www.asu.pl :: Zobacz temat - Chrysler Vision - zagotowana woda w zbiorniczku wyrównawczym
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Chrysler Vision - zagotowana woda w zbiorniczku wyrównawczym

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 16:44    Temat postu: Chrysler Vision - zagotowana woda w zbiorniczku wyrównawczym Odpowiedz z cytatem

Pomocy, dzisiaj jak wracałem do domu, to zauważyłem dym wydobywający się z pod maski. Od razu zgasiłem silnik i otworzyłem maskę, woda w zbiorniku wyrównawczym po prostu się zagotowała i wypłynęła przez wężyk ten przy zakrętce. Nie mam pojęcia dlaczego tak się stało.
Dodam jeszcze że jakieś 20 minut wcześniej zacząłem słyszeć w czasie jazdy charakterystyczny pisk, jak by pasek pod maską. A chwilę przed całym zdarzeniem załączył się wentylator od chłodnicy i gwałtownie podskoczyła temperatura na wskaźniku.

Może ktoś wie co mogło się stać???
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 17:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą. Może zacięty termostat, ale szczerze wątpię i współczuję.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 18:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niestrasz kolegi! beckham najpierw to uzupelnij plyn w ukladzie i dobrze odpowietrz! potem odpal fure i sprawdz co sie bedzie dzialo - weze ci maja stwardniec i ma byc wszystko OK! jesli bedziez mial miekkie weze to najprawdopodobniej nie trzyma ci korek zbiorniczka i cza go wymienic! jesli weze ci stwardna a mimo to wywali ci wode/plyn to albo padla uszczelka/blok/glowica i pcha spaliny do ukladu, albo nie masz obiegu czyli albo padla pompa albo termostat. ale zacznij od spraw najtanszych czyli korka
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chevy71
*
*


Dołączył: Jan 03, 2009
Posty: 150
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 20:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tez mi wyrzuciło płyn przez wężyk, no ale gdy zobaczyłem korek i ledwo trzymającą sie uszczelkę to zrozumiałem skad ten objaw....który odszedł w zapomnienie kiedy zbiornik zakręciłem dobrą uzywką Smile, a piski to nie przypadkiem efekt cięknącego gdzies płynu po paskach?, normalne jak brakuje płynu to wentylatory szaleją, i wskażnik rośnie w oczach, raz tylko raz zapaliła mi sie kontrolka, od razu zjazd niemalże do rowu i to we wshodnich niemczech, na drodze otoczonej drzewami w szyku co kilka metrów Confused i do tego jeszcze wieczorem Confused dobrze ze woziłem ze soba płyn . Very Happy .zresztą z układem chłodzenia miałem minionej zimy różne przeboje Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pią Kwi 15, 2011 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki koledzy w takim razie zacznę od wymiany korka od zbiornika wyrównawczego.

A jeszcze jedno pytanko - jak się odpowietrza układ?
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
chevy71
*
*


Dołączył: Jan 03, 2009
Posty: 150
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2011 8:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przy termostacie jest śrubka, rozgrzej trochę silnik wcześniej uzupełniając zbiornik płynem i powoli odkrecaj na pracującym silniku az zacznie cięknąc płyn, zakręc i... chyba to wszystko Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2011 8:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze pisk to oznaka ze pompa padła ????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2011 11:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pompa przy chłodnicy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2011 18:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>a moze pisk to oznaka ze pompa pad³a ????

no moze..ale w visionie 3,5 pompa wody jest napedzana paskiem rozrzadu - gdyby wiec pompa padla tak ze by ja zablokowalo to wkrotce by padl pasek rozrzadu - oczywiscie mozna to sprawdzic demontujac oslony paska, z drugiej strony jakby zablokowalo pompe to piszczalo by caly czas a beckham o tym nie wspomina...

>A jeszcze jedno pytanko - jak siê odpowietrza uk³ad?

