www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Cirrus 2.5, V6, 1995r nie odpala, rozrusznik kreci
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Cirrus 2.5, V6, 1995r nie odpala, rozrusznik kreci

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 17:17    Temat postu: Chrysler Cirrus 2.5, V6, 1995r nie odpala, rozrusznik kreci Odpowiedz z cytatem

Witam
Dzis dopadło mnie to czego mało kto by chciał doswiadczyć a mianowicie pojechałem w czoraj w trase okolo 50km zostawiłem auto na noc pod budynkiem dziś około poludnia wsiadam z nadzieją szybkiego powrotu a tu klapa, zdązyłem tylko raz podpalić silnik i cofnąc jakiś metr do tylu i auto zgasło pozniej juz nie odpaliło, rozrusznik kręci ale auto nie odpalla z błedów z kluczyka tylko 55 reset kompa nie pomógł , pompa wydaje sie pracować bo chwile po rzekreceniu kluczykiem slychac delikatne buczenie w kabinie wiec zakładam że pracuje. Samochód całą nos stał oczywiscie w tym czasie w strugach deszczu bo cały czas u nas niestety padało i pada nadal nie mniej jednak doswiadczał juz wczesniej kilkudniowego stania w deszczu jak i mrozów -25 stopniowy a czasem troszke wiecej i nigdy mi takiego numeru nie zrobił. Przebieg auta to 215 tyś km.Wszelkie sugestie mile widziane. Od razu mowie ze o diagnostyce komputerowej w moim rejonie moge zapomnieć bo wszystkie skanery jakie mają lokalni mechanicy nie moga sie z moim cirrusem połączyć. A główny serwis w rzeszowie zyczy sobie 200zł i zastrzega prawo ze niekoniecznie ich komputer tez go zdiagnozuje a zaplacić trzeba. Wieć pozostaja nam troche w ciemno rozwikłanie zagadki i zdanie sie na wlasne doswiadczenie. Z góry dziekuje za pomoc

Alex
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem co prawda jaki jest w twoim aucie ,ale przeważnie jak rozrusznik kręci a auto nie odpala to wina jest cewki zapłonowej
lub jak rozrusznik szybciej kręci niż normalnie to zerwany jest pasek rozrządu,
niestety obie takie przygody przeżyłem na własnej skórze
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 18:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz czy masz iskre,na listwie wtryskowej czy dochodzi paliwo,podlacz np.zaroweczke 5W12V pod wtyczke z wtrysku i sprawdz czy miga przy kreceniu.
Byc moze polecial czujnik walu lub walka rozrzadu.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 19:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jutro sprawdze czy pomka podaje paliwo na listwe, chociasz na sluch ją slychac jak wspomnialem.A jak sprawdzicbezpiecznie w nim czy jest iskra? bo gdzies czytałem ze bardzo łatwo w tym aucie coś ubić przy jej sprawdzaniu.

Z tym zerwanym paskiem rozrządu to mnie nie strasz cie , w koncu cofnołem tylko max metr i zgasł i juz nie odpalił.

Mam nadzieje ze skonczy się na czujniku wału - czytalem gdzieś juz ze on lubi takie nie spodzianki robić ale przy padnietym czujniku walu lub walka rozrządu powinieniem chyba miec jakis kod z kluczyka a jest czysciutko bo tylko mi kod wyswietla 55
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Nie Lip 31, 2011 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja stawian na pasek:/ niestety nic nie slychac ze pasek sie konczy a potem lipa straszna po tej przygodzie zmienilem auto z chryslera na fordy usa bo nawet focus ma lancuch:) i jesto jeden problem z glowy mniej. Czujnik polozenia walkau mnie dawal kod na diagnostyce chyba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 01, 2011 4:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pewnie że tego zerwanego paska rozrządu to tobie nie życzę, ja w swoim lanosie tylko chciałem ruszyć spod świateł i nagle silnik zgasł i pupa blada.
możesz sprawdzić czy to pasek ,jedna osoba próbuje uruchomić silnik a ty przez otwór wlewu oleju do silnika zobaczyć czy się wałek obraca lub czy panewki zaworowe się poruszają
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Pon Sie 01, 2011 10:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzis z samego rana cirrus pojechał na lawecie do mechaników więc juz nie sprawdzę samodzielnie waszych zaleceń koledzy. Mam tylko nadzieję ze nie bedzie aż tak źle i rozrząd jest jednak cały Rolling Eyes no ale gdy by mimo wszystko to strzelił jednak ten pasek rozrządu to czy jest nadzieja ze nie narobił szkód i po wymianie układu rozrządu bedzie silnik znow poprawnie pracował? - w końcu autem wycofałem nie cały metr i zgasł poczym już wiecej mimo kilku prób nie odpalił.

