www.asu.pl :: Zobacz temat - Podwójne gaźniki - czemu służy stały dławik ?
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Podwójne gaźniki - czemu służy stały dławik ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
mustang69
*
*


Dołączył: Jun 02, 2012
Posty: 55

PostWysłany: Pon Wrz 17, 2012 9:29    Temat postu: Podwójne gaźniki - czemu służy stały dławik ? Odpowiedz z cytatem

Pytanie proste, po co są dodatkowe klapki dławiące ?

gaźniki firmy edelbrock, przelot 450cfm każdy

na załączonym zdjęciu ssanie jest po lewej, w pozycji otwartej.
a klapek po prawej nie reguluje się, nie otwiera się, poprostu są.
obracają się na sprężynce która jest dość sztywna więc się nie ruszą podczas pracy silnika.
sbc350 z takimi gaznikami pali 100 na 100 i cały czas go zalewa Sad

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HarryAngel
*
*


Dołączył: Jan 23, 2010
Posty: 787

PostWysłany: Pon Wrz 17, 2012 18:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zadzwon do nich. znaja sie na gaznikach

http://www.normcar.pl/normcar/kontakt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pon Wrz 17, 2012 19:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

te klapki moga byc po to by zwiekszyc podcisnienie w kolektorze, a tym samym zwiekszyc predkosc mieszanki => lepsze rozpylenie mieszanki=>lepsze spalanie....ale moge byc tez zamontowane dlatego ze te gazniki maja wspolpracowac z np. jakims systemem doladowania (np. dynamicznym - czyli np.filtr powietrza wyciagniety ponad maske do ktorego wraz ze wzrostem predkosci tloczona jest wieksza ilosc powietrza)..itp,itd...ale zeby sie na 100% upewnic po co one sa to cza by poznac szczegolowo budowe TEGO konkretnego gaznika lub skontaktowac sie z przedstawicielem producenta ;/
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
mustang69
*
*


Dołączył: Jun 02, 2012
Posty: 55

PostWysłany: Wto Wrz 18, 2012 7:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Znalazłem w końcu artykuł na temat tego ustrojstwa.
Byłem w błędzie, że się nie reguluje, trzeba to po prostu odkręcić i przykręcić słabiej albo mocniej, krzywo albo prosto. hehehe
Nazywa się to Adjustable Valve Secondary

i ponoć powinno uchylać się jak tylko silnik zaczyna mocniej zasysać na wyższych obrotach.

generalnie obniża zużycie paliwa, zwiększa moc, i dodaje +50 do lansu
artykuł sponsorowany Wink

tutaj link:
http://www.superchevy.com/technical/engines_drivetrain/induction_poweradders/0501sc_edelbrock_carburetor/

.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group