www.asu.pl :: Zobacz temat - Pamiętacie żółte camaro 3gen 5.7 które straszyło na allegro
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pamiętacie żółte camaro 3gen 5.7 które straszyło na allegro

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Pią Maj 18, 2012 21:00    Temat postu: Pamiętacie żółte camaro 3gen 5.7 które straszyło na allegro Odpowiedz z cytatem

przez 5 ładnych lat? Wróciło tyle że jest teraz białeVery Happy
http://moto.allegro.pl/chevrolet-camaro-5-7-i2352850311.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Maj 18, 2012 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętam je. Nie mam pojęcia kto to zbudował i co miał w głowie ale z niego tylko napęd i parę intratnych gratów zawziął reszte na złom
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pią Maj 18, 2012 23:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zna je kazdy kto sledzi rynek f-body. ten kujawsko-kaszubski straszak zmienia lokalizacje i kolor a kontrahentow ani widu ani slychu Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 1:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby miał dobry silnik skrzynie wał i most to bym go wziął za 5tyś szlifierka mlotek dłuto i może by sie dalo wyciagnac camaro z tego syfu a jak nie to do drugiego fbody przelozyc pelno tych niby muscle cars z v6tkami jest. W Polsce nawet na IRON DUKE'a trafiłem Boże jedyny camaro z takim silnikiem.... no nic to ale chyba z mechaniką w tym czyms nie jest fajnie skoro idzie na handel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 9:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silnik i skrzynia do remontu. rozmawialem ze sprzedajacym kilka razy. teraz auto jest w plocku.

a co do Iron Duke SC to w stanach idealny egzemplarz staje sie klasykiem i osiaga ceny kolekcjonerskie tak jak berlinetta od kilku lat. rynek f-body rzadzi sie swoimi prawami. firebird Iron Duke z pełnymi akcentami to poszukiwany samochod, bardziej niz camaro.
sytuacja sie odwraca i v8 lacznie ze swapowanymi LS do 3gena jest sporo to 2500 EFI juz praktycznie nie ma z wiadomych powodow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 10:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ogladam fotki i zastanaiwam sie jak ktos to zrobil??
Te wszystkie "ozdoby" sa z blachy, plastiku czy moze z betonu?
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 13:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

HarryAngel napisał:
silnik i skrzynia do remontu. rozmawialem ze sprzedajacym kilka razy. teraz auto jest w plocku.

a co do Iron Duke SC to w stanach idealny egzemplarz staje sie klasykiem i osiaga ceny kolekcjonerskie tak jak berlinetta od kilku lat. rynek f-body rzadzi sie swoimi prawami. firebird Iron Duke z pełnymi akcentami to poszukiwany samochod, bardziej niz camaro.
sytuacja sie odwraca i v8 lacznie ze swapowanymi LS do 3gena jest sporo to 2500 EFI juz praktycznie nie ma z wiadomych powodow.


Kolor granitowy 2.5 iron duke do remontu na blachach z Niemiec pojawia sie na allegro ma zniszczone wnetrze ale jest 100% sprawny cena kjakies 6k chyba gosc nie wiem co ma:) ale jak dla mnie w autach GM nie ma co kupowac nizej niz 5.7 litra. To kultowa jednostka a 6.6 hmm cos pieknego. 5.0 jakos kiepsko ciagnie nadwozie mam takie same odczucia z jazdy jak mustangiem 3.8 150KM niby to kiedys wystarczylo ale teraz to juz jest zbyt malo...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 13:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to jest body kit ktory mozna bylo dokupic kiedys na tagach w essen do 3 gen f-body. jaki jest kazdy widzi ale ktos to produkowal i jak widac sprzedawal. o gustach sie nie rozmawia bo efekt widac na fotkach Wink

ja bardzo lubie 5,0 tbi w 3genach. to criusery ktore maja 190hp i ok 400Nm. pieknie brzmia, plynnie sie przemieszczaja a do dynamicznej jazdy sa stworzone. to silnik dla swiadomego pasjonata. dla niektorych religia.
do palenia wiadomo zostaly stworzone tpi, odpowiedni dobor przelozenia w moscie, szpera i 3 gen palacy gume zawsze wyglada efektownie.