>przy termostacie jest ¶rubka, rozgrzej trochê silnik wcze¶niej >uzupe³niaj±c zbiornik p³ynem

tylko nie rozgrzewaj zbytnio bo ci wygotuje plyn Smile bezpieczniej jest zalac na maxa uklad (pod sam korek!) odpalic silnik i wprowadzic go na wyzsze obroty (ok.2-3kobr) i wtedy odkrec odpowietrzik. plyn zacznie ci dosc duzym strumykiem leciec przez odpowietrznik(spusc jakies 0,5 litra dla pewnosci), trzymajac dalej na gazie dokrec odpwietrznik- i tyle

Aha - przy odpowietrzaniu ukladu ustaw ogrzewanie wnetrza na maxymalna temperature!!!!!!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Sob Kwi 16, 2011 22:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki marcys, dopiero w poniedziałek się za to wezme, a jakie bedą rezultaty na pewno napiszę.

Pozdrawiam
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pon Kwi 18, 2011 19:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest tak - nalałem dzisiaj płynu do zbiornika, tak jak radził marcys pod sam korek i miałem odpalać samochód, ale w między czasie musiałem coś tam jeszcze zrobić w domu, pobyt w domu trochę się przedłużył, wróciłem do samochodu za jakieś 2 godziny i przed odpaleniem jeszcze raz sprawdziłem poziom płynu w zbiorniku, okazało się że z tego co wlałem, zostało niewiele, reszta wyciekła. Nie wiem dokładnie w którym miejscu, nie mam kanału żeby dokładnie to sprawdzić, więc nawet nie odpalałem. Szkoda tylko płynu, podstawiłem pojemnik pod silnikiem w miejscu gdzie kapie, może trochę uratuję.

Jednak bez mechanika się nie obejdzie.
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
JEDI_V
Admin
Admin


Dołączył: Dec 05, 2004
Posty: 4325

PostWysłany: Pon Kwi 18, 2011 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie w chevy wyciek byl na pompie wodnej,ale nie bylo tego widac,bo wyciekalo jak pompa pracowala.
Okazuje sie,ze przy pompach(nie wiem czy przy wszystkich)miedzy uszczelnieniem/lozyskowaniem a kolem pasowym pompy jest otwor w obudowie,ktory w razie zuzycia uszczelniacza odprowadza plyn,w przeciwnym razie,plyno po kole pasowym i pasku smigal by po calej komorze silnika.
_________________
DODGE DURANGO 1998 5.9 V8 4X4 LPG
CHRYSLER 300M 1999 3.5 V6 LPG BY LUKY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Kwi 18, 2011 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Nie wiem dok³adnie w którym miejscu, nie mam kana³u ¿eby dok³adnie to >sprawdziæ, wiêc nawet nie odpala³em.

beckham to moze ci jakis waz pierdzielnal albo z broka w glowicy/bloku ci cieknie? no ale jak nie masz kanalu to nic nie zobaczysz ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Pon Kwi 18, 2011 20:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

właśnie mam nadzieję że to może okazać się tylko pęknięty wąż
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Kwi 18, 2011 21:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja juz mam podejrzenie na 70 % że to pompa nie widzę a czuję...zdechło się jej...i tyle
zobaczymy co potwierdzi kolega
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Kwi 19, 2011 19:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho pompa w visionie 3,5 jest pancerna! ja osobiscie nie sadze by byla to sprawa pompy..no ale zobaczymy Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Sro Kwi 20, 2011 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

smutny to był widok jak mój Vision odjeżdżał na lawecie do mechanika 'Sad'

ale co zrobić, nie było wyjścia, czekam teraz na info od mechanika co poszło i co jest do roboty.
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2011 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Chciałbym przy okazji wymienić rozrząd i teraz żeby się upewnić pytam właścicieli Visionów jaki pasek kupić, tzn ile ma mieć zębów 200, 201 czy 202?

