www.asu.pl :: Zobacz temat - Wymienilem olej w ASB w Lexusie GS300 i...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymienilem olej w ASB w Lexusie GS300 i...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pon Paź 17, 2011 19:27    Temat postu: Wymienilem olej w ASB w Lexusie GS300 i... Odpowiedz z cytatem

Tak jak obiecalem podziele sie info po dzisiejszej wymianie oleju w ASB w autoryzowanym serwisie toyoty w moim (tzn żonki) lexie gs300.
Wiec tak:
zajezdzam do autoryzowanego serwisu toyoty na uzgodniona wymiane oleju w ASB za cene jak pisalem- 60zł koszt uslugi(zapewnione wczesniej ze 98% bedzie wymienione) + 36zl/L oleju zalecanego przez toyote do mojej skrzyni czyli T-IV.
Rzeczywistosc:
za 60zl to oni mi spuszcza olej korkiem spustowym!
koszt tubki silikonu do misy 350zł!!!
koszt filtra 500zł!!!!!!!
olej nie T-IV(bo mieli tylko 1,5L|) jak mam napisane na bagnecie tylko dexron III !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (choc firmowany przez toyote)
pozwolicie,ze troche pobluzgam...
kur...a jade do was 50km po 5-6 telefonach i zapewnieniach,ze wszystko zostanie wykonane tak jak powinno byc wykonane a tu takie przywalenie w hu..a w dupe je...ana mac!
odp
niech sie pan tak nie denerwuje i nie przeklina(gosc ten sam co przez telefon,bo poznaje typa po glosie), bo chyba sie nie zrozumielismy przez telefon-bierze mnie chyba za niedorozwoja.
mowie-pierd...le dzwon do lexusa przy mnie czy mozesz mi dexrona III wlac zamiast tego co mam na bagnecie-typ dzwoni po czym na glosnomowiacym slysze,ze od biedy moze byc.
h...j zaciskam zeby i kaze lac
po godzinie odprowadza mnie do samochodu i mowi,ze weszlo 2L...
pytam co pierd...lisz jak wszedzie pisza,ze od 2,6 do 3L!
no,ale nam weszlo 2L
mowie daj mi jeszcze 1L na wynos w razie jak dojade do domu jak sie rozgrzeje olej okaze sie,ze wleliscie za malo...
i kur...a co? zajezdzam pod dom, wyciagam bagnet a tam poziom ledwo ponad cold na rozrzanym oleju i 1L brakuje jak h...j!
no zesz kur...a jego w dupe zapier...olona mac- mysle sobie, wyjeb...na kasa na wahe, na olej, na usluge i kur...a jakby tego bylo malo zabraklo mi wahy w srodku pola jak wracalem do domu i w ciemnice na cpn z buta 3km w jedna i 3 km w druga zapierdal...lem.
do pelni szczescia brakuje mi jeszcze tylko tego,ze od tego dexrona III rozje...ie mi sie skrzynia!
dla swietego spokoju dodam specyfiku Lubegard, ktory podobno z dexronow i innych ATFow czyni czarodziejska miksture lepsza od wszystkich firmowanych przez producentow samochodow specyfikow...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Pon Paź 17, 2011 21:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nivek : nie chciałbym mówić " a nie mówiłem" , ale a nie mówiłem !?! - to realia polskich serwisów - szkoda, ze nie podzwoniłeś po innych serwisach przed tą akcją.
Jeżeli to nie tajemnica to powiedz co to za serwis był tzn gdzie ?... może innym się przyda info , żeby tam nie zaglądać, bo fachowców to oni tam nie mają na pewno.

Tak ogólnie to ceny filtrów jakieś oderwane od realiów mają i Ty się zgodziłeś zapłacić te 500zł i 350zł za silikon ???- masakra - ja pier..oł bym drzwiami za sobą tak mocno, żeby jeszcze z miesiąc mnie pamiętali.

tu masz pierwszy lepszy link z filtrem: http://midparts.com.pl/pl/p/A341E-Filtr-oleju-Lexus-GS300-93-95/1636 - cena jak widać 52 zł - widzę, że poszedłeś po bandzie z tymi cenami i to ostro !!!
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Paź 18, 2011 7:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

