www.asu.pl :: Zobacz temat - TS. stukanie, brak mocy, nierowna praca motoru.!
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TS. stukanie, brak mocy, nierowna praca motoru.!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik
Poprzedni temat :: Następny temat  
Autor Wiadomość
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 11:27    Temat postu: TS. stukanie, brak mocy, nierowna praca motoru.! Odpowiedz z cytatem

witam wszystkich uzytkownikow strony!!!!! obecnie mieszkam w szwecji jestem nowy na forum gdyz nie wiedzialem ze takowe w ogole istnieje posiadam pontiaca ts 2,3 16v bylem zadowolony z zakupu az nie zaczely sie problemy.

gdy silnik zimny jest slaby jakby pracowal na 3 cylindrach i chyba tak jest, przerywa gdy dodaje gazu, natomiast gdy sie nagrzeje zaczyna stukac cos w glowicy jakby popychacz sam nie wiem. stukanie slychac tylko kiedy ma okolo 1300 - 2700 obr/min. ogolnie zauwazylem ze jest troche slabszy jak 5 miesiecy temu gdy kupilem. musze przyznac ze nie oszczedzam na paliwie wiec uzywam raczej wszystkich koni jakie sa dostepne w tej opcji moze to jest rowniez przyczyna usterek.

jak ktos wie co jest nie tak prosze o POMOC.

z gory dziekuje!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
baton
*
*


Dołączył: Mar 07, 2006
Posty: 69
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jeśli chodzi o to przerywanie to zacząłbym od wymiany świec i przewodów
wymień też filtr paliwa może jest mocno zanieczyszczony jeśli chodzi o stuki w silniku to niestety nie pomoge poprostu sie na tym nie znam
pozdrawiam.
_________________
Chrysler Stratus 2.0/96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 13:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przewodow tam nie ma swiece wymienialem 4 mies temu. czy moze to byc rowniez uszczelka pod glowica???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 13:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak nie ma przewodow-swiece sterowane droga radiowa???
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
WMA
*
*


Dołączył: Dec 18, 2004
Posty: 761
Skąd: Skierniewice, Żyrardów, Warszawa

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 13:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Od uszczelki nie miałbyś stukania tylko słaby motor i hałas. Co do stuków to obawiam się że masz do wymiany panewki na korbowodach. Przy małych obrotach jest małe ciśnienie oleju i dlatego są luzy.
_________________
Chrysler 300M 3,5 '99 gaz jedyny w okolicy - już nie
Chrysler Town&Country 3,8 '05
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 13:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jakos tak nieszczesliwie te objawy mi sie kojarza z rozrzadem i zaworami...
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 13:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za zainteresowanie moja sprawa!!

mi rowniez sie to kojarzy z rozrzadem i zaworami. ale specjalista nie jestem. wiem ze powinienem jechac na servis to sprawdzic ale jakos sie boje uslyszec kwoty jaka bede musial wylozyc. i na dodatek za sama diagnoze krzyknie mi gosc kolo 1000 sek. dziwne jest to ze jak jest ponad 3000 obr/min nic nie slychac.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

przewody sa nie jak w innych autach, ale pod pokrywa na silniku jest jakas listwa plastikowa z jakims urzadzeniem moze to jest tam cos nie tak. do tej listwy ida przewody elektryczne - czy o nich mowiles??

a droga radiowa to raczej nie mozliwe................ chyba.

pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 14:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli torozrzad to jakie beda koszty naprawy w asu moze warto sie przejechac do polski.

pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 14:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

moze byc modul elektroniczny na pokrywie glowicy zeby skrocic droge wysokiego napiecia ale jakies tam przewody i tak musza go laczyc ze swiecami. proponuje sprawdzic to urzadznie oraz ,ja wczesiej koledzy piali, sprawdzc filtr paliwa, powietrza, przeplywomierz, cisnienie na listwie wtrysku. to co do przerrywania i amniejszenia mocy ale dalej pozostaja niepokojace stuki. nie weim jak w tym silniku wyglada regulacja zaworow. jesli nie ma kompensacji hydraulicznej to moze jest taki luz,ze niema kompresji i sie jakis zawor lub popychacz tlucze:) poczekajmy na opinie mechanikow
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
cZyNo
*
*


Dołączył: Apr 12, 2005
Posty: 233

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 19:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

borys123 napisał:
przewody sa nie jak w innych autach, ale pod pokrywa na silniku jest jakas listwa plastikowa z jakims urzadzeniem moze to jest tam cos nie tak. do tej listwy ida przewody elektryczne - czy o nich mowiles??

