www.asu.pl :: Zobacz temat - dwa pytania
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

dwa pytania

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 8:05    Temat postu: dwa pytania Odpowiedz z cytatem

wczoraj zabepieczałem wszelkie połączenia elektryczne i ogólnie poprawiałem radosną twórczość poprzedniego właściciela starając się doprowadzić autko do stanu oryginalnego. Ale do rzeczy, mianowicie zauważyłem, że jak przełączę na benzynę to słychać cykające wtryski. Samochód na benzynie faktycznie inaczej, gorzej pracuje, nie ma takiego kopa i dusi się. A pytanie brzmi, czy u Was również słychać cykające wtryskiwacze???
Podejrzewam, że poprzedni właściciel jeździł tylko na gazie i zatarł wtryski, czy takie dostępne - dodatki do paliwa, do czyszczenia wtrysków coś pomogą? czy ktoś to już stosował?

a kolejne pytanie jest odnośnie chłodnic, mam trzy duże i jedną małą - patrząc na silnik z przodu, znajduje się ona w prawym dolnym rogu pozostałych chłodnic. Czy to jest od skrzyni biegów??? Ewenualnie niech ktoś mi wytłumaczy łopatologicznie od czego są te chłodnice? ( Pierwsza - od silnika to od "wody" druga od klimy a trzecia i ta czwarta mała, nie wiem)
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Patrząc z przodu mala podłużna u duża cienka z klimy ,następnie duża i gruba z układu chłodzenia i jak masz taką mini to zapewne z ASB.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 14:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzięki a reszta, kto wie coś o tych wtyryskach Question Very Happy Question wczoraj jeszcze tak posiedziałem w garażu i normalnie stwierdzam, że poprzedni właściciel miał zamiłowanie do domowej elektryki, znalazłem klakson, bo taśma pod kiera nie działa i w naturalnym miejscu go nie ma i kupę innych przełączników, nawet taki malutki pod siedzeniem, nie włączam ich bo owaiwam się, że wystaruję w kosmos.... Very Happy
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sro Sie 03, 2011 15:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Słychać klikanie wtrysków
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Czw Sie 04, 2011 19:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dokładnie, sprawdziłem w innym aucie. U mnie do wymiany pompka paliwa a napewno filtr bo chyba słabo wachę podaje.
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Sie 05, 2011 11:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przed wymianą należy sprawdzić ciśnienie na pompie i czy ono nie schodzi.

Ewentualnie sprawdzić rozpylanie wtrysków czy wszystkie mają równe i przy okazji wymienić oringi na wtryskach.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 12:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no ale jak schodzi cisnienie to co, i tak pompa do wymiany, bo co może być innego? pzetarte przewody??
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zawor zwrotny,ktory powinien utrzymywac stale cisnienie na listwie wtryskowej.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Pon Sie 08, 2011 17:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a gdzie szukac tego zaworu zwrotnego, jak to wyglada?
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Sie 09, 2011 9:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W korpusie pompy jest króciec łączący ,który jest uszczelniany oringami.
U mnie oring przepuszczał na tym króćcu i dołożyłem dodatkowy i ciśnienie już nie schodziło.



zdjęcie ukazuje łącznik ,który łączy pompę z obudową


pompa z zabudowanym łącznikiem i ma on możliwość przesuwania się w z dłuż osi


Na zdjęciu widać moment składania.W tym momencie trzeba szczególną uwagę zwrócić na wszystkie elementy i przewody z czujnika bo potrafią wejść w trakcie składania i wtedy nie można tych elementów połączyć.
Króciec łączący trzeba dokładnie ustawić bo tam jest wszystko na styk.
Robota zegarmistrzowska dla cierpliwych.
[/quote]
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group