drzwi niestety automatycznie rozsuwane heh
kazalem zmienic statycznie, a za te ich ceny filtra i silikonu to spokojnie druga skrzynie sobie kupie.
Serwis Toyoty w Ostrołęce, maja tez siedzibe w Wawie, omijac szerokim lukiem.
wogole to tlumaczyli mi,ze nie zmienia sie oleju w ASB jezeli nic sie nie dzieje ze skrzynia
co do dexronu III to skrzynia chodzi pieknie i problem z moca przy ruszaniu na zimnym zniknal, doleje tylko jeszcze Lubegard'a http://www.samko.pl/sklep/dodatki-dodatek-do-oleju-lubegard-platinum174-p-1414.html trudno jak sie rozleci przez olej to sie rozleci, kupie druga za cene filtra i silikonu Laughing moja i tak troche cieknie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Wto Paź 18, 2011 18:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a teraz ciekawostka:
zadzwonilem dzis o parade do Samko-najwiekszej, jednej z pierwszych oraz chyba najbardziej renomowanej firmy zajmujacej sie naprawa ASB w PL z pytaniem, czy po zalaniu przez serwis toyoty DIII do mojej skrzyni, oraz dodaniu do tego oleju oferowanego na ich stronie preparatu Lubegard Platinum, uzyskam efekt i wlasciwosci oleju T-IV, tak jak napisane jest na butelce tego specyfiku, na co bardzo wesoly i sympatyczny pan zareagowal trwajacym dobre 15sek smiechem, po czym, jak juz sie opanowal odpowiedzial, ze dodanie tego specyfiku, na pewno mojej skrzynce nie zaszkodzi, aczkolwiek nie ma to zadnego sensu, gdyz dexron III, teraz uwaga, przewyzsza swoimi parametrami T-IV Shocked
Twierdzil, ze posiada wiecej dodatkow zmniejszajacych tarcie i ze oni w swojej firmie, rowniez stosuja DexronIII i wlasnie tym zaleliby moja skrzynie przy wymianie oleju a T-IV, która jest u nich tańsza i mają jej pod dostatkiem, stosują tylko wtedy, gdy ktos, kto mysli, ze jest od nich madrzejszy naprawde sie na to uprze.
I badz tu teraz czlowieku madry...
Sam juz nie wiem czy DIII to to samo co dexron III, czy dexron to to samo co dextron, czy dexron III mozna stosowac po tym jak uzywany byl w starszych skrzyniach dexron II (podobno nie, bo II to mineral a III syntetyk), czy lepszy dexron III czy T-IV, czy lac lubrykanty na polepszenie wlasciwosci oleju czy ich unikac...
masakra Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Paź 18, 2011 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nivek te ceny za filtr i silikon to wzięli chyba ze swojego cennika z komputera, a ten co te ceny wprowadzał do komputera pewnie się pomylił i nie w tym miejscu postawił przecinek
filtr skrzyni 52,00
filtr skrzyni 520,0
a ty za przeproszeniem albo masz za dużo kasy albo jesteś też baran że tyle im zapłaciłeś
ja do swojego place za filtr góra 45zł, i silikon Mopara w serwisie 30zł
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Wto Paź 18, 2011 20:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nivek taka mała lektura

Over the years, there have been a confusing array of different ATF types and specifications. Make sure the replacement fluid meets or exceeds all OEM requirements. Using the wrong type of fluid may cause transmission problems and damage.

Type F -- Introduced by Ford in 1967 for their automatics. Also used by Toyota.

Type CJ -- Special fluid for Ford C6 transmissions. Similar to Dexron II. Must not be used in automatics that require Type F. Can be replaced with Mercon or Mercon V.

Type H -- Another limited Ford spec that differs from both Dexron and Type F. Can be replaced with Mercon or Mercon V.

Mercon -- Ford fluid introduced in 1987, very similar to Dexron II. Okay for all earlier Fords except those that require Type F. As of July 1, 2007, the production and licensing of Mercon ATF by Ford ends. Ford says applications that require Mercon ATF can now be serviced with Mercon V. See Ford TSB 06144 for more information.

Mercon V -- Replaces Mercon. Introduced in 1997 for Ranger, Explorer V6 and Aerostar, and 1998 & up Windstar, Taurus/Sable and Continental. This is the current ATF for most late model Ford products. See Ford TSB 06144 for more information.

Mercon SP -- Latest friction-modified ATF for Ford TorqShift Transmissions only. Do NOT use in transmissions that require Mercon or Mercon V. See Ford TSB 06144 for more information.

Dexron -- General Motors original ATF for automatics.

Dexron II -- Improved GM formula with better viscosity control and additional oxidation inhibitors. Can be used in place of Dexron.

Dexron IIE -- GM fluid for electronic transmissions.

Dexron III -- Replaces Dexron IIE and adds improved oxidation and corrosion control in GM electronic automatics.

Dexron III (H) -- Improved version of Dexron III released in 2003.

