www.asu.pl :: Zobacz temat - Olej do 4biegowej automatycznej skrzyni
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Olej do 4biegowej automatycznej skrzyni

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 8:46    Temat postu: Olej do 4biegowej automatycznej skrzyni Odpowiedz z cytatem

Witam
Wczoraj kupiłem chryslers grand voyagera wersia le 3.3 z 1998 z przebiegiem 233tys i mam pare pytań:
1.chce wymienić olej w skrzyni biegów tj. 4 biegowa skrzynia wyczytałem że najlepiej sprawdzić na miarce jaki był wcześniej lany(jeszcze nie sprawdzałem)wyczytałem też że najlepszy był by Mopar ATF +4 ale nie jestem pewny + do tego uszczelkę czy silikon był by lepszy?
2.chce również wymienić olej w silniku i tu też się zastanawiam jaki bo ostatni właściciel nie miał pojęcia jak był lany i nie ma nigdzie karteczki przy jakim przebiegu był wymieniany i jaki
3.mam problem z migającymi światełkami od klimy,nawiewu,tylnej wycieraczki po ok.50km przestają migać i wszystko jest ok nawet jak migają klimatyzacja działa i cała reszta ale do puki nie przestana migać nie widze czy jeżdżę na klimie czy nie(tylko to czuje:).
4.mam też mały problem ze skrzynią jak jeżdżę normalnie to wszystko gra ale jak mu przycisne to nie raz bywa tak że gubi (tak mi się wydaje 4bieg bo przy predkości 90/100 ma 4/4,5tys obrotów)mam na liczniku 200 i myśle że 200pujdzie nie mam za bardzo gdzie to sprawdzić ale wczoraj miałem kawałek dobrej drobi i bez problemu złapałem170 tylko musiałem zwalniać bo skończyła się ta dobra droga gdy zwalniałem i później znowu chciałem powtórzyć to przyśpieszenie zauważyłem problem ze zmianą biegów to co opisałem wyżej myślę (mam nadzieje) że po wymianie oleju problem zniknie.
proszę o szybką odpowiedź od osoby która jest obeznana w temacie,z góry dziękuje i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 9:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Też Cię witamy !!! Do skrzyni lejesz taki olej jaki masz wypisane na bagnecie. Do silnika lejesz taki olej jaki masz napisany na korku wlewu oleju. NIE ZMIENIASZ KLASY LEPKOŚCI OLEJU I GATUNKU JAK MA BYĆ MINERAŁ TO MINERAŁ NIE PÓŁSYNTETYK BO SA TUTAJ TAKIE FENOMENY ŻE CI NAPISZE ZARAZ JEDEN Z DRUGIM BO MASZ PRZEBIEG TO ZALEJ SYNTETYK ITP.
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 9:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sprawdziłem jeśli chodzi o olej w skrzyni to wchodzi mopar ATF (czerwony) ale wydaje mi się że może być go troche za dużo ale to może tylko mi się wydaje (nie wiem kiedy był ostatnio dolewany lub wymieniany więc czy jest sens to robić czy zostawić tak jak jest?) a jeśli chodzi o olej do silnika to patrzyłem ale nigdzie nie widziałem zaraz pojadę do znajomego mechanika może on to odczyta. Dzięki wielkie za odpowiedź a jeśli chodzi o te resztę pytań to nie wiesz co może być nie tak? jeśli chodzi o te kontrolki to może go wystarczy podpiąć pod komputer i poszukać może gdzieś jest jakiś błąd co o tym myślisz?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 9:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Olej w ASB sprawdzasz na pracującym rozgrzanym silniku i ASB. Przejedź się trochę po mieście niech silnik się nagrzeje razem ze skrzynią. Nie gasisz silnika wyciągasz bagnet od skrzynki i poziom oleju musi powinien Ci się mieścić w zakresie FULL HOT
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

byłem u znajomego mechanika polecił mi olej 10W40 Castrol-a jeśli chodzi o skrzynie to mówił że stan jest i ten olej ładnie wygląda więc nie ma sensu go wymieniać a jeśli chodzi o te kontrolki to po podpięciu pod komputer stwierdził że one zapalają się ponieważ przydało by mu się wymienić olej,na desce też po przekręceniu stacyjki wyświetla się kontrolka oleju tak że po wymianie oleju zresetuje mi to i wszystko powinno wrócić do normy zastanawia mnie jeszcze ta skrzynia (zgubiony4bieg) mój znajomy mechanik stwierdził tak na oko że on może dawno nie był tak goniony w sensie spokojna jazda do140przy spokojnym rozpędzaniu auta a jak ja wsiadłem to od razu gaz do deski i sprawdzałem przyśpieszenie i ile wyciągnie i jakie jest przydym spalanie no i ogólnie jak się auto sprawuje powiedział że mógł się tylko chwilowo zawiesić i to po czasie powinno wrócić do normy jak nie to przydało by mu się sprawdzić skrzynie bo może już pomału się dziać tam coś nie ciekawego co Panowie na to zgodzicie się z moim mechanikiem czy może macie inne zdanie jak macie inne zdanie to proszę pisać wezmę je pod uwagę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 11:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli chodzi o sprawdzenie oleju w skrzyni to tak zrobiłem przejechałem się trochę po mieście trochę na trasie później nie gasząc silnika wrzuciłem na N i sprawdziłem stan i stan jest ok i tak jak wyżej pisałem olej wygląda ładnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 11:48    Temat postu: GAZ Odpowiedz z cytatem

