www.asu.pl :: Zobacz temat - szarpanie i inne problemy z LPG
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

szarpanie i inne problemy z LPG

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2011 5:42    Temat postu: szarpanie i inne problemy z LPG Odpowiedz z cytatem

Pojawiły mi sie pewne problemy z instalacja gazową. Instalka zakładana przez Luk`a, wtrysk gazu, dotychczas żadnych problemów nie było.


Pierwszy problem:
za kazdym razem jak puszczam calkowicie gaz (np żeby zacząć hamować skutkowalo to przelanczaniem sie instalacji na benzyne.


druga sprawa to jadac na lpg ze stala predkoscia czuje cos jakby "szarpanie silnika" tak siedzieje tylko na lpg i tylko przy stalej predkosci obrotowej silnika. przy przyspieszaniu juz tego nie ma badz nie czuc. \

co to moze byc?
_________________
GC 3,3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2011 6:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mialem ten drugi objaw juz 2 razy. zawsze jak tankowalem na przypadowych stacjach. wystarczylo wyjezdzic do konca i pozmieniac filtry. jak masz mozliwosc to podjedz do lukyego. moze to byc tez objaw konczacego sie reduktora albo zwyczajnie cos sie rozregulowalo. mozesz tez na reduktorze zwiekszyc cisnienie i sprawdzic czy nie pomoglo.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2011 7:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

do Lukiego mam daleko (400km) więc zanim sie wybiore chciałbym możliwie błache powody takiego zachowania wykluczyć.

Filtry są świerze.
_________________
GC 3,3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2011 12:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzwon w takim razie do lukasza. sprawdz przewody i swiece,zwieksz cisnienie na reduktorze i przypomnij sobie czy nie stalo sie tak po zatankowaniu.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Pon Wrz 05, 2011 19:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A może byś tak się podłączył do komputera gazowego? Kabelek nie kosztuje fortuny a myślę, że jak poprosisz to Luky udzieli Ci na priva wskazówek co kupić i skąd soft zainstalować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2011 7:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kabelek mam, soft na kompie zainstalowany.
Niestety mam wielkie problemy żeby sie połączyć z komputerem- po prostu nie daję rady, jakieś problemy z COMem czy czymś takim
_________________
GC 3,3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Wrz 07, 2011 9:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Napisz co tam masz założone wtryski ,sterownik ,reduktor
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hetman
*
*


Dołączył: Jul 13, 2011
Posty: 132

PostWysłany: Pią Wrz 09, 2011 11:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

I jaki kabelek do tego. Może się podłączasz "nie z tej strony" Wink ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Wto Wrz 13, 2011 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cichy78 napisał:
Kabelek mam, soft na kompie zainstalowany.
Niestety mam wielkie problemy żeby sie połączyć z komputerem- po prostu nie daję rady, jakieś problemy z COMem czy czymś takim

Problemem jest sterownik kabelka do gazu - jeżeli masz Vistę to na 200%.
Zrób sobie porządek w com-ach - menadżer urządzeń.
Usuń wszystkie stare i nie używane sterowniki i spróbuj wyszukać w trybie automatycznym witryny windows właściwego i będzie git.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 6:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zbyt skomplikowane dla mnie to

byłem u gaziarza, pozmieniał filtry (swoją drogą po 5tyś km w Chorwacji były zasyfione), stwierdził że jest zbyt uboga mieszanka więc to skorygował i ... dalej to samo.

Dzisiaj zmieniam świece, czy to możliwe że po niecałym roku sa do wymiany, przebieg nakręcony to około 10tyś km. Świece Autolite`a
_________________
GC 3,3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 7:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja wymienialem swiece i przewody po 50tys km na gazie i optycznie nie wykazywaly zadnego zuzycia.swiece autolite zwykle.
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 10:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nieźle Darek jak na zwykłe
Tu link jako ciekawostka :
http://motofocus.pl/raporty/1868/sonda%C5%BC-kr%C3%B3tkie-podsumowanie-rynku-%C5%9Bwiec-zap%C5%82onowych

Ja wymieniłem swoje irydowe po 110 tyś i jeszcze w sumie chodziły
Wydaje mi się, że jednak irydowe dobrze dobrane do silnika są nie do zajechania a przy LPG wspomagają znacząco spalanie gorszego gazu zatankowanego gdzieś przypadkiem - bez większych perypetii.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 10:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

teraz mam auotlite platyna(nie wiem czy to to samo co irydowe) i powiem,ze nie widze roznicy. byc moze sa trwalsze ,ale jak te po 50 tys wygladaly jak nowe to ile mam jezdzic na platynach? Very Happy
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 11:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To juz sam nie wiem czy wymieniać świece czy nie

co może być powodem takiego w sumie dość delikatnego szarpania.

wymieniać poszczególne częsci "na pałe" mi sie nie uśmiecha
_________________
GC 3,3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 12:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kup sobie taki tester mam go.Możesz sprawdzić moc iskry i wyłapać przebicia

http://www.uni-max.com.pl/tester-zaplonu-spark2/d/
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Sro Wrz 14, 2011 17:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

cichy78 napisał:
zbyt skomplikowane dla mnie to

byłem u gaziarza, pozmieniał filtry (swoją drogą po 5tyś km w Chorwacji były zasyfione), stwierdził że jest zbyt uboga mieszanka więc to skorygował i ... dalej to samo.

