www.asu.pl :: Zobacz temat - NIE CHODZI NA BENZYNIE
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

NIE CHODZI NA BENZYNIE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Czw Paź 13, 2005 15:03    Temat postu: NIE CHODZI NA BENZYNIE Odpowiedz z cytatem

Ratunku!!!
Nie chce mi skurczybyk jezdzic na beznynce a juz bylem u tylu "specjalistow" ze mi sie nie chce nawet slyszen o takich... I dalej nic...
Przerobione/przeszczepione byly rozne rzeczy (pompa paliwa, TPS, regulator wolnych obrotow i inne). Moglbym skorzystac z propozycji ASU, azeby wszystko rozebrac i zobaczyc ale nie moge sie dodzwonic wrrr. Czyscilem tez wtryski magicznym plynem ze stacji benz. - tez nic (z jakies 3 butelki). Na diagnostyce (w pewnym serwisie) komp. pokazuje 6 bledow ale to chyba przez to ze klima jest wyciagnieta??? , nie pokazuje rodzaju bledow ani kodow. Wszyscy kolesie "specjalisci" od aut amerykanskich, ktorych dotychczas odwiedzilem to ............ oprocz jednego-Rafala (respect dla niego).
Mial ktos kiedys coc takiego?
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Paź 14, 2005 14:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może to bezpiecznik od zasilania Ten automatyczny z reguły gdzieś ukryty. U mnie w windstarze jest w schowku na podnośnik.
Kiedyś jak zlapałem gume też mi wybił i tydzień jeżdziłem na gazie główkując co się stało

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pią Paź 14, 2005 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moze ??
Tylko gdzie go szukac? Na jakiej wiazce, pomiedzy czym a czym? Prosze o sugestie...
Pozdrawiam
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wk
*
*


Dołączył: Oct 11, 2004
Posty: 844
Skąd: Tarnowskie Góry - Śląskie

PostWysłany: Pią Paź 14, 2005 19:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No to musi ci pomóc ktoś kto ma taki wózek jak ty. Ja nie wiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Paź 14, 2005 21:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Weś w łapke telefon i zadzwoń do mnie numer w dziale Pomoc od Forumowiczów. A teraz popytamy :Jest iskra,paliwo podaje,wtryskiwacze sprawdzone,przekażnik shut-down sprawdzony ???? Co wogóle ustaliłes do tej pory spokojnie nie nerwowo człowiek wyprodukował człowiek naprawi pod warunkiem że jakiś fachowiec nie dobije gorzej Pozdr.
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Sob Paź 15, 2005 8:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JARECEK napisał:
Weś w łapke telefon i zadzwoń do mnie numer w dziale Pomoc od Forumowiczów. A teraz popytamy :Jest iskra,paliwo podaje,wtryskiwacze sprawdzone,przekażnik shut-down sprawdzony ???? Co wogóle ustaliłes do tej pory spokojnie nie nerwowo człowiek wyprodukował człowiek naprawi pod warunkiem że jakiś fachowiec nie dobije gorzej Pozdr.

Bede mogl zadzwonic w poniedzialek prawdopodobnie - dzieki
Iskra jest (wymienilem swiece, i iskra spr.), paliwo podaje (2 pompy zm.) wtryskiwacze nie sprawdzone bo nikomu sie nie chcialo do nich dogrzebywac, chyba ze mozna je sprawdzic inaczej? a o przekazniku slysze pierwszy raz, co to za przekaznik?
Pozdr.
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob Paź 15, 2005 21:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przekażnik shut-down odpowiada za wyłaczenie zasilania w momencie wylaczenia stacyjki wylacza on albo iskre,paliwo lub sterowanie komputera co do wtrysków to trzeba sprawdzic przyżądem czy dostają napięcie a najprosciej sprawdzic te z przodu podlaczajac zamiast wtrysku zaróweczke 3w 12v i wtedy zakrecic jak sprzwdzisz 3 szt te z przodu to na pozostałe napewno dojdzie zasilanie sterowane sa minusem tzn.po wlaczeniu stacyjki + jest stale na wszystkich jak to sprawdzisz to sprawdz jeden czy sie otworzy podlaczajac po zdjeciu kostki do nie 12v czy sie otworzy uslyszysz stukniecie a teraz ostatnie pytanie czy masz w nim gaz ?? Jezeli tak to najprawdopodobniejsza przyczyna nie odpalania na benzynie to padniety emulator wtrysków !!!!!!!!!!! wystarczy ze dostanie sie do niego woda a niedbalosc gazowników i lekcewazace podejscie prowadzi do zamontowania wszytkiego pod maska a te uzadzenia nie sa do tego przystosowane Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Nie Paź 16, 2005 10:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

