www.asu.pl :: Zobacz temat - Jak odpowietrzyc instalacje chlodzenia w Winstarze LX 3.8 95
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak odpowietrzyc instalacje chlodzenia w Winstarze LX 3.8 95

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Gizz
*
*


Dołączył: Nov 19, 2005
Posty: 2

PostWysłany: Sob Lis 19, 2005 13:16    Temat postu: Jak odpowietrzyc instalacje chlodzenia w Winstarze LX 3.8 95 Odpowiedz z cytatem

Jak w temacie dzwonilem do serwisu gosc powiedzial ze chodzaca wskazowka temperatury to walnieta uszczelka pod glowica i ze koszt wymiany to 3000 zl jutro mam odstawic samochod i troche sie boje zeby mnie nie walil po uszach wiec chce poprobowac najpierw sam a moze ktos zna dobry i niedrogi warsztat w okolicach warszawy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Nie Lis 20, 2005 18:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spokojnie Nie rozpeć sie tak jak ja, bo niepotrzebnie wziąłem sie za głowice.
Temperatura to może być: termostat, wentylatory, czujnik, zapowietrzenie układu. Sprawdź po kolei. A najpiew powiedz nam coś dokładniej o objawach.

Wojtek
Windstar LX 3,8/95 zagazowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gizz
*
*


Dołączył: Nov 19, 2005
Posty: 2

PostWysłany: Pon Lis 21, 2005 10:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niestety sprawa sie juz wyjasnila uszczelka objawy bialy dym z rury i bombelkowanie w zbiorniczku wyrownawczym postanowilem zrobic to sam glowice mam juz zdjete powiedzcie prosze na co zwrocic uwage przy skladaniu zeby nie robic tego za miesiac ponownie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pon Lis 21, 2005 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

SKORO JUŻ ZDJĄŁEŚ GŁOWICE TO:
PRZESZLIFUJ W DOBREJ SZLIFIERNI ZAWORY, GNIAZDA ,GŁOWICE TO SĄ NA PRAWDE4 NIE WIELKIE PIENIĄDZE- KILKADZIESIĄT ZŁOTYCH
PILNUJ PRZY ROZBIURCE TEGO ABY KAŻDY ELEMENT JAK POPYCZACZ, LASKA I INNE TRAFIŁY W TO SAMO MIEJSCE ZKĄD WIJOŁEŚ.
nIBY DROBNOSTKA ALE TE ELEMENTY SĄ JUŻ S SOBĄ DOTARTE I LEPIEJ ICH NIE MIESZAĆ. cZYSTOŚĆ DEMONTAŻU I MONTAŻY TO TEŻ BARDZO WAŻNA SPRAWA. UŻYWAJ POŻĄDNYCH NAŻEDZI.
JAK BĘDZIESZ DOKRĘCAŁ GŁOWICE STARAJ SIE ABY SUPER RÓWNOMIERNIE DOCIĄGAĆ SRUBY. NA KONIEC PAMIĘTAJ O KLUCZU DYNAMOMETRYCZNYM I TAK ZOSTAW DO DNIA NASTĘPNEGO.
PUŻNIEJ POPUŚĆ STOPNIOWO KAŻDĄ SRUBĘ O 3/4 OBROTU I PONOWNIE DUNAMOMETREM DOKRĘĆ WSZYSTKIE ŚRUBY A NASTĘPNIE ZWYKŁY KLUCZ Z PRZEDŁUŻKĄ I JESZCZE DOWAL O KĄT 40 STOPNI
PRZEDTEM ŻECZ JASNA ZAZNACZ MAZAKIEM CECHE NA KAŻDEJ ŚRUBIE.
jAK JUŻ BĘDZIESZ MIAŁ SWOBODNY DOSTĘP TO SPRAWDŻ SOBIE NAPINACZ PASKA. MOŻE GO NAWET WARTO ZDEMONTOWAĆ I DAĆ NOWE ŁOŻYSKO I SPRAWDZIĆ CZY JUŻ ZE STAROŚCI NIE JEST WYKRZYWIONY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Lis 29, 2005 16:19    Temat postu: glowica Odpowiedz z cytatem

Ja przy dokrecaniu glowicy bym uwazal .Lepiej dokrecic zgodnie ze specyfikacja, kolejnosc dokrecania srub tez jest bardzo wazna.

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group