www.asu.pl :: Zobacz temat - Voyager 2.0 Brak iskry na 1 i 4 cylindrze
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Voyager 2.0 Brak iskry na 1 i 4 cylindrze

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
kreator
*
*


Dołączył: Feb 05, 2011
Posty: 8

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 16:48    Temat postu: Voyager 2.0 Brak iskry na 1 i 4 cylindrze Odpowiedz z cytatem

Witam. Jestem posiadaczem Voyagera 2.0 z 1996r. Wszystko było w porządku do chwili kiedy zgasł.Nie mogę go w żaden sposób odpalić. Brak iskry na 1 i 4 cylindrze. Cewkę wymieniłem na nową i nic. Czujnik wału i wałka podają impulsy. Nie wiem co robić. Serdecznie proszę o pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

2.0 to chyba 4 cylindrowka , wiec ma(powinien miec) 2 cewki, jedna obsluguje 1 i 4 cylinder, druga 2 i 3. jesli u ciebie nie pracuja 1-4 to problem lezy gdzies po stronie tej cewki lub przwodow zasilajacych ta cewke - innej rady nie ma!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kreator
*
*


Dołączył: Feb 05, 2011
Posty: 8

PostWysłany: Pon Mar 07, 2011 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak to czterocylindrowy silnik. Sęk w tym, że cewkę kupiłem nową. Przewody wraz ze świecami mają ok miesiąca. Żadnych błędów kluczykowych. Podejrzewam najgorsze -- komputer.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
MarkSeven
*
*


Dołączył: Aug 23, 2009
Posty: 1419
Skąd: USA FL. '99 Grand Marquis, '02 TownCarCartier GoldEdition , '97 DeVille

PostWysłany: Wto Mar 08, 2011 3:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys mial na mysli przewody zasilajace obwod pierwotny cewki .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Mar 08, 2011 6:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>marcys mial na mysli przewody zasilajace obwod pierwotny cewki .

no dokaldnie Marku..napisalem zasilajace majac na mysli obwod pierwotny. przeowdy WN nalezy traktowac raczej jako odplywowe.
PS. Kreator z zagladales do wtyczki zasilajacej cewke? bo bardzio czesto w tym miejscu jest problem! miedziana linka w przewodzie urywa sie wewnatrz izolacji przy samym pinie wtyczki - na oko wyglada ze jest OK ale wystarczy pociagnac kabelek i sie okazuje ze jednak wewnatrz przewod jest urwany.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
kreator
*
*


Dołączył: Feb 05, 2011
Posty: 8

PostWysłany: Wto Mar 08, 2011 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzisiaj spostrzegłem że iskra jest na 2 i 3 cylindrze tylko wtedy gdy mam prawie rozładowany akumulator i gdy już kontrolki przygasają (wtedy silnik "załapuje ale nie zapala "). Po naładowaniu akumulatora żadnej iskry- silnik nie załapuje. Sprawdziłem wtyczkę od cewki tak jak podpowiadał kolega. Jest ok. Podczas kręcenia rozrusznikiem napięcie na środkowy pin od cewki dochodzi. Przejrzałem forum raz jeszcze i nie mam więcej pomysłów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kreator
*
*


Dołączył: Feb 05, 2011
Posty: 8

PostWysłany: Pią Mar 11, 2011 17:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Zabrałem się za demontaż komputera. Znalazłem jedną przepaloną ścieżkę i uszkodzoną diodę. Bardzo potrzebuję schemat elektroniczny tego komputera może ktoś posiada??? Chrysler Voyager 2.0 rok 1996. Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kreator
*
*


Dołączył: Feb 05, 2011
Posty: 8

PostWysłany: Nie Mar 20, 2011 15:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam. Kupiłem na allegro używanego kompa do mojego pojazdu. Umieściłem go na swoim miejscu i zaczynam kręcić rozrusznikiem. Akumulator oczywiście wcześniej naładowany. Silnik zaczął załapywać ale nie odpalił. Sprawdziłem iskrę na świecach. Iskra była na wszystkich 4 cylindrach więc podmiana na nowego kompa coś dała. Zachodziłem w głowę co jest jeszcze nie tak ?? Postanowiłem rozciągnąć go. Zapalił. Wszystko ok.
Teraz pali bez problemu z kluczyka. Dziękuję za pomoc pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Pią Maj 06, 2011 8:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam podobny problem silnik 2,0 sohc r.1998 Voyager
przy obrotach do 2000 i lekkim obciążeniu przerywa tak jakby gubił zapłony , szarpie (nie wyswietla żadnego błędu)
Sprawdziłem cewke pomiar w normie uzwojenia pierwotne i wtórne.
nowe świece i kable wysokiego napięcia, na bezynie i gazie to samo się dzieje przerywa przy niskich obrotach i gaśnie przy ruszaniu.
Wymyłem silniczek krokowy z syfu , przedmuchałem sonde lambda i map sensor, wykręciłem czujnik położenia wału (przyciaga netal) więc chyba dobry, przeczyściłem wtyczki kontakt sprajem , sondy, czyjników-wału-temp-wałka rozrządu-mapsensora- krokówki-przepustnicy, nie moge zdjąć kostki od czujnika stuków by go przeczyścić, tak blisko jest przewodu wodnego do chłodnicy
co to może być co radzicie sprawdzic
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Maj 06, 2011 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mialem bardzo podobne objawy kiedys w visionie...okazalo sie ze przewody od wtryskow sie przetarly i przy pewnym obciazeniu i obrotach ok.1,7kobr poprostu wtryski wariowaly. bledu zadnego nie wywalal..az sie spalil komp Smile wtedy wywalil blad obwodu 2 wtryskiwacza:-)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Maj 10, 2011 6:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

umnie obiaw byl podobny i nie lezala wina po cewce tylko modulu zaplonowego jakas sciezka sie pewnie spalila
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
bubuss
*
*


Dołączył: Feb 08, 2007
Posty: 331
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Wto Maj 10, 2011 6:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a modul i cewki sprawdz czy od poloneza nie pasuja
bynajmniej w moim sa te same cewki
modul jest inny umnie bo 6 garow ale jak u ciebie 4 to moze pasowac
_________________
Buick lesabre limited rok 2000 poj. 3.8l bubuss@poczta.onet.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Wto Maj 10, 2011 7:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cewki podejda od poldka z wtryskiem http://moto.allegro.pl/cewka-zaplonowa-polonez-abimex-pn-nowa-i1583158787.html tylko przy wymianie nalezy wymienic wszystkie.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
jadwtr
*
*


Dołączył: Apr 20, 2005
Posty: 153

PostWysłany: Czw Maj 12, 2011 21:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

już chyba po problemie:
odłączyłem zawór EGR (przewody podciśnienia i zaślepiłem gumką z korkiem)
To zawór łapał lewe powietrze bo jak zassałem podciśnienie to się podnosił i spadał sam mimo utrzymania podciśnienia na siłowniku.
Pewnie dziura w membranie EGR.
Teraz już nie przerywa i nie szarpie ani nie gaśnie przy ruszaniu .
Już 3 dzień - to chyba była ta przyczyna, a i tak jeżdżę na LPG to jest niepotrzebny a katalizator to wyciąłem 2 lata temu.
Pozdrawiam kolegów.
_________________
Andrzej Voyager 98r. 2,0 16V SOHC gaz BRC saqent 24
GG 8179044
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group