www.asu.pl :: Zobacz temat - Dodge Caravan 3.3 z hamulcami od 2.8 CRD?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Dodge Caravan 3.3 z hamulcami od 2.8 CRD?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Czw Lis 03, 2011 20:16    Temat postu: Dodge Caravan 3.3 z hamulcami od 2.8 CRD? Odpowiedz z cytatem

Witam mam dodga caravana 3.3 z 96roku no i wiadomo hamulce sa jakie sa, z przodu tarcze( nie wiem jakie ale niedlugo beda do wymiany) i klocki nowe Ferodo, z tylu szczeki i bebny ( w dobrym stanie). Skutecznosc hamuclow jest hmmm... zwalniaja Smile ale nie powalaja skutecznoscia.Chcialbym czegos wiecej od nich.
Ostatnio jechalem Voyagerem chyba 2.8CRD albo 2.5 CRD nie wiem dokladnie, no i mial naprawde dobre hamulce. Wczesniej myslalem nad zalozeniem do swojego belki tylniej z tarczami- mysle ze bylo by to wykonalne bez wiekszych przerobek. Ale po jezdzie tym dieslem CRD mam pomyslal na podmiana zaciskow przednich i tarcz przednich a z tylu zostawic to co jest czyli bebny.Tarcze przednie bede chcial napewno po zimie wymienic. No i teraz moje pytanie w zwiazku z tym ze nie mailem owych zaciskow w dloni od CRD czy da rade je zalozyc do mojego 3.3 i przy tym zmienic srednice tarcz na te tez od CRD tj jest chyba 302mm czy jakos tak.
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 16:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja u siebie z hamulcami mam podobnie, zwalniają a nie wyhamowują auto. Z tyłu i na przodzie tarcze. Generalnie usmażę klocki zanim "zabukuje" koło bądź włączy się abs na asfalcie. Najpierw może przetoczę tarcze coby nie iść w koszta z nowymi, jak pomoże to zmienię tarcze na nowe.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 16:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

po co macie robić sobie nadzieje Very Happy , system 4 tarczowy, nowe tarcze i klocki na przodzie , zaciski sprawdzone i przesmarowane na prowadnicach, podmieniona nawet pompa hamulcowa, przelane przy odpowietrzaniu z parę litrów płynu hamulcowego, metody odpowietrzania wykorzystane wszystkie oprócz ciśnieniowego , i pupa blada, jak były słabe hamulce tak i są

do zrobienia jeszcze , przy wymianie kół na zimowe (będzie dostęp) rozegnę blachę zaciśniętą na przewodach elastycznych tak żeby przewód hamulcowy łatwo się przesuwał w owej obejmie ( podobno taki zabieg w niektórych przypadkach pomaga)
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 17:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja nie mam już tych obejm od wiosny i dalej to samo...
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 17:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to pozostaje pojechać na wymianę płynu hamulcowego metodą ciśnieniową Rolling Eyes
lub jeszcze odżałować i kupić nowe przewody elastyczne ?
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 18:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mozna miec bardzo dobre hamulce - tylko trzeba uzyc odpowiedniej procedury uzywajac skanera oraz przestac sie wyglupiac i naprawde stosowac TYLKO DOT3 amerykanski. Exclamation http://www.justanswer.com/uploads/ebrock63/2008-09-01_182637_abs_bleeding.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 18:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja uwazam ze ten typ tak poprostu ma, auto swoje wazy a hamulce sa jakie sa, w tym CRD wciskalem pedal i momentalnie abs tyrkotal i auto stawalo, "u nas" cos sie dzieje ale nawet nie na dyle zeby ci pasy sie blokowaly od szarpniecia, a tam tak bylo. Wiec uwazam ze zmiana srednicy tarcz z 282 mm na 302mm a przy tym i zmiana zaciskow moze pomoc, tylko teraz nie wiem czy zaciski beda pasowac na sruby w mojej zwrotnicy czy trzeba tez sie bawic w wymiane zwrotnicy. Mysle ze wymiana zwrotnicy z benzyny 96 na crd powiedzmy 2002 nie robi jakiejs wielkiej roznicy w geometri o ile wogole jakas robi, tylko ze teraz przy wymianie zwrotnicy jest pytanie czy bedzie pasowal wielowpust z przgubu od autamotu:D duzo tych pytan, ale jak sobie pzypomne jakie mialem hamulce w citroenach szczegolnie tych z hydraulika to chcialbym cos takiego tutaj:) chociaż w 50%. Nie fajnie tez jest slyszec ze belka z tarczami z tylu za wiele nie pomaga Sad bo taka opcje tez zakladalem.
Plyn wymienialem niedawno ze tak powiem dynamicznie, lalem az wszedzie wycieklo;) i sie wyplukalo;)
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 18:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przeczytalem ta instrukcje i tak prawde mowiac nie wnosi ona nic nowego Sad poza moze tym zeby bledy wykasowac, ale chyba to moze zalatwic odlaczenie aku:) jezeli sie myle prosze mnie poprawic. Co do plynu to chcialem- bardzo chcialem kupic dot 3Smile ale kukra wszedzie sie patrzyli na mnie jak na kretyna, mieli dot 3 ale tylko firmy K2, wiec kupilem dot 4 TRW i nim przelewalem, z tego co udalo mi sie wyczytac dot 4 ma tylko wyzsza temperature wrzesnia i nie niszczy elementow gumowych. Ja rozumiem ze tak jest napisane w instrukcji, ale prawde mowiac jeszcze z rok lub dwa i wogole nie znajdzie sie dot 3.I co wtedy? A wchodzac na allegro i patrzac na plyn np valvoline jest napisane dot3&dot4 wiec jak to rozumiec:). Ja ciagle mysle ze przy tej masie auta poprostu im wieksza powierzchnia tarcia tym lepiej:) byle by pompa dawala dobre cisnienie:) i mozna cos dobrac od kolegow czy to chryslera 300C lub 300M lub wlasnie voyagera CRD:)