Dzisiaj zmieniam świece, czy to możliwe że po niecałym roku sa do wymiany, przebieg nakręcony to około 10tyś km. Świece Autolite`a

Skoro jak piszesz - filtry były zasyfione to nie masz pewności, że syf nie dostał się też do wtryskiwaczy. Gdyby były tylko brudne to się po prostu je wymienia, ale przy zasyfionych ...

Jeżeli mieszanka jest za uboga to właśnie przyczyną tego mogą być częściowo zapchane dysze wtryskiwaczy LPG.
Samo zwiększenie dawki przez wydłużenie czasu otwarcia wtrysku nic nie da przy zmniejszonej przez brud przelotowości dyszy.
Może to wprowadzić chaos w mapie wtrysku LPG.
Zanim dasz grzebać w sterowniku jakimś gaziarzom lepiej zacząć od porządnego wyczyszczenia elementów instalacji LPG. Sprawdzenie wtrysków gazowych to kilka minut a one właśnie są najczulszym elementem całej instalacji.

Przecież program sterownika jeżeli jest poprawnie ustawiony sam się nagle nie przestawia.

U mnie jak Luky założył instalację to kilka razy korygowałem mapę wtrysku, ale po ułożeniu się instalki od dwóch lat nie dotykam nic po za wymianą filtrów i jest OK.
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cichy78
*
*


Dołączył: Nov 04, 2010
Posty: 45
Skąd: Lubin, Dodge Grand Caravan 3.3, 1995r

PostWysłany: Czw Wrz 15, 2011 5:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak sprawdzic, wyczyscic wtryski?
_________________
GC 3,3
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wader71
*
*


Dołączył: Oct 30, 2006
Posty: 889
Skąd: -=Wrocław=-

PostWysłany: Czw Wrz 15, 2011 23:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zdjąć wężyki doprowadzające gaz i popatrzeć Very Happy a najlepiej kupić spray lub inny środek do czyszczenia/odtłuszczania - choćby taki : http://allegro.pl/ipone-spray-750ml-do-mycia-i-odtluszczania-i1778039915.html lub inny na stacji benzynowej czy tam sklepie motoryzacyjnym
i popsikać do środka z każdej strony; odczekać przedmuchać jak potrzeba to powtórzyć ; na koniec psiknąć do środka np. WD40, poskładać i cieszyć się z równej pracy silnika Very Happy
_________________
Pontiac VIBE '04 LPG-Luky
Chlopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
luky
*
*


Dołączył: Oct 07, 2005
Posty: 885
Skąd: masłońskie/częstochowa

PostWysłany: Wto Wrz 20, 2011 19:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czesc
tak jak pisza koledzy szarpanie moze byc od zaplonu lub od zabrudzonych wtryskow najczesniej. i czesto jest tak ze jesli sa przebicia na swiecach czy na przewodach na gazie jest odczuwalne a na benzynie nie.

no najlpiej jednak podlaczyc sie do tego kompa i sprawdzic ustawienia-komputer gazowy pokaze ewntualne bledy napiecia wtryskiwaczy.

jesli masz juz obd to koniecznie trzeba zczytac bledy.
jesli masz kanciaka (a chyba masz z tego co pamietam) zajrzyj pod maske w nocy na pracujacym silniku i energicznie kilka razy przegazuj-jesli beda przebicia to zobaczysz je-przyjrzyj sie przewodom zaplonowym i cewce
_________________
lumina 95 3,8 ,grand prix gxp 5,3 2007, dakota 5,2 1999, luka_f@o2.pl tel. 0691388944 www.luky-garaz.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
krisscars
*
*


Dołączył: Mar 03, 2011
Posty: 42
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lut 03, 2012 21:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam. mnie tez szarpie. i to od zawsze jak mam gaz. tankuje tylko na bp i orlen. nigdy na innych stacjach. kiedys wyczytalem ze szarpanie podczas puszczania pedału gazu i przy stalej predkosci to moze byc problem z wezami podcisnieina. nalezaloby je wszytskie sprawdzic czy sa całe i czy czasem nie pozapychane. z innej strony czytalem ze zawor EGR dobrze byloby wyczyscic bo on tez lubi takie chece odstawiac. Sam czekam na cieplejsze dni i zamierzam przyglądnąc sie EGR owi. ponoc mozna to rozerac i wyczyścic. zobaczymy
_________________
Chrysler Stratus 2.0 16v LE '96 + podtlenek LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisscars
*
*