Dexron III/Saturn -- A special fluid spec for Saturns.

Dexron-VI -- Introduced in 2006 for GM Hydra-Matic 6L80 6-speed rear-wheel-drive transmissions. Dexron VI now replaces Dexron III and II, and can be used in GM or import transmissions that formerly specified Dexron III or II.

Chrysler 7176 -- For Chrysler FWD transaxles.

Chrysler 7176D (ATF+2) -- Adds improved cold temperature flow and oxidation resistance. Introduced 1997.

Chrysler 7176E (ATF+3) -- Adds improved shear stability and uses a higher quality base oil. Required for four-speed automatics (do NOT use Dexron or Mercon as a substitute).

Chrysler ATF+4 (ATE) -- Introduced in 1998, ATF+4 is synthetic and replaces the previous ATF+3 fluid. Used primarily for 2000 and 2001 vehicles, it can also be used in earlier Chrysler transmissions (except 1999 and older minivans with 41TE/AE transmission). ATF+3 should continue to be used for 1999 and earlier minivans because of the potential for torque converter shudder during break in.

NOTE:Chrysler ATF+4 Must always be used in vehicles that were originally filled with ATF+4. The red dye used in ATF+4 is not permanent. As the fluid ages it may become darker or appear brown in color. ATF+4 also has a unique odor that may change with age. Therefore, do not relay on the color and odor of ATF+4 to determine if the fluid needs to be changed. Follow the OEM recommended service interval.

Chrysler ATF+5 for 2002 and newer models.

IMPORT APPLICATIONS:

BMW LT7114l or LA2634 -- Special formula for BMW transmissions.

Genuine Honda ZL ATF -- Special ATF for Honda automatics (except CVT applications).

Mitsubishi Diamond SP-II & SP-Ill -- Special formula ATFs for Mitsubishi transmissions.

Nissan J-Matic -- Special formula for Nissan transmissions.

Toyota Type T, T-III & T-IV -- Special formula ATFs for Toyota and Lexus transmissions.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Wto Paź 18, 2011 22:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i tylko to stosować - Amen !
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 7:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

waldek44 bez urazy, ale sam jestes baran,bo nie umiesz nawet przeczytac postu. gdzie tam jest napisane,ze kupilem filtr i silikon?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 7:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Lutek44 znam ta lekture, ale skoro odstepuja od niej renomowane firmy naprawiajace na codzien ASB, to nasuwa sie pytanie, czy nazwy typu T-IV itp nie powstaly na potrzeby czysto marketingowe, w dodatku robione tanszym kosztem, bo jak zostalem poinformowany, pozbawione dodatkow uszlachetniajacych... ale to tylko moje spekulacje a jestem troche wyznawca teorii spiskowych Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Paź 19, 2011 15:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nivek napisał:
waldek44 bez urazy, ale sam jestes baran,bo nie umiesz nawet przeczytac postu. gdzie tam jest napisane,ze kupilem filtr i silikon?

ale i nie jest napisane ze nie kopiłeś Confused , dobra daliśmy sobie po razie na zgodę Very Happy , ale suma summarum to można by ich postraszyć o wyłudzenie, tylko kto ma na to czas
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
nivek
*
*


Dołączył: Nov 06, 2010
Posty: 114
Skąd: Łomża, '07 Chrysler 300C SRT-8 -był '98 Mercedes-Benz E55 AMG

PostWysłany: Pon Paź 31, 2011 19:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzis ponownie wymienilem olej w swojej ASB(wymiana statyczna) bo nie miałem spokoju z tym DIII Toyoty, ktorego zaleli mi w serwisie i zalalem Valvoline maxlife.
Pytanko do Was czy ten maxlife jest mieszalny z tym DIII i czy przypakiem nie spienia sie i nie rozsadza skrzyni, bo ich zapach a raczej smrod bardzo sie od siebie roznia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Pon Paź 31, 2011 20:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem


Overview

MaxLife DEX/MERC ATF contains a blend of superior base oils and a unique additive package to help extend the life of transmissions with over 75,000 miles. It is formulated to maximize transmission performance, reduce transmission wear, and improve and maintain smooth shifting longer than conventional fluids. MaxLife DEX/MERC ATF is compatible with new and rebuilt transmissions and will not void new car warranties.

Recommended for use where DEXRON, DEXRON II, III and VI, Toyota T-IV and WS, MERCON®, MERCON® SP and LV, Allison TES 389, Nissan Matic-D, Matic-J and Matic-K, Honda Z-1 (except CVT), Mercedes NAG-1, Mitsubishi Diamond SP-II and SP-III and many others are required.
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group