www.asu.pl :: Zobacz temat - BaLeron 3.0 i błąd 26
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BaLeron 3.0 i błąd 26

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
Vizeks
*
*


Dołączył: Nov 05, 2010
Posty: 12

PostWysłany: Sro Sie 08, 2012 12:55    Temat postu: BaLeron 3.0 i błąd 26 Odpowiedz z cytatem

Problem jak w tytule.
Samochód ma LPG (tak wiem że to zło,ja sam jestem zły),po przełączeniu na LPG od razu oświeca się kontrolka Check Engine.
Po "kluczykowaniu" wyskakuje błąd 26,a tu pojawia się problem.
Jedne źródła informują że kod 26 to "nie osiągnięto napięcia szczytowego wtryskiwacza",zaś inne źródła że "przerwa lub zwarcie obwodu wtryskiwacza 1".
O ile pierwsza interpretacja dotyczy raczej jednopunktu,o tyle drugie tłumaczenie by pasowało gdyby nie fakt że połączenie jest ok.
Kod 26 dotyczy wtryskiwacza 1 i 2,kod 27 dotyczy wtryskiwacza 3 i 4,ale nie mogę znaleźć kodów pozostałych "zapasowych" cylindrów.
Próbowałem wygenerować inne błędy,odłączając wtryskiwacze podczas pracy na benzynie,ale jedyny błąd jaki się wpisuje to 26.
Ma ktoś jakąś SPRAWDZONĄ tabelę kodów do pacjenta i jest w stanie udostępnić?
Pacjent to LeBaron 3.0 V6 90/91 rok (przejściówka)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Vizeks
*
*


Dołączył: Nov 05, 2010
Posty: 12

PostWysłany: Nie Sie 12, 2012 21:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aż nie chce mi się wierzyć że nikt nie miał takiego problemu.
Cóż,kolejne moje zapytanie bez odpowiedzi.
Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Sie 23, 2012 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

u mnie w visionie jak spalil mi sie komputer (odplyw na 2 wtrsykiwacz) to wyswieltalo mi kod 27 ale 2 razy....pozatym jak masz instalacje lpg to ona ma emulator wtryskow - moze padl sam emulator lub masz zle zrobione polaczenia elektryczne (wcinke) we wtryski benzynowe
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Czw Sie 23, 2012 23:40    Temat postu: LPG Odpowiedz z cytatem

Stawiam na problem z inst. LPG.... Confused
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Vizeks
*
*


Dołączył: Nov 05, 2010
Posty: 12

PostWysłany: Wto Lut 05, 2013 8:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Emulator emulatorem,ale standardowy emulator symuluje rezystancję wtryskiwaczy,a tu potrzeba było elementu indukcyjnego.
Jak w opisanym błędzie,ECU sprawdza pik sprzężenia zwrotnego,zamiast rezystancji.
Dowiedziałem się że każdy gazownik radzi sobie z tym modelem......zakładając przekaźnik na kontrolkę check.
Ten typ sterownika był ponoć w latach 89-91 ,więc pewnie mało kto miał z tym problem.
Temat rozwiązany,zrobiłem sobie własny emulator.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Elektryka i elektronika Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group