www.asu.pl :: Zobacz temat - testy diagnostyczne
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

testy diagnostyczne

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kobys
*
*


Dołączył: Jun 19, 2011
Posty: 309
Skąd: Mszczonów

PostWysłany: Sro Lip 27, 2011 8:24    Temat postu: testy diagnostyczne Odpowiedz z cytatem

Panie i Panowie, czytając forum jak i inne zasobniki wiedzy w necie zanalazłem kilka wskazówek testów diagnostycznych do swojego T&C a mianowicie:
1. test zegarów i wskażników na desce rozdzielczej - przeprowadziłem i OK
2. test i kalibracja klimatyzacji oraz nawiewów - wykonałem i kontrolki na guzikach przestały do mnie mrugać.
3. tzw. kluczykowanie - wykonane i ok ( błędy 12 i 55, nie jeden chciałby mieć tylko takie Very Happy )

może wiecie o jakiś innych testach i kalibracjach w naszych amerykańcach.

Dlatego też proponuję w tym temacie wpisywać o innych testach oraz pomocnym wciskaniu kilku guzików na raz Razz
_________________
chrysler town&country 1997r 3.8, jasna skórka i fajnie się śmiga z rodzinką, jeep ...się utopił, ford sprzedany ale jest primera na wypasie plus szukam znowu JEEPA szerokiego SmileSmile do zabawy... 
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jarascl
*
*


Dołączył: Jan 02, 2012
Posty: 101
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Sro Sty 04, 2012 22:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cześć

Możesz się rozpisać na temat tych dwóch pierwszych testów o co tam chodzi i jak to się robi??????
_________________
plymouth grand voyager 95r 3,3 SE zagazowany (w nowej budzie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Wto Sty 10, 2012 12:55    Temat postu: testy Odpowiedz z cytatem

Test zegarów : Włączasz zapłon z wciśniętym przyciskiem na zegarach
Test i kalibracja nawiewów : Silnik nagrzany, nawiew na twarz, max obroty przytrzymujesz 2 zewn. przyciski w pionie a do testu cooldown dwa zewn w poziomie. Już były posty z opisem tych postów.

Tu masz dokładny opis : http://autorepair.about.com/library/a/1i/bl667i.htm
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jarascl
*
*


Dołączył: Jan 02, 2012
Posty: 101
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Wto Sty 10, 2012 19:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki ASU za odpowiedz tylko jest mały problem z tymi zegarami to o co chodzi po co to jest w jakim celu się to robi -----rozumiem że skoro obrotomierz i prędkościomierz mi chodzą to nie muszę tego robić ???? .

I co do tego drugiego to dzięki za linka ale przez podstawówkę ,zawodówkę i technikum uczyli mnie tylko rosyjskiego a translator nie przetłumaczył tego tak żebym coś zrozumiał. Ale nie szkodzi nie jest to aż tak ważne tak tylko z czystej ciekawości chciałem wiedzieć.


pozdrawiam

p.s nie umiem zmniejszyć zdjęcia do opisu ---jest na to jakiś sposób ????
_________________
plymouth grand voyager 95r 3,3 SE zagazowany (w nowej budzie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sro Sty 11, 2012 12:55    Temat postu: test zegarów Odpowiedz z cytatem

Test zegarów robi się aby sprawdzić czy licznik działa prawidłowo. Sprawdzany jest pełny zakres pracy wzkazówek zegarów oraz wszystkie kontrolki itp. Jak wszystko działa to nie trzeba tego robić...
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jarascl
*
*


Dołączył: Jan 02, 2012
Posty: 101
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Czw Sty 12, 2012 20:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zrobiłem dzisiaj ten test zegarów i niby wszystko jest ok ale wskazówka z prędkościomierza dochodzi tylko do 120 przy czym w tym samym momencie obrotomierz pokazuje 6 tyś czyli do czerwonej krechy.
temperatura i stan baku ok.

czy to jest normalne?????
_________________
plymouth grand voyager 95r 3,3 SE zagazowany (w nowej budzie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sty 12, 2012 20:41    Temat postu: test Odpowiedz z cytatem

Hmmm. Dziwne. Z tego co pamiętam wskazówki powinny dojść do końca w tym momencie.... (ale może się mylę)
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jarascl
*
*


Dołączył: Jan 02, 2012
Posty: 101
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Czw Sty 12, 2012 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale dalej nie wiem o co chodzi z tym testem skoro dzisiaj jechałem 140 czyli wskazówka przechodzi dalej niż 120 a przy teście nie chce - dziwne nie ???

przez 4 lata miałem francuskie gówno jak to mój szwagier mówił (renault megane coupe)(nie robiłem przy nim nic) amerykańca mam 3 tydzień niecały a już wsadziłem w niego więcej niż w żabojada i najgorsza jest ta nie pewność że coś się zaraz stanie a części z ameryki będzie cza sprowadzać

Sad

P.S może jestem za fes przewrażliwiony
_________________
plymouth grand voyager 95r 3,3 SE zagazowany (w nowej budzie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sty 12, 2012 21:34    Temat postu: voyager Odpowiedz z cytatem

Jesteś przewrażliwiony.... Do Voyka kupisz wszystko w Polsce. Jak trochę pojeździsz to już nie będziesz chciał innego auta niż amerykańskie Very Happy
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
jarascl
*
*


Dołączył: Jan 02, 2012
Posty: 101
Skąd: Mysłowice

PostWysłany: Czw Sty 12, 2012 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak go kupowałem to poprosiłem gościa żeby mi go podrzucił do Mysłowic tu gdzie mieszkam bo nigdy nie jeździłem automatem powiedział że dam radę i że jak dojadę to nie będę chciał jeździć manualem problem w tym że więcej czasu i kilometrów spędzam w sprinterze w manualu i jak wsiadam do Voyka to prawa ręka mi wykonuje dziwne ruchy bez mojej ogólnej zgody a lewą nogę to teść kazał mi sobie przywiązać do fotela --jest trochę już lepiej ale chyba CZAS to wszystko ustosunkuje..
_________________
plymouth grand voyager 95r 3,3 SE zagazowany (w nowej budzie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Inne Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group