Bo na necie znalazłem paski do tego modelu z różną ilością zębów
np:
http://sklepjeep.redcart.pl/p/774/1354401/kpl-rozrzad-chrysler-concorde-lhs-new-yorker-dodge-intrepid-eagle-vision-3-5-v6-1993-1994-rozrzad-lhs-chrysler.html#nclid=465df1ed26b799cfa0

lub:
http://motogop.istore.pl/pl/pasek-rozrzadu-chrysler-300c-300m-vision-3-5.html

lub:
http://amerykany.pl/view/1104

Dzięki
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
beckham776
*
*


Dołączył: Aug 11, 2010
Posty: 90
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto Kwi 26, 2011 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Okazało się że pompa jest do wymiany swoją drogą, ale muszę też wymienić rozrząd, rolka napinająca nie wytrzymała i pasek przeskoczył,
nie wiem czy jedno z drugim miało coś wspólnego czy też to przypadek że stało się to w tym samym momencie.
W każdym razie dzisiaj zamówiłem komplet rozrządu razem z pompą
kosz z wysyłką - 560 zł, więc nie ma tragedii. Jak się uda to na weekend już bede miał auto:))
_________________
Chrysler Vision 3,5 V6 211 KM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Wto Kwi 26, 2011 16:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a nie mówiłem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Pią Cze 24, 2011 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam podobny problem z bąblowaniem wody w zbiorniczku wyrównawczym. Ubywa mi płynu z układu chłodzenia, a wszędzie przy silniku jest sucho. W oleju też nie ma płynu.
Podejrzewam padniętą uszczelkę pod głowicą,ale będąc w Hamburgu nie mam możliwości za rozsądne pieniądze sprawdzić tego tematu.

Mam pytanie, czy mogę wracać do domu (640km) z taką usterką, pilnując oczywiście stanu "wody" ?

Termostat zdemontowany, sprawdzony i zamontowany na parkingu przy autostradzie.
Działa bez problemu, nawet pod delikatnym naciskiem palców.

Czy na pociechę mogę podejrzewać też korek chłodnicy i jak go ewentualnie sprawdzić?

Proszę o podpowiedź, czy mogę w takim stanie... Wink silnika, wracać możliwie bezpiecznie do domu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Cze 25, 2011 20:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli bedziesz pilnowal poziomu cieczy to pewnie ze mozesz! co najwyzej kontroluj tez stan oleju (czy nie robi sie cappucino).
ale jak mozesz kup nowy korek zbironiczka - bo byc on padl?


>Termostat zdemontowany, sprawdzony i zamontowany na parkingu przy >autostradzie.
>Dzia³a bez problemu, nawet pod delikatnym naciskiem palców.

termostatu nie sprawdza sie palcami! to zaden test Smile termo cza wsadzic do garczka z zimna woda, wlozyc termometr i na kuchenke..i sprawdzic przy jakiej T termo zacznie sie otwierac i czy otworzy sie do konca Smile

>Czy na pociechê mogê podejrzewaæ te¿ korek ch³odnicy i jak go >ewentualnie sprawdziæ?

korek sie nakreca na taka koncowke z manometrem i pompuje kontrolujac przy jakim cisnieniu otworzy sie zawor
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Cze 26, 2011 10:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki marcys Smile a już myślałem, że nikt nie podpowie.

Pewnie masz rację z testem termostatu, pod palcami poddaje się bez najmniejszego problemu, nie zacina się, ale ciekawe czy zadziała pod odpowiednią temperaturą cieczy, wody ?
Na autostradzie nie miałem czajnika z gorącą wodą Wink

