www.asu.pl :: Zobacz temat - Samochód gaśnie podczas zwalniania czy postoju
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Samochód gaśnie podczas zwalniania czy postoju

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 15:55    Temat postu: Samochód gaśnie podczas zwalniania czy postoju Odpowiedz z cytatem

Witam:)
I oto po miesiącu bez niespodzianek z silnikiem pojawił się nowy problem, mianowicie w czasie dojeżdżania do świateł zwalniania czy staniu w korku silnik gaśnie.
Na chwile zapala się check obroty spadają i autko stoi, próba odpalenia trwa ok 40sek i z trudem odpala ale po odpaleniu jest ok .Każde ponowne odpalenie jest ok .Mam wrażenie jak by silnik był zalewany paliwem.
Problem nasila się w czasie hamowania czy skręcania wtedy prawie zawsze gaśnie.
Nie dzieje się tak zawsze co jakiś czas nie mam jeszcze obcykane kiedy.
Po podłączeniu do kompa niema żadnych błędów ani w zamrożonych ani obecnych .
Dodam że przy normalnej jeżdżie autko chodzi super .
Oczywiście dzieje mi się to na PB na lpg też ale ostatnio śmigałem tylko na benzynie bo jeżdżę 5 zbiorników na lpg pużniej staram się na PB jeden zrobić no i masz ci babo placek...

Czy ktoś miał podobne doświadczenia???
Proszę o jakieśwskazówki
Pozdrawiam
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 16:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

silniczek krokowy? albo np kable idace di silnika krokowego. U mnie tak bylo ze skreclilem kola albo na swiatlach mi gasl:/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 17:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krokowca i przepustnice czyściłem clenerem również map sensora wtyczki do kompa ecu i wszystkie większe złączki z kablami , obroty są ładne czasami tylko czuć jakby coś pod nie równo z zapłonem ale na obrotomierzu tego nie widać ładnie i równo pracuje na 750obr/min
Kable świece nowe NGK
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 17:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Alexander25 napisał:
silniczek krokowy? albo np kable idace di silnika krokowego. U mnie tak bylo ze skreclilem kola albo na swiatlach mi gasl:/



Ale co kable do krokowca miałeś porwane??? czy robiłęś czyszczenie???
Jakie miałęś obroty gdy miałeś problem ja zaznaczam że tylko w czasie wolnej jazdy i zatrzymywaniu się spadają ale nie szaleją góra dół.Po odpaleniu obroty są OK na P jak zegarek 750obr
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .


Ostatnio zmieniony przez sqate dnia Sro Lip 11, 2012 19:28, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Alexander25
*
*


Dołączył: Apr 07, 2010
Posty: 1627

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Miałem dokładnie jak opisałeś w moim focusie zx4 i mustangu gt. W focusie poszły kabelki idące od wtyczki na silniczku krokowym. Wymieniłem je razem z silniczkiem i jest ok. Trzeba tylko pamiętać że to sa fordy nie chrysler a w fordzie USA jest zazwyczaj tak że 7-8 rzeczy na 10 w silniku to problem z egrem albo sondą.
Jeszcze było coś jak regulator przepływu paliwa czy coś podobnego nie pamiętam ale też potrafił wywalać check i gasł silnik na niskich obrotach....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 20:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sqate jesli kable i swiece masz nowe i w 100% dobre (bo nowe nie zawsze oznacza dobre - wiem bo sam 2 razy reklamowalem nowe kable do visiona Smile to wez przyjrzyj sie tej krokowce! zobacz czy nie jest upaprana (ale sprawdz tez sam kanal po krokowka o ile to mozliwe bo on tez moze byc przypchany sadza!), sprawdz tez czy chodzi sama krokowka - po jej zdemontowaniu zaslep kanal jakas czysta szmatka, a sama krokowke podlacz elektrycznie i odpal silnik i zobacz czy sie tloczysko wysuwa - bo byc moze poprostu sie przytarla...jesli nie ten trop to zlokalizuj podcisnienia wychodzace z kolektora ssacego i na odpalonym silniku po kolei je odpinaj zaslepiajac przy tym otwor w kolektorze zeby nie lapal lewego powietrza i kontroluj prace silnika - nie znam konstrukcji vojka ale egr masz sterowany pewnie podcisnieniem (podejrzewam ze podobny patent jak ma vision) - jesli dostep do niego jest latwy to go zdemontuj i rozbierz delikatnie srubokretem plaskim i rzuc okiem na membrane wewnatrz (membrana dla wzmocnienia ma wtopiony taki "krzyz" z drutu i czasem ten drut przebija membrane i masz caly czas otwarty egr=>silnik sie dlawi)
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Lip 11, 2012 22:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Z krokowcem spoko pomysł nie koniecznie musi działać w pełnym zakresie:)
Co do podciśnień sprawdzałem jest ok!!! ale EGR coś chyba nie teges i nie jestem jego pewien ponieważ słyszę jak syczy jednak ma on dwie szparki którymi raczej powinno ssać powietrze ale 100% nie mam pewności jutro podmienie z innego:)
A w swoim słyszysz szum powietrza z kroEGR-a ???