A i przepraszam w instruckji sekwencja odpowietrzania jest inna to znaczy lewy tyl,prawy przod, prawy tyl, lewy przod - i przyznam sie ze tak nie bylo robione, bylo robione prawy tyl, lewy tyl, prwy przod lewy przod.
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 20:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gdyby nie bylo roznicy - to by amerykanie nie ostrzegali,tylko dawno stosowali DOT4. Jednak okazuje sie ,ze DOT3 jest po prostu lepszy.Europa wyjatkowo stosuje DOT4 z koniecznosci,bo auto musi rozwijac wieksze predkosci maxymalne.W usa ten problem nie istnieje wiec wszystkie uklady zaprojektowane sa dla DOT3.Nawet nowe auta 2011 maja DOT3! Exclamation Arrow Ten plyn Valvoline to wyjatkowe osiagniecie - udalo sie uzyskac podniesienie temp.jak w DOT4 jednoczesnie zachowujac chemiczne parametry plynu DOT3. Idea Przy braku w Polsce oryginalnego plynu DOT3 alternatywa jest ten wlasnie plyn Valvoline DOT3/4 - o ktorym tez juz wczesniej pisalem.

Uploaded with ImageShack.us Podobny plyn produkuje tez Prestone ,gdzie jest z przodu na butelce napis "Dobry do systemow DOT3". :

Uploaded with ImageShack.us Wszelkich niemieckich plynow radze unikac - moga miec sklad nie spelniajacy amerykanskich wymogow dla DOT3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 20:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do wykasowania bledow - instrukcja ma na mysli bledy ABS zachowane w pamieci ( nowe i ewentualnie niewykasowane stare) - ktore wykasowac moze tylko skaner diagnostyczny,np.DRB III. Nie wiem,czy zwrociles uwage - jesli masz ABS to trzeba uzyc dodatkowej procedury diagnostycznej.>><<Aha,zobaczylem sobie ten plyn DOT3 firmy K2 - ktorego nie kupiles- a przeciez on doskonale spelnia amerykanskie normy dla DOT3.Przynajmniej tak jest napisane...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 20:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem dogge grand caravana z 96r z przodu tarcze z tyłu bębny i tak jak wyszyscy hamulce były bardzo słabe.Kombinowałem z lepszymi klockami ,tarczami ale i tak efekty były mizerne.Póżniej kupiłem Voyagera AWD z 2000r i ten ma fabrycznie z tyłu tarcze a z przodu tarcze o średnicy 302 takie jak CRD. Teraz mogę powiedzieć że auto naprawdę dobrze hamuje.Zrobiłem kiedyś parę zdjęć na prośbę kolegi Mirka (Sato)miał chęć przerobić swoim AWD na takie jakie mam z przodu,może on coś więcej powie na ten temat.
Na pweno jest dużo większy zacisk ,tłoczek i klocki ,zresztą będzie to na zdjęciach.