ps: kiedyś znajomemu w fordzie transit strzelił własnie pasek rozrządu przy wieżdzaniu do garażu i też dosłownie dopiero zaczął ruszać autem. Po wymianie paska silnik nadal mu pracował bez problemu wiec może i umnie jest jakaś nadzieja gdy by to był jednak pasek rozrządu.
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Sie 01, 2011 13:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie wiem czy u ciebie jest silnik kolizyjny?? mi jak strzelił w lanosie przy ruszaniu to pogięło 2 zawory+ planowanie głowicy + uszczelka +robocizna
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alex
*
*


Dołączył: Jun 27, 2009
Posty: 93

PostWysłany: Pon Sie 01, 2011 16:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Auto już działa - nie sądziłem że tak szybko zrobia a z tego co mi powiedzieł mechanik to zalało mi olejem świece bo pusciły uszczelniacze. gumowe co są wokól swiec na cylindrach 1 i 4 a one podobno odpowiadają głownie jako pierwsze za odpalenie w tym aucie wieć sciągnieta została pokrywa zaworów i wszystko uszczelnione silikonem dodatkowo z zaleceniem zakupu nowych swiec i tych uszczelniaczy. Dobrze że nie puściły na tylnej pokrywie bo trzeba by zdzierać kolektor dolotowy i było by wiecej zabawy ale tak czy inaczej cała ta usługa kosztowała 100zł i oby była skuteczna nie tylko na chwilę.

A wogóle miał ktos taką sytuację bo aż mi sie nie chce wierzyc żeby przeż taka w zasadzie pierdołe , piszę pierdołe bo jak bym wiedział ze takie coś może unieruchomić cirrusa to bym w w kilkanaście minut te zalane komory swiec oczyscił na miejscu i nie musiał wracać na lawecie Rolling Eyes

Alex
_________________
Chrysler Cirrus LXi/6V/2.5/1995r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 5:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja miałem zalaną 6 komore ,uszczelniałem pokrywy i uszczelniacz komory świecy sie przekszywił . Tak ujechałem może 80 km. Silnik tak jakby gubił zapłon .Dobrze,że na drugi dzień wymieniałem butle LPG u Lukyego to zauważył problem wypadającego zapłonu, więc miałem troszke czasu i usterke wyeliminowałem poprawiając uszczelniacz ,osadziłem go na sylikonie.Do tej pory mam pod głowicami i w komorach sucho jak na pustyni Very Happy
_________________
Chrysler Cirrus 2.5 V6 / Fiat Marea 1.6 .Wcześniej 14 innych mniej lub bardziej udanych samochodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dziwne to z olejem - przeciez olej to bdb izolator (dwniej nawet cewki WN byly zalewane olejem) wiec czemu niby mialby przez to tracic zaplon?
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kasa
*
*


Dołączył: Jul 10, 2010
Posty: 158
Skąd: Tychy

PostWysłany: Czw Sie 04, 2011 5:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prawdobodobnie chodzi o podwyższoną temperaturę przez brak prawidłowego odprowadzenia ciepła przez świece ,moze doprowadzić do pęknięcia porcelanki . Swiece maja różne ciepłoty (zakres temp. w której pracuja ) i może ten olej ma wpływ na odpowiedzią prace świecy.
_________________
Chrysler Cirrus 2.5 V6 / Fiat Marea 1.6 .Wcześniej 14 innych mniej lub bardziej udanych samochodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group