www.asu.pl :: Zobacz temat - Nierowna praca silnika
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nierowna praca silnika

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lis 14, 2005 17:21    Temat postu: Nierowna praca silnika Odpowiedz z cytatem

Mam maly problem,z autkiem dotychaczas bylo wszystko ok,musialem wymienic jedynie pompke paliwa,wiec auto stalo z rzuconym bakiem ok.tygodnia czekajac na pompke,akumulator byl wyciagniety.Po zalozeniu pompki i odpaleniu auta kopci na czarno nie milosiernie,swiece z czarnym grubym nagarem.Sprawdzalem lampa swiece i przewody wszystko ok.Po podniesieniu na biegu jalowym pokrywy filtra widac wyraznie stozek paliwa wtryskiwany na przepustnice,wg.mnie dostaje za duzo paliwa i nie rowno pracuje,tak jak by jeden cylinder przerywal,w czasie jazdy na zimnym silniku jeszcze jakos jedzie ale jak sie zagrzeje zaczyna szarpac,tak jakby czasami byl zanik iskry na ktoryms z cylindrow.Pytanie,ktory czujnik swiruje,sonda lambda czy czujnik temp.powietrza.Zaznaczam ze przed wymiana pompki wszystko bylo ok.prawie nowa sonda lambda (ok.3000km).Moje auto to escoret usa 1989r/1900ccm/LX-jednopunktowy wtrysk.Co ty na to JARECEK??????????????????Chyba bez wizyty na komputerze sie nie obejdzie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon Lis 14, 2005 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czujnik temperatury może być ale nie musi postaraj sie go sprawdzic multimetrem lub calkiem odpiac i zobaczyc efekty najwygodniejszy sposob to komputer i diagnostyka a nie zalozyles jakiejs rajdowej pompy paliwa o cisnieniu z 10 atm ?? Czasami wystarczy skasowac bledy i zostawic auto na wolnych az sie zagrzeje do 90 % i po klopocie spróbuj odłączyć aku na godzinke zwierajac klemy ze soba oczywiscie nie akumulatora tylko kable idace od po czym odpal i zostaw go na wolnych az sie zagrzeje nie dotykaj gazu !!! Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lis 14, 2005 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzieki za radę JARECEK,co my bysmy bez ciebie zrobili,powinien w niebie czekac na ciebie zloty tron:-),jutro sie pobawie z kasaja bledow i z odpieciem czujnika temp.powietrza,a jak to nie da rezultatow to niestety 100zl do kieszeniu i na komputer
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Lis 14, 2005 20:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha a co do rajdowej:-) pompki z 10 atm. to chyba jest jeszcze regulator cisnienia,tak mi sie wydaje:-)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto Lis 15, 2005 9:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Regulator regulatorem ale gdy pompka ma masakryczna wydajnosc to on nawet nie pomoze bo nie odbierze takiego cisnienia powrót paliwa Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Lis 15, 2005 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pompke zamawialem konkretnie pod ten model,dzisiaj rano zrobilem jak radziles z klemami akumulatora i na wylaczonym czujniku temp.powietrza,przez caly czas pracy na biegu jalowym az do momentu wlaczenia sie wentylatora chlodnicy z rury wydechowej wydobywal sie czarny dym i czuc bylo nie dopalonym paliwem.Poza tym wczesniej mialem takie objawy ze przy jezdzie w przedziale obrotow 1800 do 2100 auto dusilo,brakowalo mu mocy i zaczelo nim szarpac,po przekroczeniu tych obrotow juz ciagnal normalnie,wczesniej auto jezdzilo na walnietej sondzie lambda i zastanawiam sie czy przyczyna tych objawow nie jest zapchany katalizator(w koncu ma juz 16 lat),a co do kopcenia to stawiam jak pojade na komputer ze to sonda lambda,co ty na to JARECEK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group