www.asu.pl :: Zobacz temat - Rolka napinacza mikro 3,3L.
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Rolka napinacza mikro 3,3L.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Gru 05, 2011 15:12    Temat postu: Rolka napinacza mikro 3,3L. Odpowiedz z cytatem

Witam
Przeglądałem dzisiaj rolki napinacza paska wielorowkowego i nasunęło mi się pewne pytanie. Rolki z lat 96-00 są puste w środku, natomiast 01-07 są w środku wzmacniane - według mnie lepsze.
Pytanie brzmi czy do mojego voyka r96 by pasowała rolka od modelu młodszego.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Gru 05, 2011 17:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czy pusta czy pełna czy z metalu czy z tworzywa nie ma to różnicy, po tej rolce przetacza się tylko pasek , ważniejszym elementem ulegającym uszkodzeniu jest sam mechanizm napinający, napinać to on napina ale z czasem łapie tz.skosa i pasek zsuwa się z rolki ,właśnie w swoim aucie robiłem wymianę napinacza,
http://imageshack.us/f/641/imgp1962.jpg/
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Gru 05, 2011 17:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli mógłbym wymienić sam pasek skoro piszczy? Wolałbym do tego rolkę bo ona się po prostu ściera. Co do pustej czy pełnej rolki to wolałbym chyba jednak pełną. Pusta może się zdeformować zwłaszcza, że nie wiadomo jakiej produkcji to wyrób.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pon Gru 05, 2011 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jezeli sa identycznych wymiarow i maja identyczne mocowanie, to czemu nie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Gru 06, 2011 6:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek, z tym piszczeniem paska to jeszcze nikt nie podał jednoznacznej teorii, każdy użytkownik ma swoją Smile ,ze 2 lata wstecz pasek wielorowkowy nie wyglądał najlepiej i czasami w wilgotne dni piszczał,więc zleciłem wymianę paska na nowy,i dopiero ten nowy pasek tak niemiłosiernie zaczął piszczeć non stop że po tygodniu zwaliłem ten nowy pasek a założyłem stary (dobrze ze go nie wyrzuciłem),a ten nowy pasek woziłem w aucie tak na wszelki wypadek jakby pękł stary pasek, przejechałem tak aż do zeszłego tygodnia czyli tak z 12 tys km, pasek spadł i go trochę porozrywało, uszkodzony okazał się napinacz, kupiłem nowy napinacz i założyłem ten piszczący pasek, i od wymiany pasek nie zapiszczał ani razu Question ,nie piszczy ani na sucho ,ani jak pada deszcz, ani jak wjadę autem w kałuże Question Question
cuda czy co Question ale nich tak zostanie Very Happy
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group