_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i o to wlasnie mi chodzilo wmarek65, tego wlasnie mi brakowalo znaczy sie tarcza 302 mm wejdzie napewno, a teraz byle zacisk od CRD lub tak jak ty masz AWD z 2000 pasowal na sruby w zwrotnicy z 96. Ale mysle ze nie byli amerykanie jacys bardzo nadgorliwi i tego elementu nie zmieniali konstrukcyjnie jakos specjalnie.Wiec szansa jest zwlaszcza ze patrzac na twoje zdjecie to koncowka rocznika z nowymi juz hamulcami. I chyba sie na to skusze, bo tarcze musze kupic, ale za nim to zrobie najepierw musze dorwac zaciski przynajmniej jeden na przymiarke, bebny z tylu zostana , tak jak sa, w koncu one sluza tylko do tego zeby tylu nie zarzucalo przy hamowaniu a prawie cale wyhamowanie auta idzie na przednie hamulce.
dzieki za pomoc:)
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Sob Lis 05, 2011 23:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Do tego systemu -wieksze przednie tarcze i z tylu tarcze - jest inna,mocniejsza pompa z wiekszymi tloczkami ktora ma inny gwint koncowek przewodow.Dlatego proponuje najpierw zobaczyc jak bedzie dzialac na dotychczasowej,slabszej pompie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lis 06, 2011 10:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam AWD u siebie i hamulce są o kant dupy, mam jeszcze starego warbura bez wspomagania hamulców i auto staje dęba jak wcisnę do podłogi... Tyle że na przednim kole mam tarcze i na zacisk wypada po 4 tłoczki (jak w porszaku) a z tyłu bębny. Nie rozumiem dlaczego teraz jest po jednym tłoczku na kolo.
JEszcze pytanko gdzie we wrocławiu można przetoczyć tarcze?
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Nie Lis 06, 2011 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zereb napisał:
Ja mam AWD u siebie i hamulce są o kant dupy,


JEszcze pytanko gdzie we wrocławiu można przetoczyć tarcze?



Dlatego że masz z przodu tarcze 285mm jak wszyscy również bez AWD.

Jeśli chcesz przetoczyć tarcze dlatego że szarpie przy hamowaniu,to lepiej daj sobie spokój ,szkoda kasy i nerwów,w 98% problem szybko powraca i tak trzeba kupić nowe tarcze,no chyba że zmieścisz się w tych 2% Very Happy
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Nie Lis 06, 2011 16:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No chodzi właśnie o pulsowanie pedału przy hamowaniu. A gdyby wywalić korektor siły hamowania? Spowoduje to równe branie tyłu i przodu...
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Lis 08, 2011 21:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panowie ja mam tarcze przód tył i na hamulce nie mogę narzekać. Nie wiem jakie mam tarcze z przodu ale moje klocki różnią się od tych co na zdjęciu wyżej. Na tych co teraz mam zrobiłem już 20kkm a są to RAYBESTOS Part # SGD730M zwykłe klocki za $18

_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Lis 09, 2011 7:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Muszę zmienić klocki bo te co mam na przodzie to mi się smażą... Zrobiłem na nich 10kkm i prawie już ich nie ma.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lis 09, 2011 14:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zereb napisał:
A gdyby wywalić korektor siły hamowania? Spowoduje to równe branie tyłu i przodu...


I blokowanie tylnych kół ,a efekcie zarzucanie tyłu (bardziej niebezpieczne niż brak hamulców z tyłu)

Korektor siły hamowania jest po to aby momencie hamowania gdy ciężar pojazdu <przenosi > się na przód i odciąża tylną oś,niedopuścić do zablokowania tylnych kół
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Lis 09, 2011 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakie blokowanie kół przy abs?
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lis 09, 2011 20:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Blokować to by się na moment blokowały,a abs zmniejszał by ciśnienie odblokowywując je,przy tym wszystkim napewno odczuwalny na pedale hamulca efekt działania abs nie dla wszystkich jest przyjemny.
Ale po co gdybać spróbuj i opisz efekty Wink
Ja mogę podzielić się swoimi doświadczeniami z jazdy Lublinem (bez ABS) z wymontowanym korektorem siły hamowania(mechanik wymontował bo wyciekał z niego płyn)