Dołączył: Mar 03, 2011
Posty: 42
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sob Lut 04, 2012 12:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli to pomoze to znajomemu z escorcie benz bez gazu równiez tak auto szarpalo. zmienial przewody, swiece nawet silniczek krokowy. dopiero trafil na jakiegos starszego mechanika który pogrzebal coz przy lince gazu. okazalo sie ze jest tam rowniez jakis czujnik i przez to ford szwankowal.
_________________
Chrysler Stratus 2.0 16v LE '96 + podtlenek LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Sro Lut 08, 2012 13:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem podobny problem,delikatne szarpanie na gazie, czasem potrafił zgasnąć przy hamowaniu i przerywał przy kick-downie. a że się wnerwiłem zmieniłem całą gazownie na sekwencję stag 300, reduktor Zavoli S(lub 5, nie wiem bo niewyraźnie napisane) listwa wtryskowa Valtek R. dzisiaj odebrałem autko, ale pozostał problem EGR, więc jak tylko wróciłem machiną do domku wyszarpałem EGR-a wymyłem w benzynie ekstrakcyjnej, poskładałem, podpiąłem kompa i heja w drogę na testy. Wynik: rewelacja praktycznie nie czuć różnicy pomiędzy gazem a Pb, EGR się uspokoił i żadne błędy mi nie wyskakują i ciemność na desce hehe i o to chodziło. Pozdrowionka
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
krisscars
*
*


Dołączył: Mar 03, 2011
Posty: 42
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Sro Lut 08, 2012 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kolego jak czysciles ten egr? czy rozbierałes go jakos czy mycie polegało na przelewaniu benzynki przez niego? Kiedys słyszalem ze w wv rozbierali puszkę i potem dawalo sie to skladac.
_________________
Chrysler Stratus 2.0 16v LE '96 + podtlenek LPG
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 7:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam, sterownik EGR ten plastikowy rozebrałem dookoła są zaczepy trzeba je poodginać delikatnie i wszystko schodzi co do samego EGR-a, to miałem zapieczonego grzybka (ale to zabrzmiało) moczyłem go cały czas w benzynce przez jakies 15min i później delikatnie śrubokrętem rozruszałem tegoż grzybka wypłukałem go później jeszcze w nitro bo lepiej rozpuszcza nagary i poskładałem i wsio chyba działa. okaże się wieczorem bo żona zabrała autko do pracy hehe
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Czw Lut 09, 2012 11:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Daj koniecznie znać czy pomogło.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Pią Lut 10, 2012 16:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A więc tak, miałem odpisać wczoraj, ale chciałem trochę km natrzaskac co by się upewnić na 100% check już się nie świeci (rogal na twarzy), zapala się tylko na chwilkę po kick-downie ale nie zdążyłem sprawdzić dlaczego bo po zatrzymaniu nic się nie wyświetla, żadnych kodów ani po przeskanowaniu ELM-em ani kluczykowaniu, więc chyba mycie wszystkiego pomogło hehe, musiałem jeszcze tylko dzisiaj do gazowników podjechać bo rozszczelnił się jeden wąż. Pozdrowionka
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
MLODY1984
*
*


Dołączył: Mar 02, 2011
Posty: 147
Skąd: Jelenia Góra (dolny

PostWysłany: Nie Mar 04, 2012 9:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam ponownie niestety radość nie trwała długo, ponownie check i błąd EGR masakra a na dodatek jeszcze włącznik stop-a mi się znowu uwalił i albo świecą mi cały czas stopy albo tempomat nie funguje normalnie masakra a do tego jeszcze centralny w drzwiach mi zaczyna szwankować wiec zaczynają się wiosenne problemy hehe a powracając do EGR-a ktoś ma jakiś pomysł skąd taką membranę do EGR-a wytrzasnąć czy całego trza kupować? Bo rozebrałem go ponownie i okazało się że membrana walnęła i stąd te problemy. Pozdrawiam
_________________
Dodge Grand Caravan 3.8l SE z LPG 97r kanada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Nie Mar 04, 2012 12:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do świecących stopów to przytoczę pewną historię, która mi się wczoraj przydarzyła. Wracam ze stolicy, za W-wą walę na stację coby gazu zalać. Wysiadam, myję z tyłu lampy - patrzę świecą się, stop środkowy też. kluczyk wyjęty, pokrętło wyłączone. Już mi ciśnienie zaczęło rosnąć, ale myślę sobie, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Jak Wyjeżdżałem ze stolicy to komórę podpiąłem do ładowarki. Ładowara chińska, wyjąłem i Eureka - problem zniknął. Pytanie do mądrych tego świata co ma gniazdo zapalniczki do stopów?

Kolega miał Rover 75 jak mu padł tempomat to też stopy świeciły - taka sygnalizacja problemu.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Mar 05, 2012 12:13    Temat postu: wersja Odpowiedz z cytatem

A masz wersję amerykańską czy europejską Question
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Mar 05, 2012 13:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kanada
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Mar 05, 2012 13:41    Temat postu: hmmm Odpowiedz z cytatem

Hmmm. To nie wiem jakim sposobem (ktoś musiał kiedyś coś mieszać w instalacji) Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pon Mar 05, 2012 21:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gniazdo jest dodatkowe (w środkowej kieszeni na dole) muszę sprawdzić czy zostało podłączone od oryginału czy z innego miejsca.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group