a droga radiowa to raczej nie mozliwe................ chyba.

pozdrawiam!


chyba w niektórych oplach montują "listwę" zamiast przewodów wn. mozliwe że tu też to jest. to takie zgrabne rozwiązanie za jedyne 800zł Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 21:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki za wszystkie posty.
jutro pojade na serwis zobaczymy co mi zaproponuja i jakie sa ceny w szwecji tego typu uslugi.
ale podejrzewam ze bedzie podobnie jak w polsce ......drogo.... zobaczymy jak mi podadza cene napisze .
ostatnio tu kupilem nowe klocki hamulcowe na przod i nie bylo tak zle na zl okolo 220.

chyba jak naprawie to sprzedam i kupie vw caravelle VR6 mysle ze bedzie mniej problemow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 21:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

borys123 napisał:
/.../chyba jak naprawie to sprzedam i kupie vw
caravelle VR6 mysle ze bedzie mniej problemow.


Według mnie to jest sprawa rozrządu. Nie jest tajemnicą, że te silniki (2,3 16v) to najsłabsza strona tego auta. Naprawa może troche kosztować.
Jeśli Ci nie obrzydnie to auto po niezbędnych naprawach to sprzedaj je i kup Teesa z v6. Komfort ten sam + melodia v6-ki gratis. Spalanie takie samo jak 2,3 16v.
Odwiedź również
http://www.pontiac-polska.com/forum/
Arrow
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 15, 2006 22:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jutro sie wszystko wyjasni mam nadzieje ze nie zbankrutuje.

ale dzieki Garet za pomoc i zainteresowanie mysle ze to naprawde rozrzad i nie tylko. mam za ciezka noge do tego auta i to sa skutki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 15:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie wrocilem do domu.

bylem w serwise:

1. na pewno te stuki to w glowicy.
2. na pewno uszczelka pod glowica do wymiany - oczywista sprawa przy takiej naprawie.
3. stuka jeden lub dwa zawory - wszystko na to wskazuje.
4. i moze byc cos jeszcze do wymiany to sie okaze dopieru po rozbiorce.

uwaga ! uwaga !

cena : 15.000 - 20.000 koron szwedzkich wiec okolo 6.000 - 8.000 tys polskich zl. w tym czesci okolo 2.000 - 5.000 sek wiec okolo 800 - 2000 zl

zaproponowali mi tez za jednym razem wymiane lancuszka napinaczy i kola oczywiscie w cenie jest to zawarte.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 15:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlasnie wrocilem do domu.

bylem w serwise:

1. na pewno te stuki to w glowicy.
2. na pewno uszczelka pod glowica do wymiany - oczywista sprawa przy takiej naprawie.
3. stuka jeden lub dwa zawory - wszystko na to wskazuje.
4. i moze byc cos jeszcze do wymiany to sie okaze dopieru po rozbiorce.

uwaga ! uwaga !

cena : 15.000 - 20.000 koron szwedzkich wiec okolo 6.000 - 8.000 tys polskich zl. w tym czesci okolo 2.000 - 5.000 sek wiec okolo 800 - 2000 zl

zaproponowali mi tez za jednym razem wymiane lancuszka napinaczy i kola oczywiscie w cenie jest to zawarte.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 15:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jedno pytanko ile to mnie zakosztuje w polsce i czy jest jakis dobry warsztat w okolicach Gdanska jesli ktos zna prosze o namiary najlepiej telefon.

dziekuje za pomoc.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Czw Mar 16, 2006 15:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nasepny pomysl to zmiana silnika czy ma ktos 2,3 16v na sprzedaz jestem zainteresowany kupnem ale musi byc ok.

w szwecji nie moge nic znalezc.

chyba czeka mnie wycieczka do polski.

pozdrawiam wszystkich!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Garet
*
*


Dołączył: Feb 16, 2006
Posty: 267
Skąd: Znienacka

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

borys123 napisał:
nasepny pomysl to zmiana silnika czy ma ktos 2,3 16v na sprzedaz jestem zainteresowany kupnem ale musi byc ok.

w szwecji nie moge nic znalezc.

chyba czeka mnie wycieczka do polski.

pozdrawiam wszystkich!!!!!


Daruj sobie ten silnik Exclamation Jeżeli nie chcesz znienawidzić tego auta.

