www.asu.pl :: Zobacz temat - taśma pod kierownicę za darmo
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

taśma pod kierownicę za darmo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
oczkoo2
*
*


Dołączył: Jun 14, 2007
Posty: 34

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 9:56    Temat postu: taśma pod kierownicę za darmo Odpowiedz z cytatem

wyczytałem na forum o wymianie taśmy pod kierownicą (chrysler voyager 1998 i inne). jest ona wymieniana za darmo w serwisie. ja właśnie jestem po wymianie
w dowód wdzięczności podaję link gdzie można sprawdzić czy wymiana taśmy przysługuje w okienku wpisujemy 8-em ostatnich cyfr VIN

http://www.chrysler.com/webselfservice/chrysler/index.jsp?screenName=recall
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mifioza
*
*


Dołączył: Apr 22, 2006
Posty: 19
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Ja mam kilka rzeczy , czy wystarczy jechać do dealer Chrysler np. w Poznaniu Voyager Club. i pokazać wydrukowaną stronę i upomnieć się o wyminę. Czy są do tego potrzebne jakiś alpejskie kombinacje ( rejestarcje, przesyłanie pism itp )

Pozdrawiam
Aga

Dodge GrandCaravan 96'LE 3,3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 13:13    Temat postu: VIN Odpowiedz z cytatem

Wystarczy podac VIN (17 znakowy numer auta z dowodu lub podszybia). Oni juz sprawdza co i jak.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
oczkoo2
*
*


Dołączył: Jun 14, 2007
Posty: 34

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

serwis musi wymienić taśmę ,chyba że już była wymieniana kiedys w serwisie (gratis) to trzeba sprawdzić na tym linku który zamieściłem wyżej
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oczkoo2
*
*


Dołączył: Jun 14, 2007
Posty: 34

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 15:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WPISZ OSIEM OSTATNICH ZNAKóW Z KODU VIN Z DOWODU REJSTRACYJNEGO JEżELI W żółTYM POLU POJAWI SIę NAPIS




INCOMPLETE TO śMIAłO MOżNA JECHAć DO SERWISU
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Kornik
*
*


Dołączył: Mar 12, 2007
Posty: 13
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 15:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy no to do tył 1,5 godzinki pracy i 270zł / wymieniłem sam 3 tygodnie temu / a po sprawdzeniu należy się darmowa wymianka, heh ...
_________________
Chrysler Voyager 3,3 LE "96 benzyna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
oczkoo2
*
*


Dołączył: Jun 14, 2007
Posty: 34

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 15:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cały czas masz naprawe w zapasie to ci nie przepada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Czw Cze 14, 2007 18:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mi wyskoczylo cos takiego ale niewiem o co chodzi tzn. co mam do wymiany ?
Recall and Customer Satisfaction Notification Information:
Click on description to view document
Description Type Issue Date Status
CLOCKSPRING / LIFETIME WARRANTY
SAFETY
11/14/2002
INCOMPLETE

RADIATOR FAN RELAY
FED EMIS
10/18/1999
INCOMPLETE
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
oczkoo2
*
*


Dołączył: Jun 14, 2007
Posty: 34

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 8:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz możliwość wymiany gratis pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
DaRu
*
*


Dołączył: Apr 16, 2007
Posty: 117

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 17:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a mi wyskoczyło coś takiego

No Incomplete Recalls or Customer Satisfaction Notifications Exist
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
klinik
*
*


Dołączył: Jun 15, 2007
Posty: 10
Skąd: Bydgoszcz

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 21:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi wywalilo ze mam cos z ogrzewaniem fotela kierowcy.

Serwis olal sprawe. Autko nie kupione w kraju to nie wymienimy. Trzeba bedzie gdzies sprawe zglosic. Czy ten program chryslera obejmuje wszystkie kontynenty?
_________________
Chrysler T&C LXI 3,8 2001r + LPG Sekwencja
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
ciech
*
*


Dołączył: Apr 17, 2005
Posty: 331
Skąd: Ciechocinek

PostWysłany: Pią Cze 15, 2007 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klinik napisał:
Mi wywalilo ze mam cos z ogrzewaniem fotela kierowcy.

Serwis olal sprawe. Autko nie kupione w kraju to nie wymienimy. Trzeba bedzie gdzies sprawe zglosic. Czy ten program chryslera obejmuje wszystkie kontynenty?


dzisiaj bylem w toruniu w serwisie chryslera i powiedzieli to samo Sad
Powiedzieli ze moj byl co prawda na europe ale kupiony w niemczech i na terenie tego kraju powinienem zglosici by wymienili. Mi sie nie kalkuluje jechac specjalnie po te dwie pozycje a w zasadzie jedna poniewaz wymieniaja uszkodzone rzeczy a mam w tej chwili tylko ten rezystor do wiatrakow ktory mi tez wyskoczyl.
moze zebrac nas kilku i wyslac jakies pisemko do centarli w polsce i usa ?
_________________
Chrysler Grand Voyager 3.3 01r lpg , wersja europejska , startech
Chrysler Grand Voyager 3.3 LE 96r lpg , wersja eu , webasto - sprzedany 7.07.11r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
almado
*
*


Dołączył: Jul 14, 2005
Posty: 597
Skąd: Oława

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 9:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdziłem na podanej przez oczkoo2 stronie, co korporporacja chce dla mnie zrobić zebym poczuł się lepiej i wyszły 2 sprawy:

