www.asu.pl :: Zobacz temat - smar i kalamitki
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

smar i kalamitki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 17:27    Temat postu: smar i kalamitki Odpowiedz z cytatem

poradźcie jak sprawdzić czy w np.łączniku stabilizatora lub sworzniu wahacza jest wystarczająca ilość smaru. Jest tam kalamitka i można uzupełnić, ale skąd wiedzieć, że to już czas?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 17:31    Temat postu: uzupełnianie Odpowiedz z cytatem

W ciemno nabij wszędzie. Nie zaszkodzi... Very Happy (nie da się sprawdzić)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 17:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Takie smarowanie wykonuje się okresowo ,a co ile ? może co pół roku lub 10000 km. nie wiem .
_________________
Chrysler Cirrus 2.5 V6 / Fiat Marea 1.6 .Wcześniej 14 innych mniej lub bardziej udanych samochodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 18:02    Temat postu: kalamitki Odpowiedz z cytatem

Raz na rok wystarczy...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 19:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ooooo... to już czas luknąć. Dzięki
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Mar 15, 2012 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

generalnie przy kalamitkach zasada jest taka ze wciska sie smar az do momentu kiedy zacznie sie wyciskac swiezy smar...nadmiar sie wyciera i tyle Smile a i do smarowania kup jakis dobry smar na mydle litowym
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Kwi 26, 2012 17:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam teraz pytanie do ASU. Piszę tu, żeby inni na przyszłość nie mieli rozterek. Przyszły dzisiaj końcówki drążków (paczka cała wszystko OK - dzięki). Są one z kalamitkami, ale nabite już fabrycznie czy trzeba własnego smaru wrzucić? Coś tam delikatnie wyziera lepkiego ale wolę się upewnić.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group