www.asu.pl :: Zobacz temat - zapalająca się kontolka oleju
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zapalająca się kontolka oleju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
1siwy7
*
*


Dołączył: Sep 07, 2011
Posty: 5

PostWysłany: Sob Lis 12, 2011 20:01    Temat postu: zapalająca się kontolka oleju Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie. Mam problem z chryslerem 2.5 cdr. jak temp. silnika dojdzie do 90 stopni zapala się kontrolka oleju ale gaśnie a potem znowu się zapala i tak cały czas. Silnik nie traci mocy , nie ma problemu z odpalaniem jednak to zapalanie mi przeszkadza. Czujnik oleju został wymieniony na nowy i taśma w kierownicy i dalej jest to samo. Czy ktoś wie o co może chodzić?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lis 12, 2011 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem o co moze chodzic ale sprawdz manometrem faktyczne cisnienie oleju ! bo moze masz poprostu silnik juz zuzyty (lub zawor na pompie sie przycina) i tyle
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
1siwy7
*
*


Dołączył: Sep 07, 2011
Posty: 5

PostWysłany: Pon Lis 14, 2011 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciśnienie ok, było mierzone zapomniałem napisać. Pozostaje w takim razie ta pompa. Dzięki wielkie za wskazówkę. Gdyby jeszcze coś komuś wpadło do głowy to proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam serdecznie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Lis 15, 2011 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a może czujnik ciśnienia oleju Question
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Lis 15, 2011 8:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolega przecieciez napisal,ze czujnik nowy Idea
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Lis 15, 2011 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1siwy7 napisał:
ciśnienie ok, było mierzone
Jaka byla wartosc cisnienia na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika do 90st? Jle PSI i przy ilu obrotach? Jaka byla wartosc cisnienia podczas jazdy z obciazeniem - ile PSI przy jakich obrotach? Jesli tego nie wiesz,to skad mozna wnioskowac co jest przyczyna. Idea To nie Polonez - w twym aucie ukladem kontroli cisnienia oleju steruje BCM na podstawie roznych danych,m.innymi z czujnika.Wystarczy ze bedzie tez usterka w instalacji od czujnika i uklad bedzie sygnalizowal. Takze niekoniecznie musi to byc cos z silnikiem.Takze najpierw powinienes miec pewnosc co do wlasciwego cisnienia w tych warunkach w jakich zapala ci sie lampka.Tylko taka diagnoza pozwala ustalic faktyczna przyczyne. Arrow I jeszcze TIP, ale to dla kumatych diagnostow: podlaczyc skaner DRB III i odczytywac podczas jazdy parametry pracy czujnika - bedzie podane podczas jakich obrotow i jakiej temp.silnika i jak dlugo (ile milisekund) czujnik sygnalizuje ewentualne niskie cisnienie. Bedzie tez w pamieci komputera w jakich warunkach bylo to ostatnio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group