www.asu.pl :: Zobacz temat - Silnik 3.3 Voyager 2003
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Silnik 3.3 Voyager 2003

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 22:49    Temat postu: Silnik 3.3 Voyager 2003 Odpowiedz z cytatem

Witam.Panowie na przedniej głowicy w deklu od zaworów jest gumowy wężyk tak zwana odma.Przez ten wężyk powinno byc wydalane powietrze czy zassysane.umnie po zdjęciu węzyka z filtra powietrza jest zasysane powietrze ale jak wyciągnę bagnet do sprawdzania oleju to przestaje ssac.Może cos sie przytkało jesli tak to co proszę o pomoc.Dziekuje i pozdrawiam
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 23:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To logiczne odpowietrzyłeś całkowicie komorę korbową. Z reguły górny przewód idzie do serwa hamulcowego to z kolei wspomaga hamowanie zasysając membranę w tym baniaku. Wiec tutaj masz akurat dobre objawy
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podobno na tylnej głowicy na deklu od zaworów jest zawór PCV jesli by on był przytkany jakie by były obiawy moze takie właśnie jak ja mam.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lut 05, 2012 23:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Akurat i skrzynia korbowa - bagnet i pokrywy zaworów to jest te same podciśnienie. Zawór PVC działa w jedną stroną. Wystarczy dmuchnąć w jedną i zobaczyć czy powietrze wylatuje i w drugą zaciągnąć czy zaciaga czy jest zamknięty
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 5:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ok zwierzak ale mi się wydaje że jak miałem model auta z 98 to gumową rurką na przedniej głowicy powietrze wylatywało a niezaciągało go do środka silnika.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 11:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z dekla ten wężyk idzie do puszki wlotu powietrza to jest odpowietrzenie czyli nie zasysa powietrza tylko dmucha. Tak jest przynajmniej u mnie.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pawel35
*
*


Dołączył: May 13, 2007
Posty: 90
Skąd: Trzebinia kolo Krakowa

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 18:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chyba znalazłem odpowiedz na moje pytanie jesli nie to proszę o sprostowanie.
Z przedniej głowicy wąż z odmy pobiera powietrze z filtra przepływa przez układ korbowy aż do tylnej głowicy z ,której jest zasysane do gardła w kolektor ssący.
Ten przewód w tylnej głowicy jest wbudowany zawór zwrotny ,który nie pozwala na przeciw ciśnienie w układ korbowy bo powodowao by to zaburzenia pracy silnika.

Odłączenie chwilowe przewodu od gardła kolektora powoduje wzrost obrotów silnika do 1500.
Natomiast jeśli przytkamy otwór odmy gardła kolektora to silnik natychmias traci równowagę pracy i gaśnie.

Z kodem ubogiej mieszanki może byc różnie bo wystarczy ,że na gazie będzie żle ustawiony mnożnik.

Miałem problem z kodami 51,21 o okazało się ,że miałem w tabeli ustawień ECU gazu nie podłączony czujnik ciśnienia co natychmiast zmieniło mnożnik i za mało paliwa dostawał silnik.Kody zapalały się i gasły co chwila nawet kilka razy na dzień.
Po zmiane powróciło wszystko do normy.
_________________
Chrysler Voyager 3.3 2003 LX
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pon Lut 06, 2012 21:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze to zdiagnozowałeś.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group