A teraz mam pytanie z innej beczki zastanawiam się nad zamontowaniem gazu do mojego Vojka i tak zastanawiam się nad STAGIEM300 wtrysk myśle nad Hana (niebieskie)nie koniecznie musi być taki ale żeby był tak do200km żeby mi został zapas mocy i jakiś dobry reduktor też tak do 200km i butla 55L jak mi się zmieści bo chciał bym ją zamontować zamiast koła zapasowego dodam że koło zapasowe mam podwieszanie nie chowane w bagażnik teraz pytanie może mi ktoś polecić kogoś żeby mi to zrobił profesjonalnie no i tak max do3,5tys dodam że pochodzę z woj.Lubelskiego a dokładnie z Biłgoraja tj.100km od Lublina 50 od Zamościa i raczej szukam w obrębie woj.Lubelskiego mam znajomego w Katowicach który polecił mi jednego dobrego fachowca z pod Katowic podobno zna się na swojej robocie z tym że cena montażu wyniesie 3.800/4.000tys a ja u siebie w mieście znalazłem gościa co się zajmuje montaże instalacji gazowej i krzykną mi za wszystko 2.800max3tysie ma ktoś może jeszcze jakie namiary na kogoś kto zna się na montażu gazu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 12:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zaden 10w-40 tylko 10w-30 i to najlepiej mineralny. U nas najlepiej dostępny Mopar albo Petro-canada. Ja jeżdżę na tym drugim i jest OK. Do skrzyni ATF +3 albo +4, albo Maxlife atf - do skrzyń z dużym przebiegiem. Zresztą poczytaj sobie posty o olejach to sam sobie zdanie wyrobisz.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 13:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mopar to z tej samej firmy co i olej do skrzyni przynajmniej u mnie ale 10w30 jak coś to mówisz było by najlepiej hmm no czytałem troche to różnie są opinie na temat oleju jeśli chodzi o 10W30 to niektórzy piszą że on jest dobry na lato a na zime 5W30 by się zdał kurcze sam już nie wiem teraz no ale wiem że 10W40odpada wezme 10W30 mineralny tylko nie wiem jakiej firmy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

o widzisz np.znalazłem coś takiego "ble ble ble...nie czytajcie belkotow marketingowych!! lejcie oleje estrowe a nie mineralne czy hydrokrakowane...to po pierwsze...

po drugie czesta wymiana...

po trzecie odpowiednia klasa lepkosciowa do pogody i temperatury pracy silnika!!

amerykanskim silnikom sie nic nie stanie jak wlejecie olej o klasie 5w-40...a ten olej po prostu w duzo szerszym zakresie temperatur utrzymuje swoje wlasciwosci!! silniki voyagerow te 3.3l pada wlasnie przez zatkanie przez przegrzany olej mineralny kanalow olejowych w tylnej glowicy. olej mineralny duzo szybciej traci swoje wlasciwosci i przez to tworzy nagary i zatyka wszytko. olej syntetyczny sie nie spali tak jak mineralny! oleje mineralne sa wg was gestsze z prostego powodu...olej mineralny wraz ze wzrostem temperatury bardzo sie rozrzedza...a syntetyczny w duzo szerszym zakresie utrzymuje swoja gestosc. do 3 punktow podanych na poczatku przekonal mnie znajomy ktory pisal prace magisterska na temat olei silnikowych...i tego sie trzymam. leje tylko oleje estrowe i silniczki chodza jak zegarek, nie biora oleju itp, itd. oprocz villagera mam jeszcze bmw 540 z silnikiem m60b40 i tam jak zaleje olej castrola magnateca 5w50 czy lotosa syntetyka 5w40(oleje nie syntetyczne tylko w technologii syntetycznej czyt. hydrokrakowane (maja wlasciwosci oleju syntetycznego ale bardzo krotko) to bierze mi przy szybkiej jezdzie w trasie ok 1l/1500km...na estrowym 1l/12000km!! nie dajcie sie nabierac na oleje niby syntetyczne!!
zakres pracy oleju HC np. 5w-40 jest odpowiedni tylko dla swiezutkiego oleju..po 2-3k km ten olej ma wlasciwosci oleju duzo gorszego..ktory wlasnie moze sie spalic przy wyzszej temperaturze lub byc za gesty przy nizszej." i co Wy na to?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 13:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MaxLife FE 5W-30 co powiesz o tym ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 20:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>byłem u znajomego mechanika ...jeśli chodzi o skrzynie to mówił że >stan jest i ten olej ładnie wygląda więc nie ma sensu go wymieniać

