www.asu.pl :: Zobacz temat - PTS 3.8L 94r - pytanie dość pilne o skrzynię - Problem !
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

PTS 3.8L 94r - pytanie dość pilne o skrzynię - Problem !

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Sro Wrz 28, 2011 13:46    Temat postu: PTS 3.8L 94r - pytanie dość pilne o skrzynię - Problem ! Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie forumowiczów.

Mam następujące pytanie:
Odpalam auto na P, po odpaleniu przełączam na D, R, lub jakikolwiek inny bieg - przy przełączaniu czuje, że od razu wrzuca bieg i lekko dusi auto, do tego czuć szarpnięcie, jakby na manualu ktos wrzucił bieg na naciśniętym hamulcu. Po puszczeniu hamulca, auto samoczynnie porusza się w kierunku jazdy (bez dodawania gazu). Poziom oleju ok, olej też jest ok (czysty, nie przypalony). Co to może być?
I od razu 2 pytanie: Dotyczy silnika - W silnik krokowy wpięte są od przodu 2 wtyczki. Dolna ma 3 przewody, górna chyba z pięć. Do czego jest dolna? Pytam, ponieważ mam wysokie obroty jałowego - po wypięciu dolnej obroty spadają do ok 1000-1200 Rpm. Będę wdzięczny za poradę/informację

Pozdrawiam
Michał
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 28, 2011 14:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z tego co piszesz to wszystko dziala jak trzeba!!! ja jak wlacze D lub R mam delikatne szarpniecie i auto pelza a obroty lekko spadaja. na zimnym mam okolo 1000 a na cieplym jakies 800. jesli masz wyzsze obroty przy nieobciazonym silniku to te szarpniecie i predkosc pelzania automatycznie tez sa wieksze wiec skrzynia tu nie ma nic do rzeczy.

napisz jakie masz obroty jak odpalisz zimny silnik a skrzynia jest na P ?

idac od filtra powietrza pierw masz przeplywomierz 3 przewody potem jest silniczek krkowy 4 przewody i nizej czujnik polozenia przepustnicy 3 przewody.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Sro Wrz 28, 2011 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokladnie tak sie dzieje przy wrzuceniu biegu jak sa obroty za wysokie-wiec jak zrobisz porzadek z wolnymi obrotami to normalnie wrzucisz bieg
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl


Ostatnio zmieniony przez luky dnia Czw Wrz 29, 2011 8:13, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
eXito
*
*


Dołączył: Sep 16, 2010
Posty: 39
Skąd: Małopolska-Kraków/Oświęcim

PostWysłany: Czw Wrz 29, 2011 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam
Więc tak. Jak odpalę na P to obroty są około 3000 - 3500 Rpm i nie spadają pomimo nagrzania się auta. Po odłączeniu czujnika położenia przepustnicy spadają do 1000 i falują.
Skrzynia już nie aktualna. Błąd początkującego - olej w skrzyni sprawdzany na postoju, a nie na uruchomionym silniku. Jak odpaliłem okazało się, że jest mało oleju - temat wymiany/dolewki jest już realizowany. Po odpaleniu auta z podpiętym czujnikiem położenia przepustnicy świeci się check engine. Po jakiś 200 metrach jazdy, check gaśnie.
Czym grozi jazda z odpiętym czujnikiem poł przepust. ? Auto musi pokonać odległość 400km. Stąd pytam.
Pozdrawiam i dzięki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Wrz 30, 2011 6:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

miałem podobny przypadek w birdzie ale tam problemem był IAC tj silnik krokowy. Nie domykał się i stąd miał podwyższone obroty. Się okazało że kanał był tak zasyfiony że nic dziwnego że się nie domykał. W ogóle posprawdzaj wszystkie podciśnienia bo często gęsto wypięte są powodem podwyższonych obrotów.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group