1. System blokady wyjęcia kluczyka przy dźwigni zmiany biegów - do wymiany (chodzi o to że któregoś dnia być może będę mógł wyjąć kluczyk gdy lewarek skrzyni biegów będzie np w pozycji D)
2. Coś z przesuwaniem fotela przedniego - jak będzie źle to proszą żebym się zgłosił i mi wymienią Smile
_________________
Pontiac Trans Sport 3.8, 1993
- sprzedam, 602436559
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
oczkoo2
*
*


Dołączył: Jun 14, 2007
Posty: 34

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 10:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyżby panowie z serwisu liczyli na " COŚ" z tego co wiem części które podlegają wymianie ponieważ wykryto w nich wady muszą być wymienione w każdym serwisie tam gdzie klient ma najbliżej a za wszystko płaci firma chrysler ( ale co szkodzi przyciąć parę złotych na nieświadomych posiadaczach chryslerów)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anthrax
*
*


Dołączył: Apr 24, 2007
Posty: 801
Skąd: Katowice

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 11:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Panie i Panowie wszyscy którym odmówiono wymiany wadliwych części powinniśmy odwalić wspólny list do centrali Chryslera, amerykańskie przepisy mówią jasno - ma być wymienione na koszt Chryslera i nieważne gdzie znajduje się auto i gdzie zostało kupione, przysługuje to ma być zrobione. Polskie serwisy mają nas w d.... to należy wnieść o odebranie autoryzacji, proste i na temat. Mentalność serwisów polskich jest ciekawa po gwarancji to płać, wogóle nie mają pojęcia o zasadach wymiany wadliwych części, a co ciekawe mi odmówiono uzasadnienia odmowy wymiany na piśmie - pewnie zdają sobie sprawę, że wtedy odpowiedzialność za awarie spada w 100 % na nich.
_________________
GMC Vandura 5,7
BMW '03 320 touring - diesel ale w automacie
nowy tel. 793681033
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
toldi
*
*


Dołączył: Aug 20, 2006
Posty: 82
Skąd: Koszalin

PostWysłany: Sob Cze 16, 2007 19:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a mi wyskoczylo cos takiego HAND BRAKE MECHANISM ale czytajac to co piszecie to moge sobie tylko pomarzyc o wymianie za free.
_________________
Chrysler Voyager 2,5 TD, 99r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zka
*
*


Dołączył: Apr 21, 2007
Posty: 21
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Cze 17, 2007 0:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sam wymieniałem taśmę i już kiedyś o tym napisałem - kto przeczytał ten skorzystał Smile , mój samochód był sprzedany w Kanadzie a taśmę wymieniałem w Polsce. Nie ma ogranczeń terytorialnych, choć niektóre recalle są tylko lokalne. Usterka taśmy jest recallem "ogólnoświatowym" bo grozi niezadziałaniem poduszki powietrznej !! Recalle wcale nie muszą oznaczać automatycznej wymiany części, a mogą nakazywać kontrolę i w razie usterki wymianę.
Ja też miałem problem na stacji bo pracownik nie znał obsługi ich programu serwisowego ani angielskiego i nie wiedział czy RECALL INFORMATION to znaczy że jest do zrobienia czy już było zrobione i bał się że sam za to zapłaci Smile. Co się dziwić, w ASO to najczęściej olej w nowych autkach wymieniają (albo przez sitko przepuszczają)....

Jeden telefon do Chrysler Polska załatwił problem, nie trzaba od razu grupowego działania ani podań i protestów Smile ani nie trzeba jeździć do kraju zakupu (np. do Kanady che che !!)

Polscy mechanicy sami starają się zawsze bronić producenta przed naprawami na gwarancji, bo boją sie późniejszej odmowy zapłaty od gwaranta.
_________________
Chrysler Grand Voyager 3,3l se lpg 96r, Wawa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mspalo
*
*


Dołączył: Aug 10, 2007
Posty: 1

PostWysłany: Wto Sie 21, 2007 9:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzwoniłem do serwisu do Poznania, powiedziałem, że na stronie Chryslera pojawia się komunikat o konieczności wymiany taśmy pod kierownicę i mechanizmu hamulca ręcznego. Pan sprawdził i potwierdził. Umówiłem się na spotkanie, przyjechałem, odstawiłem autko na 2 godziny - taśma i mechanizm hamulca zostały wymienione za darmo ... a po tygodniu zadzwoniła Pani i spytała czy jestem zadowolony z obsługi Very Happy.
Wszystko to dzięki informacji na tym forum.

Ale uwaga - należy dokładnie zapoznać się z treścią pliku .pdf określającego warunki wymiany m.in. wymiana taśmy dotyczy aut wyprodukowanych w latach 1998-2000, z określonym przebiegiem, w których taśma nie była wymieniana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
czarny_k
*
*


Dołączył: Sep 11, 2011
Posty: 2

PostWysłany: Nie Wrz 11, 2011 11:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam

Pojawił się mały problem z taśmą w moim samochodzie :
na stronie Chrysler'a wyskakuje taki komunikat ....

CLOCKSPRING/LIFETIME WARRANTY
SAFETY
10/05/2004
INCOMPLETE
REAR SOUND BARRIER/OUTBOARD SEAT BELTS
SAFETY
05/28/2002
INCOMPLETE

Pomożecie ???

Ktoś wymieniał w/w taśmę w serwisie w Lublinie ... ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group