Wczoraj też sprawdziłem korek i miałem wrażenie, że się podwiesił.
Rozruszałem go palcami i dziś sprawdzę czy coś się zmieniło.
Tymczasem dzięki za odpowiedź.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Nie Cze 26, 2011 16:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na czas podrózy wywal termostat i tyle masz pewnosc ze auto bedzie chodzic na duzym obiegu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lip 03, 2011 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niemalże pewne, padła uszczelka pod głowicą, ale którą ?
Jak wsadzę nos do zbiorniczka Wink wyrównawczego, to wyraźnie czuć spaliny, niestety Sad
Co gorsza, wyciek się powiększa, teraz na przejechane ok 10km dolewam od 1-2 litrów (już) wody, bo na płyn nie zarobię, a droga do domu daleka, do Kołbaskowa 400km.
Modlę się, żeby wody starczyło od parkingu do parkingu przy autostradzie i tak do Kołbaskowa. W PL już będzie łatwiej, bo nawet holowanie, bo już będzie można lub laweta, bo bliżej.
Myślę też o wykupieniu ubezpieczenia w ADAC za 80 euro/rok które zawiera holowanie/laweta (podobno do celu podróży) auta, hotel dla podróżnych i... nie wiem co jeszcze.
Następny post będzie już chyba z PL, bo do netu mam różny dostęp, jeden stik na kilku chłopa.
Wyjazd zaplanowałem na noc z piątku na sobotę, tj z 8/9.07.2011 bo już nie będzie korków i woda będzie wyciekać tylko w czasie jazdy, a nie w staniu w korku.
Tak, tak, tu też są korki na autostradach, głownie w piątki i w niedzielę, wieczorami.
Proszę o 3manie kciuków za dotarcie do celu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lip 03, 2011 18:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

On jesli ci ubywa az tak duzo plynu to szczegolnie kontroluj stan oleju! pol biedy kiedy do zbiorniczka ida spaliny i ich cisnienie wywala wode - bo wtedy tylko dolewac wody i na koniec swiata mozna dojechac..ale jesli oprocz tego woda leci w cylindry to juz moze byc kaszana - dostanie sie taka do oleju, zrobi sie majonez i mozesz usmiercic panewki...
a co do uszczelki ktora padla to niestety ale tego nie zdjagnozujesz - zrzuc jedna glowice i looknij na uszczelke - moze trafisz, w najgorszym wypadku wymienisz 2 i tyle


PS. zorganizuj sobie baniaki/butelki na wode - zalej na maxa i w droge! ja starym dieslem pol polski (ok.350km)przejechalem na padnietej uszczelce i nic mu w efekcie nie bylo.
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lip 03, 2011 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Właśnie boję się tych dolewek (częstotliwość) chociaż zauważyłem, że kiedy jechałem i zapaliła się kontrolka wody, to temperatura silnika była ok.
Nie miałem wtedy żadnej możliwości za3mania się (autostrada) dojechałem do najbliższego parkingu, chwilę poczekałem, dolałem wody, wtedy jeszcze płynu i dalej w drogę.
Dlatego też planuję powrót nocą, że jak woda zbyt szybko mi wyleci, to dojadę chłodząc silnik powietrzem do najbliższego parkingu i tam uzupełnię płyny Wink
Planuję zabrać ze sobą baniak 30l, wiadro chyba 15l i kilka butelek wody + dolewki przy autostradzie.
Też boję się, żeby woda nie poszła do oleju, bo wtedy to napewno kaplica...
Dzięki marcys za słowa otuchy. Pozdrawiam, Piotrek.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lip 03, 2011 18:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Dlatego te¿ planujê powrót noc±, ¿e jak woda zbyt szybko mi wyleci, to >dojadê ch³odz±c silnik powietrzem do najbli¿szego parkingu i tam uzupe³niê p³yny Wink

no na to ze ochlodzisz silnik powietrzem to nie licz! to niestety nie jest trabant Smile podczas jazdy postaraj sie utrzymywac w miare niskie obroty to opoznisz oproznianie zbiorniczka plynu Smile

>Te¿ bojê siê, ¿eby woda nie posz³a do oleju, bo wtedy to napewno kaplica...