Jeżeli chcesz mieć amerykana to musisz wiedzieć, że nie są to auta do szybkiej jazdy i każdego nawet najlepszego w tej rodzinie (vany) wykończysz. To taka smutna prawda jeżeli chodzi o szybką jazdę amerykańskimi vanami. W zamian dają one dużo komfortu w czasie jazdy i bardzo często zainteresowanie przechodniów i innych kierowców na ulicy.
Jeżeli chcesz szybko jeżdzić autem typu "van" no to kupuj VW Transportera 2,5 tdi albo 2,9 VR6. Ale na drodze będziesz już tylko szarym tłem.
Wybór należy oczywiście do Ciebie. Życzę trafnego wyboru.
_________________
Tees 3,1 V6 BIAŁY
Ludzie! Kochajcie stare baby!!!
Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
agajaga
*
*


Dołączył: Mar 02, 2006
Posty: 25
Skąd: GĂłrny Śląsk

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 22:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Borys napisał
bylem w serwise:
1. na pewno te stuki to w glowicy.
2. na pewno uszczelka pod glowica do wymiany - oczywista sprawa przy takiej naprawie.
3. stuka jeden lub dwa zawory - wszystko na to wskazuje.
4. i moze byc cos jeszcze do wymiany to sie okaze dopieru po rozbiorce.

miałam identyczne objawy w poprzednim aucie, diagnoza też była podobna do ww opisu i panowie wymienili zawory, uszczelkę pod głowicą, potem nie wiem dlaczego wymienili też pierścienie i wiele innych rzeczy a silnik w dalszym ciągu nie miał kompresji, był słaby, chodził nierówno, dusił się. Zmieniłam mechanika i okazało się, naprawę mieli zacząć od wałka rozrządu i w zasadzie na wałku i jednym zaworze można było tą naprawę zamknąć, a tak zrobili mi prawie remont silnika w zasadzie bez potrzeby, ale kiedy się o tym dowiedziałam pomio włożonych tam części odzyskałam niepotrzebnie włożone pieniądze w kwocie 600 zł, dobre i to. Dlatego upewnij się jeszcze w innym warsztacie czy rzeczywiście akurat to masz do wymiany, bo u nas z diagnozą jest różnie, pozdrawiam.[/url]
_________________
Dodge Stratus 2,4l, 97r i tylko 4 cylindry
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Pią Mar 17, 2006 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jesli chodzi o komfort jazdy to oczywista sprawa w samochodach usa, na tym bazuje motoryzacja amerykanska. wiec Garet ma oczywiscie racje. ale jesli chodzi o szybka jazde to juz taki jestem i ciezko bedzie to zmienic. a ja mieszkam teraz w szwecji i tutaj nikt sie nie oglada za samochodami typu TS , jakby byl to lincoln lub mustang to inna sprawa.

potrzebuje auta ktore zaspokoi moje potrzeby i po kilku dniach zastanowienia nic takiego nie ma, przynajmniej w kwocie do 25 tys zl.

wiec byc moze po prostu bede praktyczny i kupie caravelle, jakos musze z tym zyc, jak bedzie mnie stac na amerykanca z wyzszej polki(pulki) (nie mam polskich znakow) to zakupie.


do pani JAGI AGI: dokladnie mam podobne zdanie na ten temat uwazam ze to moze byc walek, popychacz i zawor. zobaczymy w polsce co mi powiedza za kilka dni sie przekonamy. ale mysle nad wymiana silnika, to jest proste rozwiazanie i szybkie. jak zmienie bede mial czas rozbiorke uszkodzonego i tez go naprawie i pozniej sprzedam, w ten sposob nie poplyne tak duzo kasy. glownie to zalezy mi na czasie.
nie moge sobie pozwolic na wakacje w polsce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 11:20    Temat postu: TS przewody Odpowiedz z cytatem

esdarek napisał:
jak nie ma przewodow-swiece sterowane droga radiowa???


Heh. Radiową może nie ale zobacz jak wyglądają przewody Very Happy :



Nowy kosztuje prawie 500 zł jak dobrze pamietam. Mam używane po 150 (daje gwarancje). Bliższy kontakt na e-mail.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 11:22    Temat postu: mechanik Odpowiedz z cytatem

agajaga napisał:
Borys napisał
bylem w serwise:
1. na pewno te stuki to w glowicy.
2. na pewno uszczelka pod glowica do wymiany - oczywista sprawa przy takiej naprawie.
3. stuka jeden lub dwa zawory - wszystko na to wskazuje.
4. i moze byc cos jeszcze do wymiany to sie okaze dopieru po rozbiorce.