6.6 czyli 400 byly tylko w 2genie. big block oldsmobila zawsze bedzie kultowy.

o koninie nie rozmawiam bo nie lubie, nie kreca mnie Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 13:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie jestem pewnien czy TBI albo TPI to chyba najbardziej oszczedny v8 jakim mialem przyjemnosc pojezdzic.
Na trasie mozna bylo sie pokojnie krecic kolo 9l.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak ale miałem pare tygodni caprice wagona z tym drewnem na drzwiach i silnik 5.0 V8 nie dawal rady:/ jal wlozylem podnosnik troche narzedzi itp rzeczy moze 100kg obciazenia to juz czuc bylo jak w bmw 316 jadacym z pelnym zaladunkiem pod gore ze to raczej slaba jednostka. 6.6 jest swietny silnik. Chcialem do swojego 3gena wrzucic bo ale znalazlem bude i bedzie dalej 5.7 tylko no coz. Nie moge sie doczekac jak 3gen i mustang gt wroca od blacharza. Konto puste ale przynajmniej auta nie beda straszyc:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 14:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

CO sie tyczy tego body kit'a to tylny pas z lampami mnie przeraza:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

harry czemu nie TPI ?
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 17:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
Tak ale miałem pare tygodni caprice wagona z tym drewnem na drzwiach i silnik 5.0 V8 nie dawal rady:/ jal wlozylem podnosnik troche narzedzi itp rzeczy moze 100kg obciazenia to juz czuc bylo jak w bmw 316 jadacym z pelnym zaladunkiem pod gore ze to raczej slaba jednostka. 6.6 jest swietny silnik. Chcialem do swojego 3gena wrzucic bo ale znalazlem bude i bedzie dalej 5.7 tylko no coz. Nie moge sie doczekac jak 3gen i mustang gt wroca od blacharza. Konto puste ale przynajmniej auta nie beda straszyc:)


To moze silnik mial zdechanite pare koni?
POzatym zalezy jakiego przyspieszenia oczekujemy od auta, mi do jazdy po wawie wystarcza PTS z 3.1 i wcale sie nie denerwuje jak mnie np nubira wyprzedzi Wink
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja w mercurym mam niby 190KM ale to mul jest no i po kiego szybkie auto w korki jednak caprice wagon i 5.0 silnik to kiepsko troche wypada. mamnadzieje ze za dwa tygodnie ten 3gen nie pojawi sie czerwony na allegro:D
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JaBolek napisał:
Alexander25 napisał:
Tak ale miałem pare tygodni caprice wagona z tym drewnem na drzwiach i silnik 5.0 V8 nie dawal rady:/ jal wlozylem podnosnik troche narzedzi itp rzeczy moze 100kg obciazenia to juz czuc bylo jak w bmw 316 jadacym z pelnym zaladunkiem pod gore ze to raczej slaba jednostka. 6.6 jest swietny silnik. Chcialem do swojego 3gena wrzucic bo ale znalazlem bude i bedzie dalej 5.7 tylko no coz. Nie moge sie doczekac jak 3gen i mustang gt wroca od blacharza. Konto puste ale przynajmniej auta nie beda straszyc:)


To moze silnik mial zdechanite pare koni?
POzatym zalezy jakiego przyspieszenia oczekujemy od auta, mi do jazdy po wawie wystarcza PTS z 3.1 i wcale sie nie denerwuje jak mnie np nubira wyprzedzi Wink


jak wyżej mnie jadącego PTSem i kaszlaki wyprzedzają i mam na to wyje...e po uja się śpieszyć jak debil i po heblach zaraz dawać szkoda wachy życia i auta.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 20:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurcze chyba nie znacie roznicy miedzy spokojna jazda a problemem z podtoczeniem sie pod wzniesienie. Silnik 5.0 w GM nie ma wogole sily pchac caprice'a wagon a to roznica z powolnym toczeniem sie bo jednak crown victoria 4.6 ma wystarczajaca ilosc KM. 5.7 w caprice to wtedy ma rece i nogi i od crown victorii jest duzo lepsze. Trzeba szukac kombiaka z tym silnikiem albo forda LTD w kombiaku. Bardzo mi sie podobaja stare kombiaki forda i gm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1973 Chevrolet Caprice Classic 454ci 8.7 17.0
1976 Chevrolet Caprice Classic 400ci 12.8 17.6
1980 Chevrolet Caprice Classic 18.5 21.4
1980 Chevrolet Caprice Wagon (Gas) 13.9 20.0
1980 Chevrolet Caprice Wagon (Diesel) 19.6 21.7
1992 Chevrolet Caprice Classic LTZ 10.3 17.4
1993 Chevrolet Caprice Classic 8.5 16.6