JARECEK napisał:
Przekażnik shut-down odpowiada za wyłaczenie zasilania w momencie wylaczenia stacyjki wylacza on albo iskre,paliwo lub sterowanie komputera co do wtrysków to trzeba sprawdzic przyżądem czy dostają napięcie a najprosciej sprawdzic te z przodu podlaczajac zamiast wtrysku zaróweczke 3w 12v i wtedy zakrecic jak sprzwdzisz 3 szt te z przodu to na pozostałe napewno dojdzie zasilanie sterowane sa minusem tzn.po wlaczeniu stacyjki + jest stale na wszystkich jak to sprawdzisz to sprawdz jeden czy sie otworzy podlaczajac po zdjeciu kostki do nie 12v czy sie otworzy uslyszysz stukniecie a teraz ostatnie pytanie czy masz w nim gaz ?? Jezeli tak to najprawdopodobniejsza przyczyna nie odpalania na benzynie to padniety emulator wtrysków !!!!!!!!!!! wystarczy ze dostanie sie do niego woda a niedbalosc gazowników i lekcewazace podejscie prowadzi do zamontowania wszytkiego pod maska a te uzadzenia nie sa do tego przystosowane Pozdr

Emulator wtryskow od gazu czy benzyny? (moze tepe pytanie ale nie wiem czy jest cos takiego po stronie benz.??) Gaz mam raczej prymitywny, na mixerze, chyba bez emulatora. Gazole mi powiedzieli, ze sie tylko podpinali pod TPS'a i sonde L... TPS'a wyeliminowalem wstawiajac srube, a sonda L podobno swietnie sie ma
Kurde, koniecznie trzeba sprawdzic ten przekaznik
Dzieki Jaro
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Nie Paź 16, 2005 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ma sie to tak ze emulator wtrysków musisz miec albo jakis przekaznik wylaczajacy wtryski podczas pracy na gazie !!!!!!!!!!!!!!
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Pią Paź 21, 2005 16:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ASU walczy!!!
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Nie Lis 13, 2005 14:48    Temat postu: nie chodzi na benzynie Odpowiedz z cytatem

I niestety nie wywalczyl Crying or Very sad . Pierwszy taki przypadek ze nie wiadomo co jest. Zostal tylko komputer wymienic. Efekt jest taki jakby zaplon byl przestawiony lub nie palil na wszystie cylindry. Po przelaczeniu na gaz jest wszystki OK. Wtryski sa dobre, instalacja jest OK, komputer nic nie pokazuje ( czyli wszystkie czujniki sprawne ). Ciezki przypadek i nie wiem czy z nim juz nie trzeba do elektronika pojechac Confused

Pozdrawiam Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Sro Kwi 12, 2006 13:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam Raf
W koncu przejrzalem schemat elektryczny, ogolny i zobaczylem ze TPS powiazany jest tam z czujnikiem temp. cieczy. Gdzies jeszcze chyba na forum Probe przeczytalem, ze jezeli uklad jest zapowietrzony to czyjnik lapie zle dane. Jest to mozliwe w Voyagerze 88'?

Pozdro z Balkanow
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sro Kwi 12, 2006 19:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie ma mozliwosci zeby czujnik cos z tpsem mieszal nie ma takiej opcji prawdopodobnie jest to jakis banał u ciebie ale trudny do ustalenia skoro na gazie chodzi to uklad zaplonowy jest ok cos nie tak z wtryskiem paliwa lub jego kolejnoscia moze jak zapieli ci emulator wtryskow to pomieszali wtryski ?? Lub sa zwarte ktores razem i leje nie tam gdzie trza Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
adamparker
*
*


Dołączył: Mar 30, 2006
Posty: 26

PostWysłany: Sro Kwi 12, 2006 19:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli masz LPG to albo masz emulator albo odcięcie wtrysków przez zwykły przekaźnik . Skoro nie hula na benzynie to albo padł emulator ( na LPG może byc OK ) albo siadł ten przekaźnik co odłącza wtryski przy jeździe na LPG.
Jakby Ci padł ECU to na LPG tez byś nie pojechał bo jak pada to po całości raczej. Chyba że miałes tylko odłączanie pompy paliwa przy przejściu na LPG i zatarły się wtryski ale to nie pojeździłbyś tak za długo.

Nie wiem w czym macie problem ? Podłączasz manometr cisnienia paliwa i widzisz ciśnienie na listwie a do wtrysku wystarczy dać miernik pod wtyczke - pamietaj że są sterowane masą a + jest stały . Albo nie masz ciśnienia paliwa albo sterowania wtrysku . Proste jak budowa cepa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
migol
*
*


Dołączył: Oct 13, 2005
Posty: 99
Skąd: Sofia (BG)

PostWysłany: Sro Kwi 12, 2006 21:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

adamparker napisał:
Proste jak budowa cepa.

NO wlasnie nie takie proste... Sad wszystko bylo sprawdzone oddzielnie i dziala - razem nie chce
_________________
Tomcio-Voyager 88', 3,0L V6
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group