no jesli z zapalaniem po nocy nie ma problemu i nie dymi znaczaco na bialo to jest male prawdopodobienstwo ze woda leci do oleju..ale wez pod uwage tez to ze przeplywajaca woda dosm mocno wyplukuje - stad tez ryzyko ze moze ci wyplukac uszczelke do kanalu olejowego lub do cylindra i wtedy zonk ;/ ale cza byc dobrej mysli Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Nie Lip 03, 2011 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pisząc o chłodzeniu powietrzem mam na myśli tylko sytuację awaryjną, bo kiedy tylko zmniejszyłem prędkość temperatura wody (jakiej wody ? kiedy tam już nic nie było Wink ) rosła, po przyspieszeniu spadała.
Jasne, że nie liczę, że przejadę cały dystans chłodząc silnik powietrzem, ale tylko do najbliższego parkingu, a tu są one co kilka, kilkanaście kilometrów i są zaopatrzone w ? Tak w wodę Wink
Na razie z olejem nic złego się nie dzieje, ale... muszę włączyć pozytywne myślenie.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Nie Lip 03, 2011 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Pisz±c o ch³odzeniu powietrzem mam na my¶li tylko sytuacjê awaryjn±, >bo kiedy tylko zmniejszy³em prêdko¶æ temperatura wody (jakiej wody ? >kiedy tam ju¿ nic nie by³o Wink ) ros³a, po przyspieszeniu spada³a.

spadala bo zwiekszales predkosc pompy(wydatek) i cos tam sobie tloczyla i chlodzila - pewnie okolice czujnika Ct, ale tez pewnie czesc silnika nie zostala chlodzona...juz lepiej utrzymywac nizsza predkosc obrotowa bo wtedy silnik moze wiecej sie zagrzeje ale w calej objetosci rowno a nie tylko miejscowo
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Sob Lip 09, 2011 12:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i szczęśliwie dojechałem dolewając około 20-25litrów wody, a za 2 tygodnie wracam do PL na dłużej, to zajmę się naprawą.
Z pewnością będę wymieniał 2 uszczelki pod głowicą, to i tak prawie jedna robota.
Czytałem też gdzieś na forum o jakimś uszczelnieniu rozrządu, ale nie wiem o co chodzi Confused
Proszę o podpowiedź co to za uszczelka i czy w ogóle występuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lip 12, 2011 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>Czyta³em te¿ gdzie¶ na forum o jakim¶ uszczelnieniu rozrz±du, ale nie >wiem o co chodzi
>Proszê o podpowied¼ co to za uszczelka i czy w ogóle wystêpuje

a nie chodzi czasem o simeringi walkow rozrzadu?? do kosztow wymiany uszczelek dojdzie ci pare zl (max 60zl)za simery i glowa spokojna Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
On
*
*


Dołączył: Apr 16, 2008
Posty: 1010
Skąd: Słupsk Pomorskie Plymouth G.V. 3,3 1996r był. Teraz Chrysler G.V. 3,3 Limited 2003r.

PostWysłany: Wto Lip 19, 2011 19:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Uff, okazało się, że padła uszczelka pod pierwszą głowicą na pierwszym cylindrze od strony kierowcy.
Wymieniam tylko uszczelki pod głowicami, prawdopodobnie uszczelkę dolną kolektora ssącego i to wszystko.
Uszczelka dolna kolektora ssącego jest cała i była klejona silikonem i jutro zrobię podobnie, a na w razie coś, to mam tę uszczelkę zamówiona z możliwością zwrotu.
Tak więc koszt naprawy powinien zamknąć się w kwocie do 600 zł łącznie z planowaniem pierwszej głowicy, nie licząc własnej pracy.
Demontaż głowic zajął mi 6h ciągłej, ale niepospiesznej pracy.
Z montażem pewnie zejdzie trochę dłużej, bo trzeba pomyć wszystkie elementy, znaleźć właściwe śruby do właściwych otworów Rolling Eyes Wink i... ponownie cieszyć się jazdą Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group