Przy jeżdzie z ładunkiem na suchej drodze auto bardzo dobrze hamowało ale z objawami lekkiego piszczenia tylnych opon,problem zaczynał się gdy było mokro,a do tego jeszcze bez ładunku i w lekkim zakręcie to był prawie pewne że auto pojedzie bokiem.Nikt w robocie nie chciał jeżdzić tym autem ,a część ciężko było dostać ,więc na ten czas zaoleiłem tylnie szczęki i problem zarzucania auta znikł Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Lis 09, 2011 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Korektora nie mam w innym aucie tego samego powodu co ty w lublinie. Z tym ze lublin ma tylny naped i powinno to byc mniej odczuwalne niz w moim starym przednionapedowym wartburgu. Po coś zamontowali w fabryce twn korektor i powinien tam byc ale jezeli ma to usprawnic hamulce to czemu go nie zdemontowac zwlaszcza w modelach awd.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
domski
*
*


Dołączył: Aug 05, 2010
Posty: 108
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob Cze 23, 2012 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam hamulce z przodu przelozone z voyagera 2.5crd 2001-2007 srednica tarcz 302 mm do caravana 3.3 z rocznika 1996, i moge z czystym sumieniem powiedziec ze auto hamuje , chociarz tarcza nie jest nowa i juz stracila troche ze swojej grubosci,a klocki tez zuzyte juz w polowie. Wszystko kupilem na allegro, a teraz bede sobie wymienial na nowe bo wiem ze sie wszystko spasowalo.
Do przekladki potzebowalem:
- sworzni dolnych wachacza od 2001 do 2007 ( bez problemu wprasowywuja sie w wachacz zamiast starych)
- nowy model zwrotnicy
- nowe model zaciskow i tarcz oraz klockow z rozmiaru 302 mm
- amortyzatory od 2001 do 2007 ( dla tego ze rozstaw srub z zwrotnicy jest inny, ciutke wiekszy - amortyzatory najlepiej zeby byly juz z fasolkami do ustawienia kąta) Zlozylem starego McPersona na nowym(2001-2007) amortyzatorze, czyli lozysko, sprezyna i gorne siodlo zostalo od starego modelu.
Jak na razie jezdze na felagach 16 calowych wiec nie ma problemu, ale widzialem model 2001 -2007 z prawdopodobnie tymi hamulcami i tarczach 302mm na felgach stalowych 15 calowych. Byla to wersja USA bez ABS o dziwo jezszce.
Tak ze mozna zrobic, a skutecznosc hamowania jest duzo wieksza, i rekacja na wcisniecia hamulca, nie ma namyslu auta- czy zwalniac czy tez nie:)
_________________
Dodge Caravan 3.3 1996 rok


Ostatnio zmieniony przez domski dnia Nie Cze 24, 2012 8:49, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob Cze 23, 2012 22:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gratulacje dla kolegi Domski za mnóstwo chęci i spory wydatek pieniężny jak i czasowy.

Ja także się przymierzałem do modernizacji ,ale kasy nie było i temat mi umarł.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Sie 14, 2012 21:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

odświeżę trochę temat, boju z hamulcami ciąg dalszy, rozgiąłem owe blachy zaciskające przewody elastyczne kół przednich, nic to nie dało,choć blacha na przewodzie koła lewego mocno była zaciśnięta na przewodzie że po rozgięciu owej blachy zostało głębokie wgłębienie w gumie, następnie wymieniłem obydwa przewody elastyczne na nowe i też to nic nie dało, ale gdy zacisnę elastyczny przewód hamulcowy morsem to pedał hamulca nareszcie jest taki twardy jak powinien być, gdzie jeszcze szukać przyczyny słabych hamulcy i gąbczastego wpadającego głęboko pedału hamulca?
dodam jeszcze że rano pierwsze hamowania są tragiczne ,ale jak trochę pojeździe to hamulce robią się trochę lepsze
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HT
*
*


Dołączył: Mar 25, 2007
Posty: 656

PostWysłany: Czw Maj 02, 2013 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Postanowiłem zostawić swoje auto jeszcze u siebie przynajmniej na rok więc chciałbym również poprawić hamowanie.

ok. 5 tys km założyłem nowe tarcze ( nawiercane - z poprzednimi modelami miałem problem ponieważ mi się szybko wichrowały ) . Tarcze wymieniałem z nadzieją na lepsze hamulce .
Tak nie zauważyłem poprawy a dodatkowo przy intensywnym hamowaniu do klocki prawie mi się palą - jest dużo dymu.

Może przyczyna słabych hamulców w naszych autach leży w tym , że montujemy złe tarcze i klocki ???

O płynie była już dyskusja i przy najbliższej możliwości wymienię na ten zalecany.
_________________
CHRYSLER PACIFICA 2018
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group