www.asu.pl :: Zobacz temat - Never ending story, czyli coś o silniku 2,5td...
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Never ending story, czyli coś o silniku 2,5td...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pon Sie 01, 2011 21:28    Temat postu: Never ending story, czyli coś o silniku 2,5td... Odpowiedz z cytatem

Najpierw chciałem ten link zamieścić w dziale humor, ale po namyśle doszedłem do wniosku, że byłoby to wielce niestosowne, bo każdy może się pomylić.

Nim kupisz Voyka (lub inne auto z tym przeszczepem) z silnikiem 2,5td, przeczytaj ze zrozumieniem, co napisano poniżej. Miłej lektury...

http://forum.tdi-tuning.pl/printview.php?t=46&start=0

Czy w dalszym ciągu chcesz kupić Voyagera z silnikiem 2,5td????????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kulkagsx1200
*
*


Dołączył: Mar 03, 2006
Posty: 139
Skąd: ok.strzelina

PostWysłany: Pon Sie 01, 2011 21:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no, tos chlopie wynalazl Wink
ten link kroluje na wszystkich forach samochodow w ktorych ten badziew montowano Twisted Evil [/u]
_________________
 RAM 5.7 HEMI
eVo 1340 bobber
 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sie 02, 2011 9:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To się lepiej czyta

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=46&postdays=0&postorder=asc&start=0&sid=5da5d0be0dd742f90600f680ab8728ed
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Wto Sie 02, 2011 13:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzial "humor" rzeczywiscie by byl odpowiedniejszy.
to cos montowano tez w skorpionach ale te juz dawno poszly na zyletki:)
zawsze bylem zwolennikiem diesli Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 0:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niezmiernie ciekawi mnie fakt,ze ludzie w necie potrafia znalezc ogloszenie o takim badziewiu,ale nie potrafia chwile wczesniej wpasc na pomysl aby poszukac opini frajerow,ktorzy sie na takie cos nadziali,sorrki za frajerow
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 10:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chlopie ale kto by szukal zlych opinii o takim super zestawie jakim jest amerykanski swietny van + silnik diesla i manual-przeciez to marzenie 90% polskich kierowcow(tych ,ktorych nie stac na sharana;P)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
zereb
*
*


Dołączył: Aug 29, 2010
Posty: 337
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Sie 05, 2011 7:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak zaczynałem szukać voytka to ani przez chwilę mi nie przeszło przez myśl kupowanie diesla... Przecież to nawet ekonomiczne nie jest. Wielu mnie namawiało a ja się uparłem na 3.8 i tak już zostało...
_________________
Chrysler T&C AWD 3.8LPG 1998r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Sie 05, 2011 11:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszyscy się napalają na diesla bo spali 4 czy 5 litrów i ile milionów kilometrów na baku nie przejedzie.

Niestety tej drugiej prawdy nikt nie mówi np.jeśli klient kupuje auto ze salonu.

Jak szkodzi się układ paliwowy lub koło dwu masowe to trza pożyczkę brać na naprawę.

W przyrodzie nic nie ginie a w życiu nie ma nic za darmo.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group