www.asu.pl :: Zobacz temat - pompa paliwa problem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pompa paliwa problem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Maj 18, 2012 20:20    Temat postu: pompa paliwa problem Odpowiedz z cytatem

witam padła mi pompa paliwa miałem sam wkład i pomyslałem ze złożę w całośc pompe i bedzie ok złożyłem a tu zonk ,co moze być nie tak .
pompe wsadzilem do pojemnika z benzyną i sama pompa pompuje dosyc ładnie a jak ja złożę w całos to doopa myśle ze cos nie tak mi sie złożyło moze jakis oring albo uszczelka wsadzona nie tak ,ma ktos moze jakis schemat albo coś w tym stylu a może jakies sugestie co jest nie tak ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pią Maj 18, 2012 20:27    Temat postu: pompa Odpowiedz z cytatem

Wyciągnij pompę, wsadź całą kompletną pompę do wiaderka z paliwem i podłącz (uważaj aby nie podpalić nic). Wtedy będziesz widział co jest nie tak. Nigdy nie widziałem instrukcji wymiany wkładu. Przeważnie w serwisówkach jest aby wymienić całą kompletną pompę.
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sipadodge
*
*


Dołączył: Jun 22, 2008
Posty: 332
Skąd: kalisz dodge caravan 3,0 lpg 96

PostWysłany: Pią Maj 18, 2012 21:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zrobiłem tak i cos tam ciągnie ale słabo duzo słabiej niz sama pompa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
scr3amer
*
*


Dołączył: Jun 21, 2012
Posty: 19

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2012 13:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witaj, ja też próbowałem wymienić sam wkład ale to koszmar. Po chyba 30 kombinacjach auto odpaliło ale nie dostawał żądanego ciśnienia i działał tylko na wolnych obrotach. Skończyło się na zakupie całej pompy - teraz autko śmiga aż miło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Maj 15, 2014 18:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie ma ktoś namiar na sprawdzony zamiennik wkładu pompu do Voyka 01-03? U mnie chyba zaczyna niedomagać, tak więc czas się rozglądnąć za nową.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Czw Maj 15, 2014 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja zakupiłem a allegro, nie mam już linka. kupiłem za kwotę 95 złotych sam wkład. wymiana zajęła mi 1 godzinę, łącznie z opuszczeniem zbiornika. Robota prosta ale trzeba uważać żeby nie połamać nic, choćby pływaka. zadziałało od pierwszego strzału. polecam. bez sensu jest kupowanie całej pomy, po to robią wkłady......
ps. pasuje też od lanosa, sprawdzałem, jest idealnie taka sama, choć ja kupiłem typową do chryslera.
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Czw Maj 15, 2014 20:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kobys ale do żaby jest lekko inna i dlatego pytam o zamiennik.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pią Maj 16, 2014 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak wyjmiesz pompę na na niej lub też na jej wkładzie - silniczku, będziesz miał numer katalogowy urządzenia. porównaj na allegro i masz tam pełno zmieników.
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Maj 17, 2014 11:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Teraz tak się zastanawiam czy kupować sam wkład czy całą pompę, bo rzekomo pompa u mnie była nie tak dawno wymieniana a jest problem ze wskaźnikiem paliwa który cały czas pokazuje rezerwę albo 0, może coś źle poskładali albo urwali i dlatego są problemy. Tak na szybko dobierając to kupie chinczyka, to jakby co to zaryzykuje i kupię taką pompe
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Cze 14, 2014 15:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I zaryzykowałem >Sad chińskie gł..... różni się od oryginału


razem z pompką było dodane sitko, z tym że nie ma mozliwości jego zamontowania na otworze ssącym, w tym widocznym otworze jest siteczko. Jedynym miejscem zamontowania tego dodatkowego sitka była rureczka, chyba przelewowa, czego nie miała oryginalna pompka ??? Tak więc po co to dodatkowe siteczko?


Po poskładaniu wszystkiego z nowym filtrem, po kilku krotnym przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon w celu napompowania paliwa, próbuje odpalić i nie odpala. Dolałem jeszcze 6l paliwa i dalej nie odpala. Pompkę słychać jak za każdym włączeniem zapłonu uruchamia się na 2 sekundy. Wszedłem pod samochód i odpiąłem przewód paliwowy biegnący z filtra do silnika, druga osoba włącza zapłon i nic nie leci, mimo że pompka się załącza na te 2 sekundy. Wściekły demontuje ponownie zbiornik, wyciągam to gł....., rozbieram starą i nową pompkę. Stara oryginalna pompka jest większa od tego zamiennika. Wewnątrz zamiennika widać jakiś układ przelewowy, czego nie ma w oryginale. Nie mogąc zmusić jej do pompowania, zamontowałem starą, z tym że jakimś cudem oderwało się siteczko filtrujące, więc teraz jest bez tego siteczka, co pewno jeszcze szybciej dobije ta pompe.
Tak więc muszę znów kupić całą pompę a nie sam wkład, ze względu na to siteczko, bo z tym gł.... to raczej już nic nie da się zrobić. A może sprzedawca się myli i ta pompa jest do innego samochodu?

I tak na koniec, ewidentnie było widać że pompka, filtr są oryginalne i swoje lata mają, tak więc nikt niczego w PL nie wymieniał a mechanik z warsztatu w którym rzekomo ten samochód przez poprzedniego właściciela był serwisowany mówił mi że pompa paliwa była wymieniana.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group