1991 Ford Crown Victoria LX 9.9 17.4
1992 Ford Crown Victoria LX 9.5 17.1
2005 Ford Crown Victoria LX 8.1 16.2
2005 Ford Crown Victoria LX Sport 7.9 16.2 (C&D)

Czasy 0-60 i 1/4 mili

Miales poprostu zdechniety silnik.
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

alex musisz wyremontowac silnik!
moje auta jada smialo z obciazeniem 4+pies pod kazde wniesienia. mialem tez okazje jechac 45st. dal rade tylko zagotowal wode.
jak mnie cos wyprzedza to serce mi radosc rozpiera. on nie wie,ze ja wiem,ze on nie wie,ze moge mu uciec i to mnie bawi.nie musze juz nikomu,a zwlaszcza sobie niczego udowadniac Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JaBolek
*
*


Dołączył: Feb 18, 2012
Posty: 1006

PostWysłany: Sob Maj 19, 2012 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moje serce rozpiera radosc poniewaz moja dupa ma 10 razy bardziej wygodnie niz dupa osoby ktora mnie wyprzedza Smile a na swiatlach i tak sie znow spotkamy
_________________
Ford thunderbird 5.0 89r lpg  Chrysler le Baron 2.2 87r - lpg  
Polonez borewicz 89r 1.6 HEMI Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Nie Maj 20, 2012 0:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jajcarze. Laughing Laughing
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Maj 20, 2012 7:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stodola w tle mowi wszystko o "tuningu" tego czegos Laughing
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Maj 20, 2012 9:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

3-gen w oryginalne wygląda idealnie. Tuning to jakaś pomyłka no chyba ze parę modów TPI , TBI ale nie karoserii
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Nie Maj 20, 2012 16:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To może faktycznie silnik w tym 5.0 zdechl? Nie wiem nie jest to moj problem juz ale widzac po czasach ktore wkleil Jabolek to faktycznie moze byc przyczyna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
Kurcze chyba nie znacie roznicy miedzy spokojna jazda a problemem z podtoczeniem sie pod wzniesienie. Silnik 5.0 w GM nie ma wogole sily pchac caprice'a wagon a to roznica z powolnym toczeniem sie bo jednak crown victoria 4.6 ma wystarczajaca ilosc KM. 5.7 w caprice to wtedy ma rece i nogi i od crown victorii jest duzo lepsze. Trzeba szukac kombiaka z tym silnikiem albo forda LTD w kombiaku. Bardzo mi sie podobaja stare kombiaki forda i gm

POwinien lepiej ciągnąć,mam teraz na codzień Grand Cherokee z 5,2 i chociaz do muscle cara dużo mu brak,to jednak jak wcisnę gaz czuć mocne przyspieszenie,z wyprzedzaniem nie mam problemów.Sekwencja-nie ma żadnej różnicy w osiagach (wiem,wiem,nie lubisz LPG Wink ).
Zmieniłem bo żona narzekała,że cherok przypomina traktor-wyposażeniem Laughing
I skóry nie było-ale kupując takiego własnie chciałem.
Za to teraz w Grandzie co jakis czas różne pierdoły z elektryki wariuja-a to wyświetlacz,a to Check sie zapala bez powodu,ale nic to Very Happy ,samo potem przechodzi.
Czego sie nie robi dla kochanych żon. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
To może faktycznie silnik w tym 5.0 zdechl? Nie wiem nie jest to moj problem juz ale widzac po czasach ktore wkleil Jabolek to faktycznie moze byc przyczyna.