zmien moze mechanika zanim bedzie za pozno! Smile olej w skrzyni wymnieniaj co 30-60kkm i bedzie dlugo sluzyla! oprocz samego oleju cza zmienic tez filtr!! pozatym jak juz olej bedzie mial w skrzyni czarny to znak ze skrzynia juz umarla lub umiera i wtedy wymiana juz raczej na nic sie nie zda Smile

>a jeśli chodzi o te kontrolki to po podpięciu pod komputer stwierdził że >one zapalają się ponieważ przydało by mu się wymienić olej,

ja tam sie na vojkach nie znam, ale vojtus z tych lat chyba nie ma czujnika zuzycia oleju?! jedynie ma czujnik cisnienia - a jesli to ci swieci to znak ze cos juz jest nie tak z cisnieniem oleju ;/

>zastanawiam siê nad STAGIEM300 wtrysk my¶le nad Hana >(niebieskie)nie koniecznie musi byæ taki ale ¿eby by³ tak do200km >¿eby mi zosta³ zapas mocy i jaki¶ dobry reduktor te¿ tak do 200km i butla 55L]

ten silnik to nie jest demon mocy Smile i jakiej super instalka LPG z wodotryskami nie jest mu potrzebna - nie ma co pchac kasy Smile
moim zdaniem sterownik kup taki z ktorym nie bedzie problemu z serwisowaniem w twojej okolicy!, reduktor kup jakis dobry np AC R01(a najlepiej 2szt), wtrystki to bez szalenstw - wystarcza mu FastRegi, do rurke miedziana fi 8 i w sumie tyle...taka instalka powinnna ci wyjsc ok.1200-1500zl +PRAWIDLOWY montaz i bedziesz zadowolony!

>bez problemu z³apa³em170 tylko musia³em zwalniaæ bo skoñczy³a

a masz chlodnice oleju przy skrzyni? sprawdz to bo to moze byc twoj problem z niezalanczajacym sie "biegiem"(przegrzana skrzynia)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
zwierzak
*
*


Dołączył: Jun 24, 2008
Posty: 1289
Skąd: Wroclaw

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 21:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To ja powiem to kolejny raz i ostatni tutaj. Nie moje auto nie moje pieniądze i dla mnie możesz sobie nawet nalać oliwy z oliwek. Lejesz taki olej jaki zaleca fabryka PISZE NA KORKU WLEWU OLEJU - niewidomy to widzi nie wiem czy ty !!! Jak ma być minerał to minerał a nie jak widzi mi się mechanik. Bo następny twój post będzie dlaczego gra mi klawiatura bo straciła właśnie regulację hydrauliczną. Temperaturowo możesz zmienić na inny ale w dalszym ciągu tej samej lepkości i gatunku. Tyle w temacie
_________________

Pontiac Trans Sport 93' 3.1
Pontiac Trans Sport 92' 3.1 Black Edition
Chłopaki maja Pontiaki !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob Lip 21, 2012 7:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i ok skoro tam pisze to będę go szukał do skutku z mechanikiem ustawiłem się na wtorek dla tego w między czasie chciałem zebrać jak najwięcej informacji żeby wszelkie wymiany zrobić dobrze żeby w przyszłości zaoszczędzić sobie problemów tym bardziej że często jeżdżę z moim już10miesięcznym synem i nie chciał bym żeby mi auto stanęło na trasie tym bardziej że za tydzień wybieram się do Katowic a ode mnie to jest kawałek drogi dzięki za wasze opinie wszystkie biore pod uwagę i te uwagi przekazuje mechanikowi jeszcze raz dzięki i pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
adam-katowice
*
*


Dołączył: Jan 09, 2011
Posty: 22

PostWysłany: Sob Lip 21, 2012 8:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://usa.istore.pl/pl,product,1352144,filtr,oleju,powietrza,oraz,olej,supreme,10w30,chrysler,voyager,towncountry,2001.html. Ja nalałem taki olej i jest Git
_________________
VOYAGER BLACK LINE 3,3 2000 r<br> + lpg sekwencja brc http://www.motonews.pl/chrysler/news-89-voyager-limitowana-seria-blackline.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dizzy
*
*


Dołączył: Jul 20, 2012
Posty: 13
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pon Lip 23, 2012 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

słuchajcie szukałem ale u mnie na korku nie ma nigdzie napisane jaki wlewać olej ostatniego właściciela też się pytałem on nie wymieniał oleju to nie wie i nie wiem co tu zrobić zastanawiam się nad MaxLife 5W30 albo 10W30Mopar albo Petro-canada
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 17:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tu poczytaj sobie o mrugających kontrolkach klimy
http://asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4809&highlight=mrugaj%B1ce+kontrolki

o olejach już było wiele razy,poczytaj dokładnie forum i sam zadecyduj.