miałam identyczne objawy w poprzednim aucie, diagnoza też była podobna do ww opisu i panowie wymienili zawory, uszczelkę pod głowicą, potem nie wiem dlaczego wymienili też pierścienie i wiele innych rzeczy a silnik w dalszym ciągu nie miał kompresji, był słaby, chodził nierówno, dusił się. Zmieniłam mechanika i okazało się, naprawę mieli zacząć od wałka rozrządu i w zasadzie na wałku i jednym zaworze można było tą naprawę zamknąć, a tak zrobili mi prawie remont silnika w zasadzie bez potrzeby, ale kiedy się o tym dowiedziałam pomio włożonych tam części odzyskałam niepotrzebnie włożone pieniądze w kwocie 600 zł, dobre i to. Dlatego upewnij się jeszcze w innym warsztacie czy rzeczywiście akurat to masz do wymiany, bo u nas z diagnozą jest różnie, pozdrawiam.[/url]


Dokładnie. Czasami warto podjechać do 2 niezależnych warsztatów i posłuchać opini.

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
esdarek
Moderator
Moderator


Dołączył:
Posty: 7980
Skąd: Piekary Śląskie

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 11:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

czyli tam jest cala elektronika ktora odpowiada za zaplon oraz przekazuje wysokie napiecie na swiece? skubani maja pomysly:)
_________________
flota:
PONTIAC TRANS SPORT 3.8 LPG by Luky
PONTIAC GRAND AM 3.1 LPG by Luky
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 12:40    Temat postu: 2.3 Odpowiedz z cytatem

Ten silnik wogole jest bardzo pomyslowy Very Happy (czasami najprostrze i sprawdzone pomysly sa najlepsze - tu jest odwrotnie Very Happy )

Pozdrawiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
baton
*
*


Dołączył: Mar 07, 2006
Posty: 69
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pon Mar 20, 2006 18:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

podobnie jest w peugeocie 406 z '96 1.8
tez sie dziwiłem że nie ma przewodów, fajne rozwiązanie.
_________________
Chrysler Stratus 2.0/96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Sro Mar 22, 2006 3:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ok jestem juz w polsce. jutro jade na servis ale przed tym zmienie olej, gdyz dowiedzialem sie jednej ciekawej rzeczy. natomiast: wszystko moze byc przez zly olej - teraz mam zalany castrol gtx .... 10w-40 polsyntetyk, - a powinien byc syntetyczny 5w-30, lub jakis inny . to powiedzial mi dzis dobry mechanik. nie jestem obeznany w tym temacie wiec chce was spytac
czy mial racje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
baton
*
*


Dołączył: Mar 07, 2006
Posty: 69
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sro Mar 22, 2006 6:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nio nie wierze że to przez olej ale chciałbym sie mylić.
_________________
Chrysler Stratus 2.0/96'
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Numer Gadu-Gadu
asu
Admin
Admin


Dołączył: Apr 10, 2004
Posty: 6474
Skąd: ....Wrocław.... kom. 698-741-741 gg.874104

PostWysłany: Sob Mar 25, 2006 9:05    Temat postu: olej 5W/30 Odpowiedz z cytatem

borys123 napisał:
ok jestem juz w polsce. jutro jade na servis ale przed tym zmienie olej, gdyz dowiedzialem sie jednej ciekawej rzeczy. natomiast: wszystko moze byc przez zly olej - teraz mam zalany castrol gtx .... 10w-40 polsyntetyk, - a powinien byc syntetyczny 5w-30, lub jakis inny . to powiedzial mi dzis dobry mechanik. nie jestem obeznany w tym temacie wiec chce was spytac
czy mial racje?


Jak zalejesz 5W/30 to napewno mu nie pomozesz....

Pozdrwiam Wink
_________________
ASU - Serwis samochodów amerykańskich
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
borys123
*
*


Dołączył: Mar 15, 2006
Posty: 56

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 16:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

witam po dlugiej nieobecnosci!!!!!!!

moj pontiac jest juz po zabiegu.

wymienilem rozrzad +napinacz + slizgi i takie tam inne rzeczy zmienilem lozyska na alternatorze i pompie do klimatyzacji, wymienilem olej na mineralny, wrocilem do szwecji i wszystko jest ok, znow jestem szczesliwy mimo ze wylozylem na naprawy duzo kasy, ale czego sie nie robi dla wygody. musze jeszcze wymienic amortyzatory i poprawic kilka drobiazgow. ale humor mi wrocil.

dzieki za wszystkie posty i pomoc.

pozdrawiam wszystkich!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    www.asu.pl Strona Główna -> Silnik Wszystkie czasy w strefie
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group