Prawdopodobnie,co tym bardziej dziwne,że zarżnąć amerykańskie V8 jest naprawde trudno.
Albo ma z 1mln km,albo ktos coś schrzanił wczesniej.
A może skrzynia?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Maj 22, 2012 23:49    Temat postu: Re: Pamiętacie żółte camaro 3gen 5.7 które straszyło na alle Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
przez 5 ładnych lat? Wróciło tyle że jest teraz białeVery Happy
http://moto.allegro.pl/chevrolet-camaro-5-7-i2352850311.html

Silnik bajka,ale za 5k pewnie zlom.
I sprawdza sie ,ze nasi nie umieja naprawiać aut.Gdyby raz ktos zrobił porządnie,dostalby i 20k od zapaleńca,a tak sprzeda w końcu za 3k,bo kto to kupi.
Kupi młody napalony,ktory widział camaro na filmie i nie ma kasy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Maj 23, 2012 1:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Juz wiadomo co bylo z silnikiem:D Niestety do szlifu lub do wywalenia na jakies inny .
Wiedzialem ze jak sprzedasz jednego to kupisz drugiego hehe. Gdbybym kupowal Granda to jak na dojazdy do pracy to tylko w gaz a jak do wwozenia dziecka i rodziny okazjonalnie to w sumie bez lpg. Niestety aerodynamika pustaka do tego v8 i wysokie zawieszenie powoduja ze grand chleje masakryczne ilosci benzyny i moja pensja by nie starczyla na te auto szczegolnie w te korki bo Warszawa sie blokuje:/
Ja celuje w Granda tylko tak 2003-2004 ew moze commander ale nie hemi bo sasiad ma i wydaje 2800 na benzyne co miesiac. Dobre jest DUrango i Dakota one jakos mniej pala. Expedition 5.4 chyba najmniej mi sie wydaje ale dobry bez total loss kosztuje tyle co 2 grandy wiec poza zasiegiem narazie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Sro Sie 01, 2012 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
ze grand chleje masakryczne ilosci benzyny i moja pensja by nie starczyla na te auto szczegolnie w te korki bo Warszawa sie blokuje:/

Iiii,nie tak źle Wink
Pali koło 20,w miescie korki max 25 gazu,benzyny 2 l mniej.W zasadzie spalanie nie różni sie wiele,niezaleznie jak bys nie jechał-deptasz czy pomalutku Wink


Cytat:
Ja celuje w Granda tylko tak 2003-2004 ew moze commander ale nie hemi bo sasiad ma i wydaje 2800 na benzyne co miesiac.

Zalezy ile km ?
Cytat:
Dobre jest DUrango i Dakota one jakos mniej pala. Expedition 5.4 chyba najmniej mi sie wydaje ale dobry bez total loss kosztuje tyle co 2 grandy wiec poza zasiegiem narazie.

Większośc pięciolitrówek V8 spali 20 do 25.
Moj 4,0 też tyle palil,chociaz mniejszy silnik-wnioski jasne Wink
Kupowac zawsze wiekszy silnik Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Sie 02, 2012 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No jak będe kupować Expeditiona lub Durango o tylko V8 Duzych V6 nie ma sensu bo to szybciej się sypie nie ten dzwiek i chleje wiecej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Czw Sie 02, 2012 17:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
No jak będe kupować Expeditiona lub Durango o tylko V8 Duzych V6 nie ma sensu bo to szybciej się sypie nie ten dzwiek i chleje wiecej.


V8 to zawsze V8,i pali prawie tyle co V6.

A ten 5,0 wyremontuj,powinienes sie zmiescic w jakichs 7-8 k zł.Jak zaczniesz zabawe w przekładki na inny,zapłacisz wiecej i nerwy Cie zezra,bo to cholerna robota i często cos nie działa jak powinno.
Widziałem na rockauto niedawno crate engine do mustanga za 3 k $.Juz nie maja,ale to bardzo tanio,może uda Ci sie gdzies znależć za te kase nowy silnik w Stanach?
Pomoge Ci sprowadzic,jak znajdziesz.
Nie powinno byc drogo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Czw Sie 02, 2012 23:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kupiłem wszystko do taurusów i mustanga na rockauto. Jak przyjdą wszystkie paczki to skończe szykować sho i flexa a w mustangu wymienię tylne sprężyny z gumami i powinien być już koniec przynajmniej z tym autem. Mercurego chyba już robił nie będę. WYciągne układ napędowy i fotele a resztę wywale na szrot. Mogę ew zrobić EGR, sprężyne z przodu i zacisk ale nie chce mi się bo nie mam czasu wogóle już za tym łazić. Robota na to nie pozwala...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Samochody Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group