www.asu.pl :: Zobacz temat - demontaż półośki
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

demontaż półośki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 7:06    Temat postu: demontaż półośki Odpowiedz z cytatem

Mam problem z wydłubaniem półośki ze skrzyni. Szklanka dość mocno siedzi w skrzyni i nie chce wyleźć. Jest jakaś sztuczka na lewą stronę ułatwiająca demontaż szklanki ?
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 10:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od wewnętrznej strony jest pierścień/zatrzask trzymający półoś w skrzyni.
Możesz spróbować najpierw wbić ośkę do końca a później postukać w kielich przegubu młotkiem obracając półosią i następnie stukając wyciągać.

Jeżeli pierścień jakimś cudem się odkształcił do tego stopnia, że nie puszcza ośki to trudna sprawa i raczej bez dostania się do wnętrza skrzyni nic nie zdziałasz, albo jeżeli nie musisz wymienić wewnętrznego przegubu to możesz go przecież rozebrać i zostawić kielich przy skrzyni.
Nie znam tej skrzyni, ale może jest jakiś dekiel/korek po odkręceniu którego widać kosz i satelity...?
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 12:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Otóż to, "zatrzask" jest podobny jak w autach z grupy VAG. Z tym że tam wystarczy lekko podważyć szklankę i łatwo wyskakuje. A tu męczyłem się z łomem i nie pomogło. Nauczony doświadczeniem z VAG chciałem podmienić cały zestaw szklanka i krzyżak bo nie zawsze są dobrze spasowane. Ale w chryslerze jest to jakoś lepiej wykonane bo nie było luzów w zespole szklana krzyżak. Więc została stara szklanka i "nowa" używana półoś.
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Zawieszenie Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group