biegu i sie rozciągnoł bo jak zdjołem obudowy to był luzny. ale tak czy tak zamówię nowy i go wymienię.
ps
dobrze ze tylko na przeskoczonym ząbku sie skończyło Very Happy
pozdro
Krzysiek Laughing
_________________
Chrysler Voyager2,4se właśnie zgazowany:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tigra napisał:
byc moze stało sie przez to ze stawiałem go przez pół roku na podjezdzie na biegu i sie rozciągnoł bo jak zdjołem obudowy to był luzny


tutaj raczej pasek nie ma znaczenia - to koła zębate w skrzyni są narażone na przeciążenia - jeżeli pasek jest rozciągnięty - to albo napinacz nie dociska ,albo sam pasek jest kiepskiej jakości - wymień go czym prędzęj Exclamation

pozdr.
Marek
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 18:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A mój niestety cichy. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Sprawdziłem paliwo na listwie . Mógłbym wykręcić wogóle zawór i nic. Crying or Very sad
Dałem plus na zawór przy reduktorze gazowym i usłyszałem otwarcia zaworów. Niestety na gazie też nie odpalił.

Po włączeniu stacyjki nie słyszę pracy pompki paliwowej. Jest tak cicha? Shocked

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz (unieruchomiony) i Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
szwaga
*
*


Dołączył: Nov 07, 2004
Posty: 164
Skąd: Ząbkowice

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja swoją słyszę wyraźnie siedząc za kierownicą - poproś kogoś niech przekręci stacyjkę a Ty w tym czasie słuchaj w okolicy pompy - jednak jeżeli na listwie nie ciśnienia to napewno pompa(niestety) sprawdź jeszcze bezpieczniki i przekaźnik - powodzenia
_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER 3,3 '96 ZAGAZOWANY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wklejam link do zdjęć i instrukcji demontarzu pompy w naszych autkach http://autozone.com/servlet/UiBroker?ForwardPage=/az/cds/en_us/0900823d/80/1a/43/1d/0900823d801a431d.jsp Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 26, 2005 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stronę już przejrzałem.
Właśnie przerobiłem zgodnie z Twoją sugestia instalację gazową.
A jednak nie wszytkie zawory są sprzężone. Zawór przed filtrem miał odcięcie. Może to być spowodowane czujnikiem temperatury. Zmostkowałem z zaworem przy parowniku i usłyszałem gaz. A poza tym zdemontowałem silnik krokowy. Też był cały czas zamknięty. Czym można go ewentualnie przesmarować? WD40 czy coś podobnego.
I już miałem sprawdzić odpalanie na samym gazie z rurką zamiast silnika i padł akumulator. Właśnie się ładuje. Jutro dalszy ciąg. Twisted Evil

Pozdrawiam
Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz (unieruchomiony) i Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pryjom
*
*


Dołączył: Oct 19, 2005
Posty: 124
Skąd: tychy

PostWysłany: Nie Lis 27, 2005 12:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie w windstarze tez nie ma polozenia tylko na gazie ale po przekreceniu kluczyka i po przelączeniu z pozycji gaz(odpalanie na benzynie) na pozycje benzyna i z powrotem przechodzi w tryb odpalania na samym gazie moze u ciebie tez sie tak da sprobuj
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Pon Lis 28, 2005 19:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki jarecek za porady.
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Udało się, odpalił. Cóz za rozkosz słuchać taki silniczek.
Niestety musiałem wymienić pomkę paliwa. Crying or Very sad
Zainstalowałem pompkę od peugota 406. Wymagała małych przeróbek
w dolnej części (filtek na pompce). Ale chodzi i to jak. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Wojtek
Dodge caravan 3,3LE gaz i Opel omega 2,0 gaz (automaty)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Lis 28, 2005 20:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cieszę się że mogłem pomóc w razie c to dzwoń . A co do smarowania silników krokowych to stosuje się specjalny smar teflonowy jest bodajze w ofercie Wurtha bo wsio inne przyczyni się do destrukcji wszelkie WD i inne od temperatury w komorze silnika i innych czynników wytapiają się natychmiast pozostawiajac suchy trzpień i silnik się przyciera można dać również smar z dodatkiem miedzi stosowany do zasisków hamulcowych ma wysoką temperaturę wytopienia i bdb właściwości smarne Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group