THX marcys
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Lip 13, 2012 21:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Podmieniem egr-a i jest tak samo ma syczeć meęmbranka cała wyczyściłem i założyłem i jest bez zmian, ale zastanawia mnie jeszcze jedno czy jak na pracującym silniku odepnę krokowca to czy silnik powinien zachwiać obrotami czy nie .Z doświadczenia wiem że każde auto po odpięciu kroka wahnie się czy jest sprawny czy nie a u mnie nic nawet grama różnicy w obrotach.
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lip 14, 2012 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

>A w swoim słyszysz szum powietrza z kroEGR-a ???

nie nie slysze..ale w visionie system z egerem jest dosc skomplikowany, bo w ten uklad jest jeszcze wpiety jeden elektrozawor podlaczony z filtrem do atmosfery i sterujacy dodatkowo klapa MTV (dodatkowa przepustnica w kolektorze - tu chodzi o dodatkowe konie wykorzystujac zjawiska falowe) + standardowo odczep na tempomat i klimatronic...w kazdym razie u mnie egr nie syszy, ale wydaje z siebie podczas dzialania dzwiek takiej klepiacej membrany.

>Z do¶wiadczenia wiem ¿e ka¿de auto >po odpiêciu kroka wahnie siê czy jest sprawny czy nie a u mnie nic nawet >grama ró¿nicy w obrotach.

przyznam ze nie pamietam ale chyba roznicy nie bylo jakiejs po dopieciu - w visionie chyba nawet check sie nie zapala, natomiast bardzo duzo na prace wplywa MAPsensor
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pon Lip 16, 2012 11:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marcys napisał:
>A w swoim słyszysz szum powietrza z kroEGR-a ???

nie nie slysze..ale w visionie system z egerem jest dosc skomplikowany, bo w ten uklad jest jeszcze wpiety jeden elektrozawor podlaczony z filtrem do atmosfery i sterujacy dodatkowo klapa MTV (dodatkowa przepustnica w kolektorze - tu chodzi o dodatkowe konie wykorzystujac zjawiska falowe) + standardowo odczep na tempomat i klimatronic...w kazdym razie u mnie egr nie syszy, ale wydaje z siebie podczas dzialania dzwiek takiej klepiacej membrany.

>Z do¶wiadczenia wiem ¿e ka¿de auto >po odpiêciu kroka wahnie siê czy jest sprawny czy nie a u mnie nic nawet >grama ró¿nicy w obrotach.

przyznam ze nie pamietam ale chyba roznicy nie bylo jakiejs po dopieciu - w visionie chyba nawet check sie nie zapala, natomiast bardzo duzo na prace wplywa MAPsensor




No własnie u mnie też po odpięciu kroka nic się nie dzieje check nie zapala się ,natomiast po odpięciu mapa od razu check i szaleją obroty podmieniałem go od innego i nie mam różnicy ale stawiam że jest dobry bo nie mam błędu obd .
Ostatnio śmigam już na bp i na razie spokój boję się włączyć lpg żeby znowu nie szalał....

Mam jeszcze jedno pytanie podłączono mi odmę z dekla do miksera gazu na przepustnicy może lepiej podłączyć ją normalnie do tłumika filtra a tamtą zaślepić , gazownik powiedział że z tą instalacją lepiej jak jest za mikserem....
Co Wy na to???
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
krzycho1978
*
*


Dołączył: Jun 06, 2007
Posty: 875
Skąd: DODGE Durango 2006.CHEVROLET Celebrity

PostWysłany: Pon Lip 16, 2012 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sqate...???? auto gasło ci tylko na lpg? czy na pb tez????
bo jak tylko na lpg to masz reduktor do dupy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 9:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

krzycho1978 napisał:
sqate...???? auto gasło ci tylko na lpg? czy na pb tez????
bo jak tylko na lpg to masz reduktor do dupy


Witam:)
Reduktor raczej odpada bo instalację mam nową jakieś 3 miesiące temu założoną.Nie powiem bo gasło na lpg okazało się żę musiał gazownik zdjąć ten plastik który brał powietrze z pod reflektora bo go dławiło i było Ok do ów dnia.
Mojej zonie się to zdarzyło jak lpg sie skończyło ale po przełączeniu na bp również jej gasło najgorzej mówiła że jak w zakręt wchodziła i hamowała to wszystko na bp...
od paru dni jeżdzimy na bp i jest na razie OK


_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 11:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam parownik umiejscowiony w tym samym miejscu. Było to samo. Przy zakrętach zwłaszcza w lewo wypycha gaz albo jest nieszczelność (podokręcaj obejmy na przewodach. Chociaż z twojego opisu wynika, że ten objaw jest od początku czyli gazownik dupa źle ustawił mieszankę. Ja mam parownik OMVL z dodatkowym pokrętłem od wolnych obrotów. Jakie masz spalanie gazu przy tym ustawieniu?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 14:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W sumie na pb jak śmigam to komputer pokazuje mi max 15l i to sie potwierdza bo śmigam na pełnym zbiorniku od miesiąca i co 100km +/- staram się zalewać jazda po mieście, a na trasie schodzi z pb do 13l spokojnie.
Natomiast jak jeżdżę na lpg to komp od razu zwiększa do 18 i choć by nie wiem co nie spadnie niżej mimo że tryb jazdy podobny no i niewiem skąd on to zlicza ,a z litrażu samego gazu wynika mi 21l/100km do zbiornika wchodzi mi 40l równe a robie na nim 180km.
No i non stop jakieś checki i problemy z mieszanką p0171 .

Nie wiem co jest grane, gaz robiłem u najlepszego mechanika w okolicy nie raz słyszałem o nim same superlatywy a koledzy z warsztatu tylko jego polecają mi jak i innym mającym problemy z lpg.

Chyba po prostu zrezygnuję z lpg bo jak do dziś żadnych problemów nie mam jak jeżdzę na pb.
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 16:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no wg mnie ewidentnie masz cos z gazem! moze ci nie trzyma jakis elektrozawor lub emulator wtryskow masz padniety i na lpg dostaje i i lpg i pb - stad wyzsze spalanie i problemy z praca
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 17:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

21L/100km? Tragedia. Nie narzekaj na sam gaz tylko to ewidentna wina gaziarza. Napisz jaki masz parownik, czy jest krokowiec, jakiś komputer czy zwykła śruba. Bez tego nie rozbierzemy. Zmieniałeś filtr powietrza?
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
redneck1
*
*


Dołączył: Apr 20, 2012
Posty: 467
Skąd: Okolica Krakowa

PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 17:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam podobną sytuacje w grand cherokee.
Tez czasem szczególnie po rozgrzaniu,ale nie tylko,przygasa.Komp pokazuje błąd 13 - map/maf sensor błąd sygnału.Nie jest tak zawsze,ale ostatnio częściej.
Zamawiac MAP?
Czasem świeci Check,nie zawsze.
Silnik chodzi OK,spalanie w normie.
Filtr powietrza czysty.
Krokowy wyczyszczony,ale moze do wymiany.
Kopułka,palec,świece,przewody nowe.
Niedawno diagnostyka instalacji sekwencyjnej OK.Brak błędów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Wto Lip 17, 2012 22:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
21L/100km? Tragedia. Nie narzekaj na sam gaz tylko to ewidentna wina gaziarza. Napisz jaki masz parownik, czy jest krokowiec, jakiś komputer czy zwykła śruba. Bez tego nie rozbierzemy. Zmieniałeś filtr powietrza?



Szkoda mi Szymka;) ale myślę że sami dojdziemy co jest nie tak i dumny podjadę do niego i mu udowodnię jego pomyłkę:)
Jutro porobię ci fotki co i jak:)

Pokrótce Reduktor Firmy shark do 300km z dwoma wyjściami , zamontowany na 1 krokowcu jutro podam jaki komp.
A z filtrem to miałem przygody najpierw dałem stozek i reduktor był w miejscu obudowy filtra ale po długim gdybaniu postanowiłem wstawić oryginał i przenieść reduktor jednak problem p0171 dalej był rzadziej ale jest , na stożku gdy był ,wymówką było że za dużo powietrza oklejałem go taśmą, oklejałem i nie miałem problemu z 3tygodnie aż tu pięknego dnia lpg strzeliło i sie wqr...i dupa... wywaliłem stożek, włożyłem oryginał oczywiście nowy wkład ,przenieśli mi reduktor i dalej to samo więc na powietrze narzekać nie mogli.

Tutaj mój temat,który przerabiałem z powietrzem dolotowym:
http://www.asu.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=11702&highlight=
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Sro Lip 18, 2012 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stożek bym odpuścił za mocno tlen ciągnie. Masz mikser gazu w dolocie? Jak gaz strzela to oznacza, że go brak w komorze spalania a nie odwrotnie. Możliwe, że za mocno depłeś w gaz. Napisałeś, że zmieniałeś kable WN może są za słabe. Jak kupiłem sentechy to z tydzień na nich polatałem i zmieniłem na Standard o i była różnica. Sprawdź nocą czy choinki na kablach nie ma (zgaś tylko lampki pod maską). Możliwe, że emulatory źle podłączyli. Najlepiej poszukaj innego gaziarza może spojrzy na to z innej strony.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Lip 18, 2012 15:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
Stożek bym odpuścił za mocno tlen ciągnie. Masz mikser gazu w dolocie? Jak gaz strzela to oznacza, że go brak w komorze spalania a nie odwrotnie. Możliwe, że za mocno depłeś w gaz. Napisałeś, że zmieniałeś kable WN może są za słabe. Jak kupiłem sentechy to z tydzień na nich polatałem i zmieniłem na Standard o i była różnica. Sprawdź nocą czy choinki na kablach nie ma (zgaś tylko lampki pod maską). Możliwe, że emulatory źle podłączyli. Najlepiej poszukaj innego gaziarza może spojrzy na to z innej strony.


Kable są w porządku NGK nowe nie ma żadnych przebłysków itp można rękoma macać i nic, takie rzeczy już sprawdzałem, problem tkwi w czymś innym mieszanka lub nieszczelności
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sro Lip 18, 2012 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
21L/100km? Tragedia. Nie narzekaj na sam gaz tylko to ewidentna wina gaziarza. Napisz jaki masz parownik, czy jest krokowiec, jakiś komputer czy zwykła śruba. Bez tego nie rozbierzemy. Zmieniałeś filtr powietrza?


Reduktor



Krokowiec





Komputer BINGO-S 6





Mikser



Cała instalacja za 2400zł A mogła być sekwencja za 3200...qrw... kto mnie namówił na zwykłą...




Panowie doradźcie coś na ten temat jak to waszym okiem się widzi...Ta cała instalacja LPG z której nie korzystam.
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Sro Lip 18, 2012 16:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No ja gazownikiem nie jestem, ale po pierwsze u mnie drugi wylot gazowy jest zaślepiony na zdrowy rozum silnik zasysa gaz przez dwie rury daje to większy przekrój i właśnie na wolnych może to być za duża wspólna średnica rur. Po drugie mogę się założyć o skrzynkę piwa, że pokrętło z napisem by-pass jest zakręcone. Jest to dawka gazu do wolnych obrotów. U mnie jak "gazownik z wieloletnim doświadczeniem" ustawiał gaz po wymianie parownika to oczywiście pokrętło zakręcił. Tydzień mi zajęła regulacja na czuja. Teraz pali 15L/100 na trasie na zwykłej śrubie co uważam za spoko wynik. Brak objawów, które są u Ciebie a były i u mnie wcześniej. Na początek odkręć by-pass na 2-2,5 obrotów i przykręć śrubę idle o 1-2 obroty. Nie pamiętam jak jest u mnie dokładnie. Jak będzie stabilnie chodzić to przykręcaj po kolei po 1/4 obrotu, aż zejdzie Ci do przyzwoitej wartości. No i przerzuć z powrotem wąż odmy na stare miejsce, a tamto zaślep. Odma idzie do mieszalnika i moim skromnym zdaniem może przytkać dysze.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Czw Lip 19, 2012 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to ze kable nie maja przebicia na zewnatrz wcale nie oznacza ze sa OK! ja do visiona kiedys kupilem kable "The leader" i po jakims roku mimo, iz nie kopaly i nie swiecily to jezdzic sie na nich nie dalo i co jakis czas wywalalo Checka, a auto szarpalo...producent reklamacje uznal wiec cos im musialo byc - ale przyznac sie nie chcieli Smile
poza tym wez ta odme odlacz od miksera! nie chodzi tu tyle o same zabrudzenia miksera, ale o to ze w odmie jest zawor zwrotny, jesli masz nieszczelny to moze ci w pewnych warunkach zasysac gaz do skrzyni korbowej. jak nie masz co zrobic z odma to znajdz sklep motocyklowy i kup tam akcesoryjny filtr stozkowy na odme - kosztuje ok.20zl i masz po problemie z tym ze bedziesz na bakier z "ekologia" Smile
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 6:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Dzięki za Odpowiedzi i sugestie!!!