Moim zdaniem szkoda już do tego rocznika wkładać gaz za 3000,,,,,gdyby to było 10 lat wcześniej Smile

a mechanika lepiej zmień Wink
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Lip 25, 2012 22:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zaciekawilo mnie to, ze do tego rocznika nie oplaca sie gaz za 3000 zl. mozesz rozwinac temat. ostatnio gazowalem auto ,ktorego wartosc byla porownywalna z cena instalacji,ktora juz sie splacila i teraz juz tylko oszczedzam. opowiedz co miales na mysli.
p.s. mam znajomych ,ktorzy maja gaz w autach z lat 70-80. czy maja go demontowac?
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
wmarek65
*
*


Dołączył: Feb 20, 2006
Posty: 1049
Skąd: Małopolska

PostWysłany: Czw Lip 26, 2012 17:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Very Happy Zależy jak kto podchodzi do sprawy,jeśli sentymentalnie to ok.ale jeśli ekonomicznie to chyba wszyscy posiadacze voagerów z roczników 95-2000 zauważają w swoich autkach znak czasu,czyli rdzę.Maska ,klapa tylna ,drzwi ,progi jeśli jeszcze są dobre to najwyżej wytrzymają jeszcze kilka lat.Skrzynia biegów,jeśli już zaczynają się problemy,a maja prawo(ponad 200 000) to też trzeba liczyć się z wydatkiem 2500-3000 chyba że zrobi ją sam za mniej niż połowę tej kowoty.Zależy co i jak było aucie naprawiane to na moim przykładzie (kupiłem auto z przebiegiem 90 000,teraz ma około 150)i tym czasie już wymieniłem wszystkie tarcze i klocki ,amortyzatory przód łącznie z mocowaniami,drążki i końcówki kpl.obie strony swożnie zwrotnicy kpl. to tak lekko licząc z 3000. + gaz to daje cene tego rocznika ,a zważywszy ze mamy auto na 4-5 lat ,to osobiście nie widzę potrzeby wpakowywania 3-4 tyś na gaz sekwencyjny wcale nie taki rewelacyjny(większe koszty napraw i przeglądów) w stosunku do II generacji poprawnie zamontowanej.

Przed obecnym autem miałem przez 6 lat dodge grand caravana z 96- kupionego z przebiegiem 65 000 i też były takie same z nim problemy,rdza + wymiana części jak wyżej.Miałem w nim gaz II generacji na Autroniku i byłem bardzo zadowolony,wkużała mnie jedynie świecąca kontrolka check engine.

To tyle wywodów malkontenta Laughing lecz pomimo to następne auto też pewnie będzie voyager Very Happy tyle że nie z 2005 bo podobno rdzewieją na potęgę,a nic mnie nie wkurza tak jak rdza!! Evil or Very Mad
_________________
--------------------------------------------------
Chrysler Grand Voyager AWD 3,8 2000 +sek Landi Renzo Omegas
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sato
*
*


Dołączył: Sep 13, 2007
Posty: 1350
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Pią Lip 27, 2012 11:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zgadzam się z Markiem całkowicie.

Wymieniłem uszczelki głowicy ,głowice zregenerowałem ,wymieniłem uszczelniacze w silniku ,w półosie ,moście,skrzynce rozdzielczej,zregenerowałem zawieszenie przód ,tył ,resory regenerowałem

pomalowałem silnik ,skrzynię,most skrzynka rozdzielcza, hamulce w miarę dobrze hamują.

Trzeba parę rzeczy jeszcze zrobić.
Ale niestety po pięciu latach użytkowania progi do wymiany a myślałem ,że nic mnie nie zaskoczy.

Oczywiście ma zaletę bo jest przestronny dużo pakuję i oprócz ciągnięcia przyczepy 2,5t to wyrywałem nim drzewa.

Jak go wyjeżdżę pójdzie na żyletki.
_________________


Chrysler Grand Voyager 3,3 2000r. LPG Stag 300
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pią Lip 27, 2012 17:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no tak.moze chryslera 95 roku nie oplaca sie gazowac. ja na szczescie mam auta gm wiec mnie problem nie dotyczy Wink
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Skrzynia Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group