www.asu.pl :: Zobacz temat - Jaka instalacja do Dodga Grand Caravan??
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka instalacja do Dodga Grand Caravan??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
NIKI
*
*


Dołączył: Jul 27, 2005
Posty: 164

PostWysłany: Czw Sie 18, 2005 20:30    Temat postu: Jaka instalacja do Dodga Grand Caravan?? Odpowiedz z cytatem

No w przyszłym tygodniu wybieram się założyć gaz do Mojego Dodga.
Więc żeby mi nie wcisnęli jakiegoś szmelcu chce się poradzić jaka instalacja będzie najlepsza do mojego samochodu. Dodam że w sprawie gazu jestem zupełnym laikiem to będzie mój pierwszy samochód na Gaz Smile
A samochód to Dodge Grand Caravan z 1996 3.0V6 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
JARECEK
*
*


Dołączył: Jan 26, 2005
Posty: 780
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią Wrz 16, 2005 8:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To zalezy ile chcesz wsadzic kasy w to ja mam standard mieszalnikowy i ponad 25 tys km na niej zrobilem od zalozenia i zero problemów ale pilonuję stanu świec,kabelków,filtra i składu mieszanki co miesiąc komputerek na kolana i test sprawności instalacji ewentualna korekta ustawień (ale nie zdazyła się jeszcze) przesledź temat "Posiadany typ instalacji LPG" w tym dziale a wszystkiego sie dowiesz Pozdr
_________________
JEEP GRAND CHEROKEE WH Smile GG.1798493 Skype. TECHTRON E-mail. Techtron@wp.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Instalacje gazowe Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów