www.asu.pl :: Zobacz temat - Poranne problemy z odpalaniem
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Poranne problemy z odpalaniem

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Bartek_TC
*
*


Dołączył: Feb 11, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Sob Lip 09, 2011 11:01    Temat postu: Poranne problemy z odpalaniem Odpowiedz z cytatem

Po wymianie wczorajszej świec i przewodów sądziłem że problem zginie, a tu niestety nie.

Poranne odpalanie na zimnym silniku (Pb):
- Silnik nie może odpalić
- po kręceniu rozrusznikiem przez 5-10sekund i dodawaniem delikatnym gazu, dusi się krztusi i odpala
- wyrzuca z rury chmurkę dymu o wyjątkowo kwaśnym zapachu
- chodzi ok...
po przejechaniu 2 km (czyli już ciepłe) auto odpala bez problemu.

Jakieś pomysły, co to może być??
Czy może to być związane w jakiś sposób z filtrem paliwa? Do wymiany?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
waldek44
*
*


Dołączył: Oct 30, 2008
Posty: 808
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob Lip 09, 2011 14:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

filtr paliwa, padająca pompa paliwa,zaworek na listwie wtryskowej przepuszcza i paliwo powraca do zbiornika itp.
_________________
Chrysler  Voyager 3,3 z 2000r
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lutek34
*
*


Dołączył: Oct 09, 2005
Posty: 2665
Skąd: Krosno-Rzeszów podkarpackie

PostWysłany: Sob Lip 09, 2011 21:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pytanko: ile masz paliwa w zbiorniku? Wskażnik paliwa działa?
_________________
2008 Subaru Tribeca H6 3.6l + BRC LPG
 www.posadzkizywiczne.eu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
Bartek_TC
*
*


Dołączył: Feb 11, 2008
Posty: 93

PostWysłany: Nie Lip 10, 2011 14:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wiesz z tym wskaźnikiem paliwa to jest różnie i byłem przekonany iż paliwa jest wystarczająco, jednakże dotankowałem wczoraj z 5ltr i dziś rano hmm odpalił bez większego problemu, zaznaczam że po dolaniu wskazówka wskoczyła tak na 20%. Czyli wnioskuję iż poziom paliwa musi być minimum 15-20% żeby odpalało. Ale powinno też odpalać przy 3-5%. Więc jaki z tego wniosek, proszę o podpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyberda_
*
*


Dołączył: May 09, 2008
Posty: 641
Skąd: Katowice

PostWysłany: Pon Lip 11, 2011 23:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie to zaczyna padać Ci uszczelka pod głowicą. Jak wieczorem autko zgasisz to zwiększa się ciśnienie płynu i przez szczelinkę naciśnie go nieco do cylindrów, rano po odpaleniu musi płyn się spalić i stąd kwaśna chmurka dymu. Przez dzień płynu nie zdąży nacisnąć i dlatego wszystko jest OK - ot moja teoria - ciekawe czy mam rację - ale oczywiście chcę się mylić i mam nadzieję że twój problem będzie bardziej błahy ...

Jeśli chodzi o pompę paliwa i poziom paliwa to mój odpala zawsze bezproblemowo nawet na rezerwie czyli prawie cały czas ...
_________________
DODGE Grand  Caravan SPORT 3,3 LPG model 2001
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Wto Lip 12, 2011 8:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wykluczam teorii cyberdy.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group