Panowie zrobiłem na pb ok 300km i błędów i zgaśnięć żadnych nie było , cudowałem tak i siak ,nic się nie działo Laughing spalanie w granicach 14l w cyklu mieszanym!!!!
Przerzuciłem odmę w oryginalne miejsce , i w końcu zacząłem jeżdzić na lpg po przejechaniu ok 50km znowu check i P0171 więcej objawów na razie brak.
MASAKRA

ps. pojawił mi się problem z hamulcami...
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 12:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na check przy LPG nie zwracaj uwagi bo będzie się często palił.
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 19:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek napisał:
Na check przy LPG nie zwracaj uwagi bo będzie się często palił.


Tak chciałbym ale niestety mam taką fobie ... a po za tym to po chcekach mam spalanie ponad 20l i w momencie zapalenia checa samochod ma r=szarpnięcie co nie jest dobre dla skrzynki i elektroniki...
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sianiczek jesli gaz jest dobrze zalozony i zestrojony to Check nie ma prawa sie swiecic!
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
white_dodge_caravan
*
*


Dołączył: Nov 06, 2007
Posty: 126

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 20:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdz poziom plynu chlodniczego, czesto po zalozeniu swierzej instalacji nie dolewaja plynu(oszczednosci) a podczas zakladania wpinaja sie w instalacje wiec im ubywa, a plyn odpowiada za podgrzanie redugtora i odpowiedni stopien rozprezania
_________________
jest:Chrysler T&C 01r 3,8L AWD LPG
był:Dodge Caravan 98r 3,0L LPG
"stac mnie na V6 mam lpg" Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer Gadu-Gadu
sianiczek
*
*


Dołączył: Nov 18, 2009
Posty: 300
Skąd: Zambrów podlaskie

PostWysłany: Pią Lip 20, 2012 22:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Marcyś masz rację, ale to chyba raczej przy sekwencji. W dawniejszych systemach gaz był mniej elastyczny na ruch chociażby pedału gazu co powodowało wywalanie checka (bo zła mieszanka)
_________________
Plymouth Grand Voyager (jajko)3,3 1995r. - zagazowany Igen.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Sob Lip 21, 2012 6:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Witam:)
Wczoraj byłem u gazownika , w momencie ustawiania wywaliło mi błąd P0137 czyli zbyt małe napięcie bank1 sensor2...
W prawdzie samochód już nie gaśnie a spalanie na lpg na wyświetlaczu wskazuje podobnie jak na pb ok 13l/100 co daje jakieś 17 litrów lpg,a nie jak wcześniej na budziku 17pb i 22lpg.. W tej chwili będę sprawdzał litraż .
Dziś jadąc do pracy, jadąc spokojnie po mieście wywalił mi kilka razy P0137 ale już na trasie wszystko wróciło do normy...
Coś mi zrobił i jest inaczej jednak wyskakują następne problemy...

Mam wrażenie że to wszystko robi się od lpg, jak smigałem ostatnio na pb to nic się nie działo a od przed wczoraj jak znowu trzeba to lpg ustawiać ,kalibrować itd to znowu cuda na kiju z h... paproci...
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
marcys
*
*


Dołączył: May 15, 2007
Posty: 2624
Skąd: jaworzno / mysłowice

PostWysłany: Sob Lip 21, 2012 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wez dokladnie obejrzyj polaczenie lambdy ze sterownikiem gazu - moze sa nie polutowane polaczenia i przez to ci cos swiruje? a moze poprostu emulator lambdy pada w sterowniku gazu. ja bym zaczal od wyeliminowania checka bo to ma istotny wplyw na prace na pb, a co za tym idzie na lpg
_________________
T&C 3.3 2001`
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
sqate
*
*


Dołączył: May 18, 2012
Posty: 77
Skąd: OLKUSZ

PostWysłany: Nie Lip 22, 2012 6:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Połączenia dobre sprawdzałem przejścia od sterownika do sondy za złączką, Dziś ani razu mi nie zaświecił a nie kasowałem kompa.
Tak w ogóle to mi się wydaje że P0137 bank1 sensor2 to jest informacja odnośnie sondy za katalizatorem??? czy tak???

Pozdrawiam Panowie i dzięki za udział w dyskusji i problemie....
_________________
Sqadan- Chrysler Grand Voyager 2.8 CRD, 09' .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group